Parhaat huomautukset

Yleensä ei jaksa tänne näitä kommentointeja laittaa, mutta tuo lauantaipäivä veti voiton kommenteissa ja tyhmissä iskuyrityksissä..

Kävin päivällä yksinään eräällä biitsillä ja kun kävelin kolmen tytön ryhmän ohi, niin sieltä kuului: WOW!!
En viitsinyt vastata mitään takaisin.

Kun lähdin rannalta pois, niin vastaan tuli joku tyttö kundin kanssa ja tyttö sanoi ohimennessään ja tuijottaen minua: OH MY GOD, MIKÄ MIES!!
Tähänkään en vastannut, vaan hymyilin vain hieman nolostuneena..:nolo:

Sitten illalla baariin, niin ensin eräs noin 40v. nainen tuijotti varmaankin puolituntia ja yritti saada huomioni, vaikka juttelin kokoajan erään tytön kanssa ja jopa sanoimme hänelle, että seurustelemme, eikä minua voisi vähempää kyseinen harakka kiinnostaa.

Sitten lähdimme baarista, niin vielä joku myöskin noin 40v. nainen kysyi lähtisinkö hänen mukaansa. Vastasin siihen kohteliaasti ettei seura kiinnosta.

Siinä oli yhdelle päivälle ihan riittävästi kommentointia ja muuta härväystä..:D

Olihan se taas kiva duunipaikan saunaillassa käydä kaljamahaisten keski-ikäisten miesten kanssa saunomassa. Osa sanoi ihan suoraan että näköjään salillakäynti tehoaa ja osa vittuili muutenvaan kun omasas kunnossa ei paljon kehumista ollut. Kyllä tällaisesta jotenkin hyvä mieli tulee vaikken mikään oman hännän nostajatyyppi olekkaan.

Muutenkin sai taas jakaa ravintovinkkejä sun muuta kun meillä noissa duunipaikan pippaloissa on aina mukana tuo maailmalla oleva porukka jota näkee tyyliin kahdesti vuodessa.

Jugetsi sanoi:
Yleensä ei jaksa tänne näitä kommentointeja laittaa, mutta tuo lauantaipäivä veti voiton kommenteissa ja tyhmissä iskuyrityksissä..

Kävin päivällä yksinään eräällä biitsillä ja kun kävelin kolmen tytön ryhmän ohi, niin sieltä kuului: WOW!!
En viitsinyt vastata mitään takaisin.

Kun lähdin rannalta pois, niin vastaan tuli joku tyttö kundin kanssa ja tyttö sanoi ohimennessään ja tuijottaen minua: OH MY GOD, MIKÄ MIES!!
Tähänkään en vastannut, vaan hymyilin vain hieman nolostuneena..:nolo:

Sitten illalla baariin, niin ensin eräs noin 40v. nainen tuijotti varmaankin puolituntia ja yritti saada huomioni, vaikka juttelin kokoajan erään tytön kanssa ja jopa sanoimme hänelle, että seurustelemme, eikä minua voisi vähempää kyseinen harakka kiinnostaa.

Sitten lähdimme baarista, niin vielä joku myöskin noin 40v. nainen kysyi lähtisinkö hänen mukaansa. Vastasin siihen kohteliaasti ettei seura kiinnosta.

Siinä oli yhdelle päivälle ihan riittävästi kommentointia ja muuta härväystä..:D

Joku on ollu liekeissä.:whip:

kohtis sanoi:
Joku on ollu liekeissä.:whip:
Joo, Jugetsi is on fire! Burn baby, burn. :lol2:

Tuli noista baarijutuista mieleen, että viime perjantaina joku mies alkoi vessajonossa tökkimään kättäni ja huusi kovalla äänellä: "Jestas, sulla on tosi alhanen rasvaprossa, varmaan joku -3!!!" :hyper: "Treenaaksä niinku joitain kisoja varten, vai ihanko huvikseen olet tossa kunnossa?!" Johon mä, että joo ihan huvikseni vaan. :rolleyes:

Toisaalta onkohan se nyt niin hieno homma, jos naisella näyttäisi olevan rasvat miinus kolmen tietämillä. :jahas: *jääkaapille*:thumbs:

No huomautus tämäkin...

Eilen porukoiden kanssa mentiin serkun synttäreille ja siinä autossa sattui sellainen pieni ilmaston muutos :nolo:

Äitee sieltä etupenkiltä "HYI PRKL, toi on pakko olla mömmöpieru!!"
Niinhän se on että ne protskujauhot pistää haiseen ;)

Oltiin työpaikan suotukisojen jatkoilla baarissa ja siellä menin kaverin kanssa istuun pöytään. Viereisestä pöydässä istu semmoset 2 kuuskyt+ vuotiasta naista joista toinen sano "Kateltiin tossa että oliko se Harri Haatainen baaritiskillä, mutta et sää taida ollakaan?" vastasin että en ole ja jatkoin kaverille höpöttelyä ja se vanha nainen sano siihen että "No ei se mitään, kyllä tolla kropalla kuitenkin keihäs lentäis"...

Ei tohon paljo muuta ku kiitokset osannu sanoo :)

Yks naispuolinen kaverini oli maininnut baarissa tyttökaverilleni että mulla on kuulemma hyvä perse. Which was nice. :nolo:

Pikkupapu sanoi:
Joo, Jugetsi is on fire! Burn baby, burn. :lol2:

Jotenki repesin tälle..:lol2: :lol2:
Päivään piristystä..:D

Työpaikalla naisten suusta jotain "tiukoista pakaroista".. ;)
Joskus jotain hauisvittuilua kuuluu, mutta eipä haittaa.

Pientä palautetta tuli, kun oltiin firman bileissä jossa oli kasari-teema.. Kuteina oli revityt farkut, ja umbron kiiltävä hihaton treenipaita.. :D

Yksi sihteeri tokaisi illan mittaan että "sulla on käsivarret kasvanut selkeesti, väliin kun muistelee miltä näytit 2v sitten niin ihan älytön muutos tapahtunut"...

*kiitos*

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Olin tossa yhden naisen luona ja makasin sen sängyllä mahallani niin että kädet oli pään alla. Sitten nainen vaan yhtäkkiä tokaisi mulle "sä olet kyllä joka kohdasta kunnossa, selästäkin näkyy lihakset " :hyper: Tuntu aika kivalta, koska se mimmi on itsekin käynyt puntilla ja on hyvässä kunnossa.

Vanhoilta luokka toveritakun on tullut nähtyä niin kukaan ei kyllä meinaa enää minua tunnistaa. ja Sitten tulee ootpas sie muuttunut.:)

Yks naispuolinen kaverini oli maininnut -- että mulla on -- hyvä perse.

Huoh. Tohon pitää mun viellä treenata.:D

Äiti hiuksiani värjätessä että sulla on kyllä luinen niska.

Edit: katoin peilistä, pitää paikkansa. *miettii miten niskaa voisi treenata*

jesjesjes
kaverin faija heitti salill "kylläpäs sä oot kasvanu, mitä oot syöny?"
oikein mukavaa kuulla ku viimekerran nähny sitä vaa joku 2kk sitte ja sen jälkeen oon laihtunu parikiloo:)
voi vaikuttaa se et ny kesän tultua pakko käyttää salil hiatonta paitaa

Elsa sanoi:
Setäni tuumasi että taidan olla jonkin sortin feministi, kun koitan nostella painoja ja mitä ilmeisimmin kompensoida sillä olematonta penistäni. Kysyi samaan syssyyn joko olen jo polttanut rintaliivini roviolla. Yeaaah - naulan kantaan :jahas:

Mulle heitti oma setä jotain vastaavaa, kun olin yläasteella ja alottelin nostelemaan painoja. Sanoin sit sille, että mennään tohon ulos kokeilemaan ja katotaan kumpi tulee sisälle ja kumpi lähtee lasarettiin, niin sen jälkeen ei oo puhunu mulle sanaakaan n. kymmeneen vuoteen. Muutenkin kiusas mua aina, ni tuossa sai laitettuu jauhot kurkkuun. Semmonen saatanan aikamiespoika, täys luuseri.

Seuraava kommentti on jäänyt mieleen, koska mä en oikeasti sen jälkeen voinut tokasta kun että "Aha"

Oltiin tossa likkojen lenkin jälkeen tampereen Ilves yökerhossa kaverin kanssa.kaveri on semmonen pieni ja heiveröinen, semmonen taskuun menevä..=)ja meikäläinen taas on huomattavasti harteikkaampi ja kuitenkin 180cm pitkä.
Siihen tulee sitten joku miespuolinen henkilö joka tuijottaa hetken aikaa ja tokasee kuin salama kirkkaalta taivaalta: "Sä oon muuten tosi nätti mut sä oot pikkasen liian iso.Sä et oo oikein semmonen taskuunmenevää mallia, ja saisit kyllä olla vähä lyhyempiki, ainaki sellaset 10 senttiä.."

Mä en voinut mitään muuta kuin tuumata suu auki et "Aha, oliko vielä muuta?"

lellutin sanoi:
Seuraava kommentti on jäänyt mieleen, koska mä en oikeasti sen jälkeen voinut tokasta kun että "Aha"

Oltiin tossa likkojen lenkin jälkeen tampereen Ilves yökerhossa kaverin kanssa.kaveri on semmonen pieni ja heiveröinen, semmonen taskuun menevä..=)ja meikäläinen taas on huomattavasti harteikkaampi ja kuitenkin 180cm pitkä.
Siihen tulee sitten joku miespuolinen henkilö joka tuijottaa hetken aikaa ja tokasee kuin salama kirkkaalta taivaalta: "Sä oon muuten tosi nätti mut sä oot pikkasen liian iso.Sä et oo oikein semmonen taskuunmenevää mallia, ja saisit kyllä olla vähä lyhyempiki, ainaki sellaset 10 senttiä.."

Mä en voinut mitään muuta kuin tuumata suu auki et "Aha, oliko vielä muuta?"

Ehkä koki sinut uhkana.
Oisit vienyt tanssiin, ja pyöritellyt vähän ;)

Juu ois pitänyt ottaa ja viedä oikein kunnon askelilla ja otteilla!!!=)
Pitääpä muistaa seuraavalla kerralla jos tommosta tilannetta joskus enää tulee..(i hope not..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom