Parhaat huomautukset

Noiden perus "jätkästä on tullu kyllä köntti"-kommenttien ohella tulee yks tapahtuma mieleen ku joku jenkkiläinen jäpikkä tuli baarissa iha out of nowhere, kävi osotteleen hauberia ja kyseli että miten reenaan/mitä liikkeitä teen.Siinä sitte piti yrittää peitellä tyytyväisyyttään ku samassa pöydässä muutama naisihminen alko kattoon vähä merkitsevämmin:D

Itselle sanoi yksi tuttu ulkomaalainen äijä, että hän muisti mut viime vuodelta ja sanoi, että vähänkö äijä on kasvanu ja saanu massaa. En sitten tiedä mitä massaa, mutta massaa kumminki.:jahas:

Työpaikkalääkäri kysy että oonko käyny kehonrakennuskisoissa :hyper: En oo kyllä käyny katsomassa, pitää varmaan mennä joskus. :)

Muutama salikarju katsoi kun tein svedberg-systeemillä ja sanoivat ,että heillä olisi taju lähtenyt tuolla intensiteetillä.:)
No joo kyllä itsekin menin 3 setin jälkeen hämärän rajamailla...

Tarkemmin tuossa Svedberg-threadissa...

vietettiin juhannusta terassilla aurinkoa otellen.

kaveri:" meidän koulussa oli semmonen opettaja joka liikutteli sen rintalihaksia,
no Kopteri liikutteleha tissejä."

Kopteri:"enpä osaa semmosia"
kaveri:" mitä etkö osaa? et kai ku noi tommoset hormooneilla hankitut nii et voi liikutella niitä"

kaikki repes siinä terassilla :DDDD(enpä oo roinannu)

duunissa "on se riski tyttö vaik onki noi pikkune" (pikkunen,pah..no en kauaa ;) )

ex- poikaystävä: "sul on aika kova toi pömppis"

saliohjaaja: " sua vois käyttää anatomian oppikirjas ku noi lihakset erottuu noi helposti" (huom!!!!,pienet lihakset)

jee jee sainpa lesottuu vaikka eipä noilla vielä kusi päässä kiehu ;)

OOH! ihan äskettäin mun pikku broidi näytti mulle kuvia jotka on koneella jotka lähetin pakkotoisto-openiin ja sano et helvata sun selkä ja kaikki rintalihakset on kasvanu tosta! (käytiin tänään uimassa)

olin vähän mietteliäs et mahtaako tarkoittaa sitä :/

no se halus ottaa kuvia et sais verrata vanhoihin ja sai mut ihan uskomaan et kehitystä on tapahtunut :)

ihQ pikku broidi :haart:

duunissa "on se riski tyttö vaik onki noi pikkune" (pikkunen,pah..no en kauaa ;) )

ex- poikaystävä: "sul on aika kova toi pömppis"

saliohjaaja: " sua vois käyttää anatomian oppikirjas ku noi lihakset erottuu noi helposti" (huom!!!!,pienet lihakset)

jee jee sainpa lesottuu vaikka eipä noilla vielä kusi päässä kiehu ;)

heh... johtuukohan juurikin tästä?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
ai et ois exä-ku kommentoi pömppist...? :)
haha, nii aivoton en sentää oo, vaikka kovasti mamma kommentoi et salilla käynti on aivottomien hommaa ;)
enemmänkö mul on aivoja jos vedän sen tyylii jotai purjopersekaali soppaa vaan sen jälkeen mietin miten voin kuluttaa ne hupasat kalorit siitä :D

ai et ois exä-ku kommentoi pömppist...? :)
haha, nii aivoton en sentää oo, vaikka kovasti mamma kommentoi et salilla käynti on aivottomien hommaa ;)
enemmänkö mul on aivoja jos vedän sen tyylii jotai purjopersekaali soppaa vaan sen jälkeen mietin miten voin kuluttaa ne hupasat kalorit siitä :D

niin... huvitti vaan noin aamutuimaan.. no harm intended

joillekkin naisille pömppis on aika arka paikka. siihen viittasin.
kyllähän nuo jotkut dietit on aika mielenkiintoisia laitoksia.
mm. kuuluisia kaali- ja vesidietti intoiluja on ajanoloon tullut nähtyä liikaakin.
mun äitykkä on aika haka noissa. nyt on menossa ns. proteiinidietti, jolloin vedetään lisäravinteita (aika kallista heraa).
Ihan ok juttu sinänsä, mutta kun syödään normaali määrä pullaa, suklaata ja tavan ruokaa... aika kauheeta katsella, kun on vielä tosissaan.

mitenkäs tuotteistettaisiin ihan perus boudaridietti??
lisäks vaikka tribulusta, että on niitä ihmeaineitakin.
Ei muuten taida elämäntapalaihduttajat tuohon tarttua??

eeedit: luin, että "kiva" kun luki että "kova" :hyper:

Serkku tyttö kerto että olen laihtunu, eli dieettti (-14kg) toimi.

Lääkäri sano että on härän niska ku ei pahempaa käyny.

Serkun mies haukkuu jässikäksi kokoajan ja laitto kantamaan lonkerokeissejä verukkeella "oot iso, sää jaksat"

...
mun äitykkä on aika haka noissa. nyt on menossa ns. proteiinidietti, jolloin vedetään lisäravinteita (aika kallista heraa).
Ihan ok juttu sinänsä, mutta kun syödään normaali määrä pullaa, suklaata ja tavan ruokaa... aika kauheeta katsella, kun on vielä tosissaan.

mitenkäs tuotteistettaisiin ihan perus boudaridietti??
lisäks vaikka tribulusta, että on niitä ihmeaineitakin.
Ei muuten taida elämäntapalaihduttajat tuohon tarttua??

eeedit: luin, että "kiva" kun luki että "kova" :hyper:

Et ole pyytänyt mutsiasi vertaamaan tuota oman lisäravinnepurnukkansa tuoteselostetta (veikkaan että kyseessä prismassakin myyty "dieettiravinne", jossa söpo purkki ja kallis hinta) maustetun pieruheran vastaavaan. Ei muuten ole muuta eroa kuin hinta ja paketti.

Tossa juhannuksena oltiin mökkeilemässä tyttöystävän suvun mökillä ja koko ajan sain kuulla, että kantaisitko tämän tai tämän kun oot tommonen voimamies.

Et ole pyytänyt mutsiasi vertaamaan tuota oman lisäravinnepurnukkansa tuoteselostetta (veikkaan että kyseessä prismassakin myyty "dieettiravinne", jossa söpo purkki ja kallis hinta) maustetun pieruheran vastaavaan. Ei muuten ole muuta eroa kuin hinta ja paketti.

niinpäniin... mitäs luulet ikänsä dietanneen sanovan kun oma kersa menee neuvomaan?
kerran opittu että kalorit on saatanasta niin sitten ne kans on.
nyt kun on keksitty uusi ihmeaine "proteiini" niin se on niin sitä.

Ts. yritetty on-> ei tehoa...
ongelma ei oikeastaan ole tässä, vaan siinä ettei ruokailutottumukset vaan muutu ja sitä höttöä vedetään edelleenkin samaan tapaan.
Liikuntaa on kyllä "lisätty" mutta "aina" ei vaan ehdi lenkille tai jumppaan...
itselleen valehtelu on lienee sitä helpointa.

taidankin tehdä sille ruokasuunnitelman, jossa on kuituja ja proteiinia.
kaveriksi niitä ihmepillereitä, että tulee hyvä mieli...

Serkku tyttö kerto että olen laihtunu, eli dieettti (-14kg) toimi.

Lääkäri sano että on härän niska ku ei pahempaa käyny.

Serkun mies haukkuu jässikäksi kokoajan ja laitto kantamaan lonkerokeissejä verukkeella "oot iso, sää jaksat"

Noihin pitää vastata että niin oon, joten kanna sää kun tarttet harjotusta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom