Parhaat huomautukset

Olin tossa toissapäivänä uimassa ja porealtaassa lilluessa sellanen n. 10v poika kävelee siitä ohi, pysähtyy ja rupee tuijottamaan mua, ja vetää most muscularia muistuttavan poseerauksen. No tottahan posetin takasin ja sitten kaveri kysyi että "käyks paljonki salilla", johon vastasin "en oo ikinä käyny". Tämä nuoriherra naurahti, ja meni sitten kavereittensa kanssa seinän taakse porealtaaseen jossa porukassa alkoivat analysoimaan tilannetta, ja tulivat ilmeisesti siihen tulokseen että oikeasti olen käynyt salilla :)

Saman päivänä 11v pikkuveli kysyi penkkitulosta, ensimmäistä kertaa ikinä. Tietenkin salaa ylpeänä vastasin, johon tämä totesi että "jaa kun käytiin ton liikuntaleirin kanssa salilla ja kysyttiin sieltä semmoselta miekkoselta niin se sanoi et jotain yli 300, mut se tais valehdella koska oli paljon vähemmän sillee patti kun sä". Veli muisti myös mainita että sitä on alkanut kiinnostamaan "hommata isot sellaset muskelit ja silleen niinku sulla". Noh vuoden-parin päästä taidan viedä sen salille ettei se mopoiässä ole joku onneton kynis :D

huvittavaa oli kun tuntematon nainen kysyi minulta baarissa että olenko painija? oli siinä naurussa pitelemistä kun tuollasta luuli tällasesta kukkakepistä :D

quaz sanoi:
Saman päivänä 11v pikkuveli kysyi penkkitulosta, ensimmäistä kertaa ikinä. Tietenkin salaa ylpeänä vastasin, johon tämä totesi että "jaa kun käytiin ton liikuntaleirin kanssa salilla ja kysyttiin sieltä semmoselta miekkoselta niin se sanoi et jotain yli 300, mut se tais valehdella koska oli paljon vähemmän sillee patti kun sä". Veli muisti myös mainita että sitä on alkanut kiinnostamaan "hommata isot sellaset muskelit ja silleen niinku sulla". Noh vuoden-parin päästä taidan viedä sen salille ettei se mopoiässä ole joku onneton kynis :D
Hohoo.:D
Oma 12v veli heitti aikaa sitten kun oltiin autossa enkä meinannut saada koipia mahtumaan kyytiin (jotain roinaa siin oli) niin kun valitin tästä niin veli perkele piilovittuili et "niiku sul on niin isot lihakset jalois".:hyper:

Käväsin tossa eilen Porin Citymarketissa hakemassa hihattoman paidan ku oli niin saamarin kuuma. No kotiin päästyäni laitoin sen päälleni. Kävelin omaan huoneeseeni ja pikkusisko (10,5v) hetken aikaa katseli minua, mutta ei sanonut sanaakaan. Otin mopon kypärän ja lähdin kohti keittiötä jonne myös pikkusiskoni oli kerennyt. Pitelin kypärää päänpäälläni molemmilla käsillä ja sitten pikkusisko avasi suunsa:"Kauheet lihakset näkyy, etsä tommosta voi laittaa." Sanoin sitten, että niin ne vähän pakkaa näkymään :D

Ruhli sanoi:
Hohoo.:D
Oma 12v veli heitti aikaa sitten kun oltiin autossa enkä meinannut saada koipia mahtumaan kyytiin (jotain roinaa siin oli) niin kun valitin tästä niin veli perkele piilovittuili et "niiku sul on niin isot lihakset jalois".:hyper:

:jahas: Nyt se sitten selvisi Ruhlin selän salaisuus. :D

Setäni tuumasi että taidan olla jonkin sortin feministi, kun koitan nostella painoja ja mitä ilmeisimmin kompensoida sillä olematonta penistäni. Kysyi samaan syssyyn joko olen jo polttanut rintaliivini roviolla. Yeaaah - naulan kantaan :jahas:

Jäppinen sanoi:
Äiti: Mistäs sulle kainaloon tollaset lepakon siivet on ilmestyny?

Ai yhtä ohuet..? :)

Kyllähän tuota melko usein joku kuittailee proteiinihormooneista. Töissä ristivät minut "pattismurffiksi" :D

Elsa sanoi:
Setäni tuumasi että taidan olla jonkin sortin feministi, kun koitan nostella painoja ja mitä ilmeisimmin kompensoida sillä olematonta penistäni. Kysyi samaan syssyyn joko olen jo polttanut rintaliivini roviolla. Yeaaah - naulan kantaan :jahas:
:hyper: Ihan paras! Olisit sanonut sille sedällesi:
" No sulla on varmaan mieletön jorma kun ei lihaksia ole yhtään..."

Asiaan: Kivaa kommenttia tuli duunikaverilta, kun se kertoi jostain yli 200 kisoissa penkanneesta kaveristaan. " Ei sillä ollu mitään muuta kun paksu rinta, ei se edes ollut leveä niin kuin sä. "
JESS! JESS!
Samassa keskustelussa:
"Mikä on sun mielestä paras liike alaselälle?"
- Maastaveto ehdottomasti
"Entä perseelle?"
- Veto on hyvä siihenkin.
"Mites niskoja kannattaa treenata?"
- Treenautuu vetämällä
" Taitaa olla suosikkiliike..."
:D

quaz sanoi:
Olin tossa toissapäivänä uimassa ja porealtaassa lilluessa sellanen n. 10v poika kävelee siitä ohi, pysähtyy ja rupee tuijottamaan mua, ja vetää most muscularia muistuttavan poseerauksen. No tottahan posetin takasin ja sitten kaveri kysyi että "käyks paljonki salilla", johon vastasin "en oo ikinä käyny". Tämä nuoriherra naurahti, ja meni sitten kavereittensa kanssa seinän taakse porealtaaseen jossa porukassa alkoivat analysoimaan tilannetta, ja tulivat ilmeisesti siihen tulokseen että oikeasti olen käynyt salilla :)
:lol2: Varsinkin tuo kohta "no tottahan posetin takasin". Ihan tulee mieleen joku bodarien salaseuran (tn. HC-Bodimunkkien klubi) salainen tervehdys. Vähän niinku linkkikuskit kohdatessaan morjestaa, niin bodarit näyttää habaa.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Big Evil sanoi:
Samassa keskustelussa hehkeän neitosen kanssa:
"Mikä on sun mielestä paras liike alaselälle?"
- Maastaveto ehdottomasti
"Entä perseelle?"
- Veto on hyvä siihenkin.
:D

Hohhoijaa ehkä vois mennä nukkumaan.

Työkaverilta tuli reilu kuitti toissapäivänä.

Sanoi ensin että: "oot vissiin laihtunut?
Mä vastasin: "No on tässä epäitoivoisesti yritetty, eikä nyt ole kuin jotain 5-6 kg lähtenyt"
Työkaveri: "No mä kattelinkin että näytät onnettomalta kukkakepiltä nykyään"
Minä siihen "Kiitti vitusti"

Timba79 sanoi:
Työkaverilta tuli reilu kuitti toissapäivänä.

Sanoi ensin että: "oot vissiin laihtunut?
Mä vastasin: "No on tässä epäitoivoisesti yritetty, eikä nyt ole kuin jotain 5-6 kg lähtenyt"
Työkaveri: "No mä kattelinkin että näytät onnettomalta kukkakepiltä nykyään"
Minä siihen "Kiitti vitusti"

Ei helv* :eek: !Uskomatonta mitä jotkut sanovat päin naamaa. Hänhän tarkoitti kuitenkin kukkakeppiä ehkä verrattuna omaan lähinnä jokinorsua muistuttavaan kroppaansa, mutta silti...Ps. Hienosti on dieetti mennyt!:thumbs:

Ex-Tavis sanoi:
Ei helv* :eek: !Uskomatonta mitä jotkut sanovat päin naamaa. Hänhän tarkoitti kuitenkin kukkakeppiä ehkä verrattuna omaan lähinnä jokinorsua muistuttavaan kroppaansa, mutta silti...Ps. Hienosti on dieetti mennyt!:thumbs:

No meillä on hyvät välit ja vittuillaan toisillemme aina, että eipä tuo ilkeämielisesti ollut sanottu missään tapauksessa. Itsellään on nimittäin kiitettävä kaljakessi, että siihen verrattuna tuo sanonta piti täysin paikkansa.

Ja onhan tässä lähtenyt, mutta eikä viimeseen 3 viikkoon ole ihmeitä sattunut kun jäätelö ja olut on maistunut ihan riittävän hyvin. No treeni ainakin kulkee mukavasti ja onhan sitä nyt jonkinlainen perus rantakunto taas saavutettu. Ei tässä millään sikspäkillä loisteta, mutta erottuupa edes vähän että siellä fätin seassa jotain lihastakin on.

Eihän tää nyt oo parhaasta päästä,mutta...

Äiti tänään taas vaahtos mun pyöristymisestä;
Äiti:Sähän tuut sairaaks,sulla alkaa jo oleen samanlaista mahaa kun isälläs,ala ny jo lenkkeilee tai jotai!
Minä:Onkos siihen joku senttimäärä vyötärönympärykseen määritetty että siitä ylöspäin tulee autom.sairaaks?
Äiti:KYLLÄ! Sulla on jo yli metri
:hyper: :D :david:

(Läskiä ainakin syömiset kasannu :kippis1: )

yhden tutun n,4vuotias lapsi oli kysynyt äidiltään kun olivat täältä poistuneet kyläilemästä: äiti, miks sillä sedällä oli niin paksu käsi :D.

ihan mukava kommentti vaikkei käsi paksu olekaan normaali tilassa, eikä kyllä jännitettynäkään:(

toinen kommentti tuli sitten vähän vanhemmalta pojalta n,8v. se löi mua mahaan/kylkeen jonka jälkeen sanoi seuraavat sanat: kylläpä läsähti, neutraaalilla on niin paljon läskiä että hyvin läsähti, niinkuin ois perseeseen lyöny :D:hyper:

lapsilta irtoaa kyllä aina parhaimmat kommentit, ei siitä mihinkään pääse:rock:

neutraali sanoi:
toinen kommentti tuli sitten vähän vanhemmalta pojalta n,8v. se löi mua mahaan/kylkeen jonka jälkeen sanoi seuraavat sanat: kylläpä läsähti, neutraaalilla on niin paljon läskiä että hyvin läsähti, niinkuin ois perseeseen lyöny :D:hyper:

:hyper:
Ilmankos oma mukula tykkää taputtaa mua poskelle:D

Iha hillitöntä meininkiä kyllä tuolla baareissa näköjään. Vähän väliä joku on mukavaa kommenttia aina antamassa ja jutustelemassa vaikka muuten sit ei oo. No ehkäpä se viina saa näyttämään lihakset isommilta niiden katsojien silmissä.. tai sitten ne vaan on rohkeempia kun uskaltaavat tulla. :) Treeni intoo kyllä tuli taas roppakaupalla lisää kun onhan nuo kommentit aina niin mukavia.

Kavereilta tulee aina kivaa kommenttia, kuten:

"Haha ei vittu mikä maha, tollasta ei oo sumoillakaan!"
"Loool huomaa että oot taas bulkilla ku perse levinny.."
"Jätkällä on kyllä kunnon tissiposket!"

What are friends for? :hyper: :D

Katteltii tos tänää serkkuje luon Suomen vahvin mies- kisoja. Siinä sitten isoveli sano jotain, että "*sen nimi* The vahvin mies" ja siihen sitten vastasin, että "ei vaan *mun nimi*, epäilemättä Suomen vahvin mies." Johon sitten juuri 12 vuotta täyttänyt serkkulikka vastas: "Jaa sää vai, sä oot iha ruipelo"

Ohan se kyl totta ehkä, mutta lohduttauduin siihen, että ei likat tiedä noista asioista mitään, varsinkaan noin nuorena :)

Suositut

Back
Ylös Bottom