Parhaat huomautukset

Olin tänään aamulla puntilla, ja yhtäkkiä eräs mies tulee sanomaan mulle, että "sulla on todella nätti selkä, oletko koskaan katsonut?" Amazing!:hyper: Ei ole paljoa peilin edessä tullut pullisteltua, kun on himassa vaan yksi tosi kapea ja mitätön peili. :rolleyes:

Toinen mukava oli "sä oot ainakin treenannut, toi vaatii treeniä!! Treenaaksä joitain kisoja varten?" No kylläpä mulla on nyt käynyt flaksi. :D

Kaveri pari viikkoa sitten:
- Ookko treenannu kaulaas?
- Siis mitä vittua, kuin nii?
- No ku sun kaulas näyttää niin treenatulta. En kyllä tiennyt omaavani lihaksikasta kaulaa... Sitten oli äiten kanssa vääntöä palkarin hankkimisesta:
- Se katkaisee katabolian, jotta lihakset pääsevät taas anaboliaan ja kasvavat(vähän tönkkö, mutta paremminkaan en osannut asiaa muotoilla). Palautusjuoma on kaikinpuolin hyvä lisä treeniin.
- Nii mutta sopiiko se kasvaville?
- No tottahan.
- Mutta jos se tosiaan paisuttaa vielä enemmän, kuin pelkkä treeni, 17-vuotiaana olet kauhea lihaskimppu!
Kun nauruni olen saanut katkaistua jatkan palkkarista vääntämistä. Lopputulos: voiton puolelle päästiin, hankin pussukan Fastin Muscle+:aa.:kippis1: :love:

reinhold27 sanoi:
Kaverin suusta kuultua (tai olla vähän gänäs mut jokatapaukses): "Sul on isommat tissit ku mun muijal" :rock:

tällainen kommenttihan ei kerro mitään sinusta, vaan vain siitä ettei hänen muijjansa yksinkertaisesti:

a) näytä hänelle rintojaan riittävästi, koska hän ei muista edes tarkkaan millaiset ne on. ( tällainen voi herättää ärsyyntymistä jo selvinkinpäin, saati humalassa! )

b) hän on vain kyllästynyt näkemään aina samat rinnat ja ilmeisesti erisukupuoleen vaihtokin tuntuisi tällä hetkellä mielekkäämmältä, kuin "joutua" taas katsomaan niitä samoja vanhoja.

;)

Dex sanoi:
Varsinkin kun kehumisen kohde oli nainen :D

Kaveri sano mulle eilen, että oon kasvanut...
No enhän mä oo nähny sitä viimeks kun 2 viikkoa sitten :rolleyes:

No eihän siinä sitten...:nolo:

Täytyykin itse mennä seuraavalle muijalle salilla, et: "Onpas sulla kiva ja nätti perse..." Osais varmaan ottaa kohteliaisuutena :)

Liitteet

• Poster_17602.webp
    Poster_17602.webp
    10,6 KB · Katsottu: 1 353
HarryG sanoi:

Täytyykin itse mennä seuraavalle muijalle salilla, et: "Onpas sulla kiva ja nätti perse..." Osais varmaan ottaa kohteliaisuutena :)

Jep, "Jestas kun on hyvät kannut, miten oot niitä treenannut" :lol2:

Koodi:
Nykyisen avomieheni Joensuulainen frendi näki mut ensimmäistä kertaa poikien kommuunissa ja totesi myöhemmin maratoonarimiekkoselleni, '..et sitten patimpaa löytäny...' 
Nämä maalaistollot kun eivät noita naisia kovin oo saanut..

:offtopic:

Perkele mikä asenne. Joensuulainen = maalaisTOLLO... Minkä helvetin takia?!?!
Eivät edes ole naisia kovin saaneet...?! Mitä muuta ne siis ei ole saaneet, en ymmärrä kun olen tollo, niin voitko selittää?!?!
Joku on suht tyytyväinen itteensä... huhhuh. Onko se asuinpaikka tehnyt millätavalla paremman muista, kuin joensuulaisista... vai pelkästään sinusta?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Töissä tapahtunutta.

Työkaveri: Otappas säkin tosta pulla?
Minä: Emmä kiitti, en syö pullaa...
Työkaveri: No syö nyt ku oot muutenkin noin huonossa kunnossa ja muutenkin laiha
Minä: No enpä taida, ei viitsi turhaan tollasta mahaa kerätä
Työkaveri: No vedä nyt ku oot tosiaan noin laiha
Minä: :jahas:

Perkele, aina pitää olla se perus maha ettei ole laiha :D.

Läski-Oskari sanoi:
Koodi:
Nykyisen avomieheni Joensuulainen frendi näki mut ensimmäistä kertaa poikien kommuunissa ja totesi myöhemmin maratoonarimiekkoselleni, '..et sitten patimpaa löytäny...' 
Nämä maalaistollot kun eivät noita naisia kovin oo saanut..

:offtopic:

Perkele mikä asenne. Joensuulainen = maalaisTOLLO... Minkä helvetin takia?!?!
Eivät edes ole naisia kovin saaneet...?! Mitä muuta ne siis ei ole saaneet, en ymmärrä kun olen tollo, niin voitko selittää?!?!
Joku on suht tyytyväinen itteensä... huhhuh. Onko se asuinpaikka tehnyt millätavalla paremman muista, kuin joensuulaisista... vai pelkästään sinusta?

Jaahas, taas on joku Joensuun mummoja potkiva natsisika saanut hepulin. hakaristitatska vaan värisee punaisena;)

-Vitsi, jollet hiffannut, tuntuu olevan aika syvällä nenussa herne.

Ota nyt mies lunkisti. Mä en ainakaan nähnyt tossa viittauksessa mitään mikä tekisi Joensuulaisesta sen tollompaa kun kenestäkään muustakaan. Tuo kaveri nyt vaan ilmeisesti oli maalaistollo, on kai niitä Joensuussakin moisia vai?

Ja vinkki: tossa sun quottaamassa pätkässä ei mainittu sanaa "edes" että siltäkin kantilta hyvin menee:thumbs:

T:maalaistollo

HarryG sanoi:
Nooh, sattuuhan tuota paremmissakin piireissä. :D

Joo, tai sitten naisille tyypilliseen, kieroutuneeseen tapaan tysky alkaisi haastamaan huutaen tyyliin "AI YRITÄTKÖ SANOA, ETTÄ SE ON ISO VAI??!"
*slap*

Seuraavaksi saisit yrittää änkäyttää jotain todella naista rauhoittavaa sanomista. :lol2:

Oli pinetä riitaa yhtien tyyppien kanssa ja kysyttiin kaverin kanssa ratkotaanko asia nyrkeillyä? " Ei nyt tollasten kaapin kokosten tyyppien kanssa jotka syö ties mitä paskaa aleta tappelemaan" Meinas hymyilyttää.
Äiti: Mistäs sulle kainaloon tollaset lepakon siivet on ilmestyny?

Vapaasielu sanoi:
Suomen Bronx se on:whip:

tarkotushan tässä sanonnassa "joensuu on suomen turku" on se että:

a) joensuu ei ole siis suomessa, koska se on kun SUOMEN turku ( itärajanpojat :lol2: )

b) turku = suomen perse , eli joensuu on sen lisäks että venäjällä ( mun mittapuussa ) niin myös paska paikka.

PS. kun turku on se perse, niin pori on sen reikä !

bustedi sanoi:
tarkotushan tässä sanonnassa "joensuu on suomen turku" on se että:

a) joensuu ei ole siis suomessa, koska se on kun SUOMEN turku ( itärajanpojat :lol2: )

Öh, eikö tuo lause nyt kuitenkin tarkoita että Turku ei ole Suomessa...

"Joensuu on Venäjän Turku" kai tarkoittaa että Joensuu ei ole Suomessa?

Edit. ja varmuuden vuoksi hymiö loppuun :)

WastingTime sanoi:
Öh, eikö tuo lause nyt kuitenkin tarkoita että Turku ei ole Suomessa...

"Joensuu on Venäjän Turku" kai tarkoittaa että Joensuu ei ole Suomessa?

Edit. ja varmuuden vuoksi hymiö loppuun :)

jtn sinnepäi :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom