Parhaat huomautukset

nainen töissä kun pumppasin kastiketta säiliöstään...joka btw oli lopussa ja mainitsin asiasta "syö aamulla kaurapuuroa että jaksat pumpata"

se oli L-O-P-P-U jonka vuoksi sitä ei sieltä tullu!

Sain "Vuoden Hercules" diplomin kun yläasteelta pääsin :D Olin aivan häkeltyny, ootin enempiki "Vuoden Läjä" diplomia...mutta eipä voi mittään :) kai tuon voi huomaamiseks laskea :D

suortti sanoi:
Olin koulun loppumisen kunniaks juhlimassa, niin sai kuulla koko illan kommentteja. Voitin kuulema The Clubin vahvin mies kilpailun (WTF? :confused: ).
:offtopic:
mikä koulu?

Mäki sain tänään oikein kunnolla positiivista palautetta :thumbs:
Olin yksin kotona, kävelin peilin ohi ilman paitaa ja totesin:
"Onkos poika syöny hiivaa, ku se paisuu, ku pullataikina?"

:itku:

:offtopic: Tuli tossa mieleen kun veli sanoi että mulla on pitkät kädet, niin mittasin sylivälin. Se oli 188 ja olen 189 pitkä eli eikös se ole ihan normáali? Eli eikö kaikilla ole syliväli lähellä omaa mittaa?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Bloodbrother sanoi:
:offtopic: Tuli tossa mieleen kun veli sanoi että mulla on pitkät kädet, niin mittasin sylivälin. Se oli 188 ja olen 189 pitkä eli eikös se ole ihan normáali? Eli eikö kaikilla ole syliväli lähellä omaa mittaa?

Syli on aika tarkkaan sama kuin oma pituus.

"sä oot treenannu liikaa rintalihaksia" :whip: :rock:

Oon ~184cm pitkä ja syliväli on ~197, eli pientä heittoa on. :)
Kasvoi noin 5cm kun olkapäitä ahkerammin venyttelin, kuten myös ulottuvuus ylöspäin.

Minä Itse sanoi:
Oon ~184cm pitkä ja syliväli on ~197, eli pientä heittoa on. :)
Kasvoi noin 5cm kun olkapäitä ahkerammin venyttelin, kuten myös ulottuvuus ylöspäin.

On pojalla hirvee syliväli:eek: Minun veljelläkin on n. 199, mutta hän on 196cm pitkä.

Sulla on varmaan penkkiä aika hankala tehdä. :thumbs:

Ei oo omalle kohdalle sen kummempia kommentteja vielä tullut mutta pakko sanoa että tästä threadista saa niin paljon treeni motivaatiota että oksat pois :) Olin taas kahden vaiheilla että jaksaako sitä tänään treenata vai laiskottelisiko vaan mutta kyllä se nyt on pakko lähteä :whip: itseään salille

Dakto Pefax sanoi:
Mäki sain tänään oikein kunnolla positiivista palautetta :thumbs:
Olin yksin kotona, kävelin peilin ohi ilman paitaa ja totesin:
"Onkos poika syöny hiivaa, ku se paisuu, ku pullataikina?"

:itku:

:lol2: :lol2: :lol2: :D :D :hyper:
käy se noinki

Olen samassa kesäduunissa nyt tänä kesänä kuin viime vuonnakin. Työkaveri tokaisi heti kun näki minut "Vooiiii, miten sinä olet laihtunut ihan kamalasti, posketkin ovat ihan lommolla!" :rolleyes: Ihan saman verran painan kuin viime vuonnakin... Kuulemma on vyötärökin kaventunut ihan hirveästi! (oikeasti tullut +2 senttiä vyötärölle lisää :eek: )

No perskeles, näin vanhan koulukaverin (ensimmäistä kertaa vuoteen), kaveri totesi vaan nähdessään "äijä on kyllä vetänyt jonkun kuurin, paljonko paino?"
Tosiasiassa olen pistänyt vaan ruokapuolen kuntoon ja jatkanut suunnilleen samaa vanhaa treeniä :)

Enpä sitten taas tuosta tiedä onko + vai -, mutta ilmeisesti jotain on äijälle tapahtunut, vaikka dieetillä olenkin :kippis1:

Bloodbrother sanoi:
On pojalla hirvee syliväli:eek: Minun veljelläkin on n. 199, mutta hän on 196cm pitkä.

Sulla on varmaan penkkiä aika hankala tehdä. :thumbs:

Mulla on aika kova suhde, pistäkää paremmaksi :D

Pituus 176.5cm ja syliväli 192cm ;)

Penkkitulos ei koskaan tule olemaan kovin kummoinen mutta otetta vaan vähän leveemmäksi niin kyllä se jotenkin sujuu...Rintalihakset on aina penkkitreenin jälkeen kipeät.

Muutenkin on vähän omituiset mittasuhteet...sormetkin on varsin pitkät, oon saanut kommenttia että "susta olis tullu hyvä pianonsoittaja"

Edit: arvatkaa onko hieman vaikeaa löytää sopivia takkeja/paitoja? Aina hihat liian lyhyet...tosin tilanne korjautuu pikkuhiljaa kun hartiat levenee hiljakseltaan. Nykyinen puku ei enää sovi päälle (siinä on muuten pidennetyt hihat)...ei mene napit kiinni takista :) Seuaavan voi ostaa isompana kokona jolloin hihatkin on vakiona hieman pidemmät...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom