Parhaat huomautukset

ruupert sanoi:
öö.. hyvä tietysti:D

Olin tossa yks päivä kaverilla käymässä ja ne teki sen tyttöystävän kanssa jotain maustekakkua tms. Sit kaverin muija vatkaa jotain sitä taikinaa varten, ja sanoo ettei jaksa enää, kaverini kieltäytyy kunniasta myöskin. No, sitten hän väläyttää: vatkaa sinä ruupert ku oot tollanen lihaskimppu. Mikä yhteys, jos minulla on lihaksia(niin mitä?:D ) niin sitten jaksan vatkata taikinaa:rolleyes: . Sitte jatkoa: Joo,joo sehän on hyvää lihastreeniä ja silleen:lol2:
Äläs huoli, se varmaan todellisuudessa piti sua vaan elämää kovempana runkkarina, mut säästi vaan sun tunteita.

Ps. ;)

eilen sali kaveri pyysi kiinalaiseen syömään: vitun läski nyt lähet syömään mun kans :)

Lääkäritäti käski ottamaan paidan pois ja kun olin sen tehnyt, hän sanoi: "Oletpas sä lihaksikas. Käytätkö anabolisia steroideja?" Olis pitäny kysyä takas, että kirjoitatko mulle reseptin vai?

Tää on kyl mainitsemisen arvoinen tapaus. Söin eilen töissä vaihteeks jotain terveellistä (tonnikalaa, salaattia, oliiviöljyä, proskudrinkki...) ja heti alkoi tulla kommenttia ja kysymyksiä, että "treenaatko jotein" jne.

Yks hyväkuntosen olonen tyttö sit kyseli jotain treenaamisesta ja syömisestä ym. ja vaikutti ihan kiinnostuneelta ja ajattelin, että se varmaan treenaa itsekin. Ainakin ulkomuodosta ois voinu näin päätellä..

Sit se heittää ihan vakavalla naamalla: "Et kai vaan treenaa kuntosalilla? Mä pidän niitä pahuuden tyyssioina. Hyötyliikunta on kyllä ihan ok."

Veti hiljaseks.....

:D

Mutsi uhkasi kerran heittää pihalle 'jos alkaa tulee enemmän tollasia' (bongattuaan jännittyneet epäkkääni, jotka eivät kyllä edes ole mitenkään suunnattoman kokoiset tai vauvaöljytyt tai värisevät tms :P)

tänään tuli salilla lihaserottuvuudesta kommenttia. ja paripäivää sitten yks neito sano et mahan kohalta oon hoikistunu.
Dieetti on siis toiminu.:rock:

Pari viikko sitten kun oli nuo lämpöset ilmat ja mulla oli sellanen kaulatakaa menevä toppi päällä kun kävin kaupassa. Pari miestä tuli juttelemaan ja kysy että oonko joku uimari tai jotain kun on niin leveät hartiat. Tulin tosi hyvälle mielelle vaikka en näytä todellakaan uimarilta. Miehet oli kyllä ulkomaalaisia, joten niitten kommentteja ei nyt ihan tosissaan kannata ottaa. Jos suomalaiselta mieheltä sais joskus hyviä kommentteja niin sitten jo oiskin jo eri asia:hyper: ..

Veli kysyi että joko olen hakenut apua aneroksiaan....:rock:

X-man sanoi:
Ei saatana. Tänään tuli paha kolhu. Yks muija duunissa oli ollu Ricky Martinin keikalla ja sano mulle et nyt pitäs ruveta pitämään valkosta hihatonta paitaa päällä ja pitäs vähän "bodata" lisää ni johan rupeis näyttämään hyvältä. Siis ei saatana.:wall: :wall: :wall:

Ei kannata kuunnella muijia joiden pää on niin tyhjä että sinne mahtuu Ricky Martinin musa kimpoileen ilman että aiheuttaa ahdistusta...

oli tossa koulussa tanssijaiset nii isä toi hääpukunsa mulle ja ku yritin saada pukua päälle nii heti otti reisistä kiinni ja takkikaan ei menny päälle nii tokasin "jätkä ollu kunnon kynäniska" isä siihen " no vittuako turpoot tollaseks, ja nyt et sano enään sanaakaan" :) :D :rolleyes: :piis:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
topokatti sanoi:
Mutsi uhkasi kerran heittää pihalle 'jos alkaa tulee enemmän tollasia' (bongattuaan jännittyneet epäkkääni, jotka eivät kyllä edes ole mitenkään suunnattoman kokoiset tai vauvaöljytyt tai värisevät tms :P)

Äidit nyt on äitejä. Minun äitini mielestä naisella ei saa olla lihaksia ja vähintään joka toisella tapaamisella äiti uhkaa katkaista välit kokonaan, jos alan käyttämään hormoneja.

Huh huh, jos pääsen ensi kevääksi lavakuntoon fitnessin puolella, niin äiti varmaan käyttäytyy kuin hyytävä jää... :D

Tahaton_emissio sanoi:
"Saat kattoa kyllä silmiinkin"
- nätti naishenkilö salilla. Kyl vähän nolotti...

Se pitää tehdä salamyhkäisesti vaikka vedenjuonnin tai oman sarjansa aikana ja mieluiten vielä peilien kautta. :D
Aika pahan kyllä heitti nainen! :lol2:

Ettei ihan OT niin tänään YO-juhlissa sukulaiset ihmettelivät kun näytin vähän erilaiselta. Takana siis vähän päälle vuosi salia ja viikko sitten päättynyt dieetti, jonka aikana painoa lähti ~15kg. Eli nyt siis suurinpiirtein sama paino kuin vuosi sitten mutta rasvat yli 10% pienemmät. :thumbs:

Olin koulun loppumisen kunniaks juhlimassa, niin sai kuulla koko illan kommentteja. Voitin kuulema The Clubin vahvin mies kilpailun (WTF? :confused: ).

Isä sano kerran ku kiinnitettiin semmosta isoa lamppua seinälle tikapuilla että pitäshän sun jaksaa nostaa ku oot kerran niitä jauhoja syöny (palautusjuoma)

Anopilta kuulu tuossa kuukaus takaperin että oon lihaksikas ku olin hihattoman lyöny päälle :)

ja tietenki tyttöystävä muistaa aina joskus kertoa

Tosin kaikesta huolimatta en oo lihaksikas ollenkaa :P 185/75 pitää hankkia nyt vähä massaa kesän aikana :D

Tuleehan noita huomautuksia vähän väliä. Naiset kuolaa jatkuvasti perään kun kuljen öljyttynä ja hihaton paita päällä pitkin kaupunkia ja jatkuvasti saa kirjoittaa nimmareita. Aavistuksen kyllä välillä ärsyttää kun ei voi pitää rannalla shortseja jalassa kun tatti vilkku jatkuvasti polven korkeudella ja ihmiset tuijottaa.

Mutta eihän sen elämän kuulukaan olla helppoa.

Arviointivirhe sanoi:
Tuleehan noita huomautuksia vähän väliä. Naiset kuolaa jatkuvasti perään kun kuljen öljyttynä ja hihaton paita päällä pitkin kaupunkia ja jatkuvasti saa kirjoittaa nimmareita. Aavistuksen kyllä välillä ärsyttää kun ei voi pitää rannalla shortseja jalassa kun tatti vilkku jatkuvasti polven korkeudella ja ihmiset tuijottaa.

Mutta eihän sen elämän kuulukaan olla helppoa.

Joo mulla on ollu samaa ongelmaa jo muutaman vuoden:D

Mua vituttaa se eniten ku pitää kaupungilla shortseja niin heti on joku kottarainen stoneksissa :D
:lol2:

Avovaimo:

Kyllä ne on Satarielinkin kädet ohentuneet ja hartiat kaventuneet. :itku:

Noh, pakolliset tauot alkaa olla pidetty, eiköhän sitä taas ala kohta pulskistumaan :D

"Mee nyt muualle niiden suonies kanssa"
"Sä oot varmaan joku narkkari kun sulla näkyy noi suonet"
"Ootko sä syönyt jotain hormooniproteiinii? Ne tuhoo munuaiset ja keho ei enää tuota kreaniinia" ja niin pois päin...

No jaa, jopa minä olen saanut pari helmeä osakseni aikanani.. huoh, ehkä vielä jonain päivänä saan kuntoni takaisin. Back to basics ja back to being heittopussi, mutta vielä tästä noustaan.

Perjantaina 02.06 olin Elixialla kuntoilemassa ja jäin tuijottamaan yhtä naikkosta joka treenasi siellä. Tuijotin ihan epähuomiossa, ja puhtaasti kunnioittaen. Nainen huomasi tämän ja näytti häiriintyvän tuijottamisestani, en tiedä millainen ilme oli päällä. Mieleni teki mennä sanomaan, että lähinnä ihailin sitä, kuinka hän nosti isoja painoja, ja en tarkoittanut tuijottaa tai häiriköidä. Enpä sitten uskaltanut, kun en halunnut ahdistella enempiä.. anteeksi, sinä nainen jota minä ahdistelin. Olisi ollut kiva sanoa, että en ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen treenaavan niin rajun näköisesti (ja harvan miehenkään).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom