Parhaat huomautukset

Goldberg sanoi mulle treenin jälkeen, että hyvin oon saanut massaa jalkoihin. Sitten totesin no onhan ne vielä pienet variksen pelättimet..:jahas:

NGV sanoi:
Goldberg sanoi mulle treenin jälkeen, että hyvin oon saanut massaa jalkoihin. Sitten totesin no onhan ne vielä pienet variksen pelättimet..:jahas:

Aina sama marina. Oisit tyytyväine et tulokses huomataan. :thumbs:

Ja topicciin liittyen joskus kuullu vastakkaista sukupuolta edustavalta jäseneltä v-selkäisyyteen viittaavan kommentin. :hyper:

Jotkin mukavat mummelit ja papparaiset kyseli tänään treenikaverilta että oonko minä ammattilainen kun väänsin jalkaprässiä toisessa huoneessa vähän isommilla painoilla :lol2:
Ammattilainen my ass...:jahas:

Kävin kattelemassa prätkärotsia niin se myyjä neiti valitteli usean mallin sovituksen jälkeen, että sun pitäisi kasvattaa maha kun kaikki mitkä oli hartioilta sopivat oli löysiä mahan tienoilta.:hyper:

Hagakure sanoi:
Mummo osoittaa reiden ulkosyrjällä olevaa quadricepsin päätä ja sanoo "no tuossa"

Mummostas tulis hyvä terveyskeskuslääkäri. :hyper: Diagnoosit näkyy syntyvän yhtä pienellä tutkimisella ja sattuu kaiken lisäks väärin. :D

Joo, monasti tuo on katsonut säärissä esiintyviä mustelmia(sparrauksen jäljiltä), ja todennut, että en enää 50-vuotiaana omista sääriluita tuota meininkiä jatkaen, ja lisäravinteisiin on aina venäläiset panneet hormoonia sekaan.

Pihahommia tehdessä hänelle on mukava kuunnella, kun ehdotetaan, että kolme 45litran multasäkkiäkin pitäisi "hiissata" lumikolan avulla 20 metrin päähän, koska niin suuria painoja nostaessa menee aina selkä. Yleensäkin hän olettaa lähes kahdeksantoistavuotiaan, kamppailulajeja ja voimailua harrastavan nuoren mieshenkilön olevan samalla fyysisellä tasolla itsensä kanssa.

Ihan huolehtimistahan tuo on, mutta alkaa se silti välistä vituttaa.:(

Hagakure sanoi:
Joo, monasti tuo on katsonut säärissä esiintyviä mustelmia(sparrauksen jäljiltä), ja todennut, että en enää 50-vuotiaana omista sääriluita tuota meininkiä jatkaen, ja lisäravinteisiin on aina venäläiset panneet hormoonia sekaan.

Pihahommia tehdessä hänelle on mukava kuunnella, kun ehdotetaan, että kolme 45litran multasäkkiäkin pitäisi "hiissata" lumikolan avulla 20 metrin päähän, koska niin suuria painoja nostaessa menee aina selkä. Yleensäkin hän olettaa lähes kahdeksantoistavuotiaan, kamppailulajeja ja voimailua harrastavan nuoren mieshenkilön olevan samalla fyysisellä tasolla itsensä kanssa.

Ihan huolehtimistahan tuo on, mutta alkaa se silti välistä vituttaa.:(
Näinhän se menee, oma muorini kysyi, jaksanko kaataa maitopurkista maitoa, vai tarvitsenko jonkin pienemmän kannun!:lol2: Hetken olin kyllä, että WTF?! Ei kai se vaan yritä vihjailla jotain...:jahas:

"tissit pienenee reenaamalla" miespuolisen henkilön kommentti.
"no hyi sustahan tulee ihan miehekäs" kun selitin kaverille minkälainen keho on tavoitteena.

ei ole vielä tämänhetkisestä koosta tullut paljoo kommentteja. ehkä muutama "sun hauis on kasvanu" MITEN NIIN?? ite en huomaa mithää...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
vähän asiaan liittyen:
Tuossa männä viikolla työporukan pippaloissa pullistelin omaan showtyyliini peilin edessä,ja totesin kovaan ääneen:Nyt on sellainen tilanne,että pitäis saada 10kiloa lisää lihasta ja rasvat 5 prosenttiin.

Pari naista sitten siihen,että:Elä höpötä.Sinullahan on tosi hyvännäköinen vartalo.

kuitenkin vaan vonkasivat:lol2:

Sen 10kiloa lihasta ku sais lisää,ni vois joku muukin innostua kuin ylipainoinen kollegani:D

ObelixXx sanoi:
"Kuori perunat ku oot nii vahva" :jahas:
Hyvä kun en seljälleni lentänyt! :hyper: Mut onhan toi vahva hyvä! :)
Mulle ei kyllä paljoo kommenttia tule. :itku: Komeaksi joskus jotkut sanovat ja salilla kun joskus tekee jotain raskaammanlaisia voimisteluliikkeitä kuulee kaikennäköstä supattelua..."mikä vitun fakiiri toi jätkä on:eek: "

Silmukka sanoi:
Näinhän se menee, oma muorini kysyi, jaksanko kaataa maitopurkista maitoa, vai tarvitsenko jonkin pienemmän kannun!:lol2: Hetken olin kyllä, että WTF?! Ei kai se vaan yritä vihjailla jotain...:jahas:

Tuo oli pahin ownaus mitä oon ikinä kuullu. :hyper: :hyper: :hyper: Voi jestas sentään että kuolee tähän nauruun. On ne mummot kyllä niin ihania! :lol2: :love:

Viime keskiviikkona oli rintatreenillä ja sieltä lähdin suihkun kautta suoraan kaverille. Ensimmäinen kommentti kun tulin sisään oli "kivat tissit". Mulla toisaalta oli melko ihokiree paitakin päällä mut hauskaltahan tuo kommentti tuntui... :D

Mulla on farkuissa sellanen pienehkö reikä perseen kohalla ja yks luokkalainen tyttö kysy: "Miks sulla on valkoset bokserit" Sanoin: "Jaa-a ei ollu muita" Sit se kysy: "Miks sulla on noin kiintee perse:D:D" (olen poika). Tiedä sitte onko toi nyt hyvä vai huono juttu:D.

peks1 sanoi:
Mulla on farkuissa sellanen pienehkö reikä perseen kohalla ja yks luokkalainen tyttö kysy: "Miks sulla on valkoset bokserit" Sanoin: "Jaa-a ei ollu muita" Sit se kysy: "Miks sulla on noin kiintee perse:D:D" (olen poika). Tiedä sitte onko toi nyt hyvä vai huono juttu:D.

öö.. hyvä tietysti:D

Olin tossa yks päivä kaverilla käymässä ja ne teki sen tyttöystävän kanssa jotain maustekakkua tms. Sit kaverin muija vatkaa jotain sitä taikinaa varten, ja sanoo ettei jaksa enää, kaverini kieltäytyy kunniasta myöskin. No, sitten hän väläyttää: vatkaa sinä ruupert ku oot tollanen lihaskimppu. Mikä yhteys, jos minulla on lihaksia(niin mitä?:D ) niin sitten jaksan vatkata taikinaa:rolleyes: . Sitte jatkoa: Joo,joo sehän on hyvää lihastreeniä ja silleen:lol2:

Kaveri viime aikoina:
kaveri:Kyl susta huomaa et oot käyny salilla!
minä:eipäs piruilla
kaveri:ihan oikeesti. sun yläkroppa on kasvanu.
minä:sama kynäniska ku ennenki
kaveri:eiku oikeesti.. en vittuile!

hyvä mielihän tuosta tulee :)

monesti on tässä viimeaikoina kuulunut kun ollaan porukalla jossain liikkeellä :
- jos joku nyt tulis tuolta pimeästä niin sää saat sitten lyödä ykkösen tiskiin

ja sitten siinä vain myhäilen että jos nyt jättäisin väliin :D hienoa kun luottoa löytyy, mutta monesti rupeaa kyllä ärsyttämään jo.

Ei saatana. Tänään tuli paha kolhu. Yks muija duunissa oli ollu Ricky Martinin keikalla ja sano mulle et nyt pitäs ruveta pitämään valkosta hihatonta paitaa päällä ja pitäs vähän "bodata" lisää ni johan rupeis näyttämään hyvältä. Siis ei saatana.:wall: :wall: :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom