Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NGV sanoi:Goldberg sanoi mulle treenin jälkeen, että hyvin oon saanut massaa jalkoihin. Sitten totesin no onhan ne vielä pienet variksen pelättimet..:jahas:
Hagakure sanoi:Mummo osoittaa reiden ulkosyrjällä olevaa quadricepsin päätä ja sanoo "no tuossa"
stabi sanoi:... joskus kuullu vastakkaista sukupuolta edustavalta jäseneltä v-selkäisyyteen viittaavan kommentin.![]()
Näinhän se menee, oma muorini kysyi, jaksanko kaataa maitopurkista maitoa, vai tarvitsenko jonkin pienemmän kannun!:lol2: Hetken olin kyllä, että WTF?! Ei kai se vaan yritä vihjailla jotain...:jahas:Hagakure sanoi:Joo, monasti tuo on katsonut säärissä esiintyviä mustelmia(sparrauksen jäljiltä), ja todennut, että en enää 50-vuotiaana omista sääriluita tuota meininkiä jatkaen, ja lisäravinteisiin on aina venäläiset panneet hormoonia sekaan.
Pihahommia tehdessä hänelle on mukava kuunnella, kun ehdotetaan, että kolme 45litran multasäkkiäkin pitäisi "hiissata" lumikolan avulla 20 metrin päähän, koska niin suuria painoja nostaessa menee aina selkä. Yleensäkin hän olettaa lähes kahdeksantoistavuotiaan, kamppailulajeja ja voimailua harrastavan nuoren mieshenkilön olevan samalla fyysisellä tasolla itsensä kanssa.
Ihan huolehtimistahan tuo on, mutta alkaa se silti välistä vituttaa.:(
Hyvä kun en seljälleni lentänyt!ObelixXx sanoi:"Kuori perunat ku oot nii vahva" :jahas:
Silmukka sanoi:Näinhän se menee, oma muorini kysyi, jaksanko kaataa maitopurkista maitoa, vai tarvitsenko jonkin pienemmän kannun!:lol2: Hetken olin kyllä, että WTF?! Ei kai se vaan yritä vihjailla jotain...:jahas:
mjansq sanoi:"kivat tissit". D
peks1 sanoi:Mulla on farkuissa sellanen pienehkö reikä perseen kohalla ja yks luokkalainen tyttö kysy: "Miks sulla on valkoset bokserit" Sanoin: "Jaa-a ei ollu muita" Sit se kysy: "Miks sulla on noin kiintee perse:D:D" (olen poika). Tiedä sitte onko toi nyt hyvä vai huono juttu:D.