Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TJJ sanoi:Kuubassa pari viikkoa ja...
Big Evil sanoi:? Siis isot pakarat vai?
Mitä pahaa siinä on?
kisskiss sanoi:Niimpä. :D
Big Evil sanoi:Siis oliko tämä nyt joku insideläppä?
Mulle isot pakarat kertovat, että on kyykätty eikä niiattu...
bustedi sanoi:voi ne pakarat olla joillain isot ihan luonnostaa :D
kisskiss sanoi:Ai en ookaan huomannu sun luonnollisen isoja pakaroita vielä. :haart:
Kateellisen panettelua.HarryG sanoi:LoL.
Tosin ei voi moittia kommentoijaa, koska lätkäjätkillä on yleensä sellanen ärsyttävä strutsi-perse...
kisskiss sanoi:Niimpä. :D
ZweCCo sanoi:Isot on kuitenki vielä eri kun ISOT. ;) :D
joo vähän sama mulla kun muijan kaveri oli kysynyt muijalta et "kuinka toi sun äijä saa noi sen suonet ja lihakset aina dieetillä näkyviin ku ei se mun janne saa??":lol2:Mäyräkoira sanoi:Mun :haart: totesi viime viikonloppuna:
"Vähänkö sulla on tässä parin viikon aika tullut käsistä ihan rasvattomat, tosi hyvän näköiset."
kaNi- sanoi:menee vähän väärään ketjuun, mutta en muutakaan keksinyt.
Minä: Lihaksen kasvatukseen ei periaatteessa tarvita muuta ku treeniä, lepoa ja ruokaa oikeessa suhteessa
Kaveri: Pitää vähintää 5 kertaa viikossa käydä salilla. sä et tiiä mistään mitään.
Minä: 3-4 krt riittää ihan hyvin.
Kaveri: sä et tiiä lihaksen kasvatuksesta mitään.
Minä: kerroppa jotain asiasta mitä en vielä ole sanonut.
Kaveri: pitää hölkätä myös tai tulee polvet kipeeks.
Minä: juuh.. hölkätä pitää... eikö me puhuttu lihaksen kasvatuksesta?
Kaveri: no...pitää ensin syödä 2 nappii viikossa ja sit parin viikon päästä 6 nappii.
Minä: treenaan natuna. noilla napeilla se 5 krt viikossa voi ollakki parempi.
Kaveri: no mitä järkeä ilman niitä on ees käydä? ei voi kasvaa isoks ilman
Minä: no ei sitä kovin isoks voikkaa kasvaa ilman
Kaveri: no niin. sä vaa luet sitä pakkista missä ne räkänokkateinit kirjottaa pelkkää paskaa eikä kukaan tiiä mistään mitään.
Minä: sä et tiiä mistään mitään
Kaveri: No sano yksiki iso jätkä sielt pakkikselta
Minä: ... (ei hyötyä alkaa selittelemään joistain nimimerkeistä, tai edes ammattilaisista, joista tää ei tiiä mitään.)
Kaveri: mun yks kaveri on kasvanu vitusti. se on tehny videonki! vittu se on hullu! meet hiljaseks ku näät sen kuule!
Minä: anna jo olla, et tiiä kuitenkaa ravinto-opista, lihaksen kasvatuksesta tai mistään mihinkään liittyvästä mitään.
sit se meni hiljaseks ku ei vissii ees ymmärtäny mitä sanoin. aikasemmin ku juteltii ni se ei tienny mitä on katabolia.