Parhaat huomautukset

yx päivä töissä otettiin iso huopa pois koneesta ja sit se piti nostaa semmosesta montusta pois ja työkaverit ihmetteli et milläs sen saa. Satuin tulee siihen paikalle, ni vuoromestari tokas.. ei hätää, vinssi tuli paikalle..:D

Kuubassa pari viikkoa ja...

1) joku random kaveri kadulla tulee juttelemaan (kuten paikallisilla tuntui olevan tapana) ja kyseli että "you go to the gim?"

2) Yhden museon joku vartija/opasnaikkonen osotteli sormella ja huiski käsillään..meikäläinen ihan huuli pyöreänä että mitä se nyt huiskii...oli käynyt kaverilta kysymässä että olenko joku nyrkkeilijä.. :lol2:

3) kaveri epäili aurinkorasvapurkin riittävyyttä selkääni..

3 A) ei se viissiin riittänyt, kun saa kuoria nyt nahkaa yläselästä.. :jahas:

Big Evil sanoi:
? Siis isot pakarat vai?
Mitä pahaa siinä on?

Niimpä. :D

Siis oliko tämä nyt joku insideläppä?
Mulle isot pakarat kertovat, että on kyykätty eikä niiattu...

Kävin viime kesänä moikkaamassa kaveria jota en ollut nähnyt vuoteen.Eka vaatimus oli että:"Kädenvääntöön!" Hävisin silloin ja nähtiin nyt vappuna uudestaan.Katteli hetken aikaa mua ja totes:"Et kyllä oo kasvanu yhtään,mutta otetaan matsi."Nyt se hävis...Kesti kaks päivää että myönsi tappion...

Ei huomautus vaan teko:

Salilla yksi miespuolinen henkilö tarkkaili silmä kovana Bandiitin tekemisiä ja teki aina perässä samat jutut.

Juuri kun alkoi keittää, niin tajusin, ettei tuijottanut niinkään minua vaan tekniikkaa ja apinoi sitten sitä. Piti siis tekniikkaani ja ohjelmaani pätevän näköisenä ja päätti kopioida!:rock:

Ja lopun päivää Bandiitti:D :D :D

bustedi sanoi:
voi ne pakarat olla joillain isot ihan luonnostaa :D

Ai en ookaan huomannu sun luonnollisen isoja pakaroita vielä. :haart:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mun :haart: totesi viime viikonloppuna:

"Vähänkö sulla on tässä parin viikon aika tullut käsistä ihan rasvattomat, tosi hyvän näköiset."

Mäyräkoira sanoi:
Mun :haart: totesi viime viikonloppuna:

"Vähänkö sulla on tässä parin viikon aika tullut käsistä ihan rasvattomat, tosi hyvän näköiset."
joo vähän sama mulla kun muijan kaveri oli kysynyt muijalta et "kuinka toi sun äijä saa noi sen suonet ja lihakset aina dieetillä näkyviin ku ei se mun janne saa??":lol2:

menee vähän väärään ketjuun, mutta en muutakaan keksinyt.

Minä: Lihaksen kasvatukseen ei periaatteessa tarvita muuta ku treeniä, lepoa ja ruokaa oikeessa suhteessa

Kaveri: Pitää vähintää 5 kertaa viikossa käydä salilla. sä et tiiä mistään mitään.

Minä: 3-4 krt riittää ihan hyvin.

Kaveri: sä et tiiä lihaksen kasvatuksesta mitään.

Minä: kerroppa jotain asiasta mitä en vielä ole sanonut.

Kaveri: pitää hölkätä myös tai tulee polvet kipeeks.

Minä: juuh.. hölkätä pitää... eikö me puhuttu lihaksen kasvatuksesta?

Kaveri: no...pitää ensin syödä 2 nappii viikossa ja sit parin viikon päästä 6 nappii.

Minä: treenaan natuna. noilla napeilla se 5 krt viikossa voi ollakki parempi.

Kaveri: no mitä järkeä ilman niitä on ees käydä? ei voi kasvaa isoks ilman

Minä: no ei sitä kovin isoks voikkaa kasvaa ilman

Kaveri: no niin. sä vaa luet sitä pakkista missä ne räkänokkateinit kirjottaa pelkkää paskaa eikä kukaan tiiä mistään mitään.

Minä: sä et tiiä mistään mitään

Kaveri: No sano yksiki iso jätkä sielt pakkikselta

Minä: ... (ei hyötyä alkaa selittelemään joistain nimimerkeistä, tai edes ammattilaisista, joista tää ei tiiä mitään.)

Kaveri: mun yks kaveri on kasvanu vitusti. se on tehny videonki! vittu se on hullu! meet hiljaseks ku näät sen kuule!

Minä: anna jo olla, et tiiä kuitenkaa ravinto-opista, lihaksen kasvatuksesta tai mistään mihinkään liittyvästä mitään.

sit se meni hiljaseks ku ei vissii ees ymmärtäny mitä sanoin. aikasemmin ku juteltii ni se ei tienny mitä on katabolia.

Eilen vähän iskää ounas yks muija. Sano isälle et "Toi on varmaan sun poikas hartioista päätellen?... Ne on nimittäin isommat ku sulla" :D Ja sit vielä pienet naurut höräytti. Meni ukko kerranki vähän sanattomaks. :D

kaNi- sanoi:
menee vähän väärään ketjuun, mutta en muutakaan keksinyt.

Minä: Lihaksen kasvatukseen ei periaatteessa tarvita muuta ku treeniä, lepoa ja ruokaa oikeessa suhteessa

Kaveri: Pitää vähintää 5 kertaa viikossa käydä salilla. sä et tiiä mistään mitään.

Minä: 3-4 krt riittää ihan hyvin.

Kaveri: sä et tiiä lihaksen kasvatuksesta mitään.

Minä: kerroppa jotain asiasta mitä en vielä ole sanonut.

Kaveri: pitää hölkätä myös tai tulee polvet kipeeks.

Minä: juuh.. hölkätä pitää... eikö me puhuttu lihaksen kasvatuksesta?

Kaveri: no...pitää ensin syödä 2 nappii viikossa ja sit parin viikon päästä 6 nappii.

Minä: treenaan natuna. noilla napeilla se 5 krt viikossa voi ollakki parempi.

Kaveri: no mitä järkeä ilman niitä on ees käydä? ei voi kasvaa isoks ilman

Minä: no ei sitä kovin isoks voikkaa kasvaa ilman

Kaveri: no niin. sä vaa luet sitä pakkista missä ne räkänokkateinit kirjottaa pelkkää paskaa eikä kukaan tiiä mistään mitään.

Minä: sä et tiiä mistään mitään

Kaveri: No sano yksiki iso jätkä sielt pakkikselta

Minä: ... (ei hyötyä alkaa selittelemään joistain nimimerkeistä, tai edes ammattilaisista, joista tää ei tiiä mitään.)

Kaveri: mun yks kaveri on kasvanu vitusti. se on tehny videonki! vittu se on hullu! meet hiljaseks ku näät sen kuule!

Minä: anna jo olla, et tiiä kuitenkaa ravinto-opista, lihaksen kasvatuksesta tai mistään mihinkään liittyvästä mitään.

sit se meni hiljaseks ku ei vissii ees ymmärtäny mitä sanoin. aikasemmin ku juteltii ni se ei tienny mitä on katabolia.

se unohtu vielä, että ilman roinaa treenaamisessa muuttuu vaan "roikkuvaksi". lisäksi kaveri ei tiedä mitä palauttavat ovat. onnea kiveksille.

Kävin mummolassa tekemässä pihahommia ja vaihdoin siinä sitten työhousuja farkkuihin työn jälkeen.(Työ oli juurien repimistä maasta, jonka suoritin Sumomave-tyyliin)

Reidet oli sitten pumpissa ja ovathan ne kasvaneetkin kyykyttelyn vuoksi.

Mummo hyökkää siihen: "hyi kamala, oisit tullu sanomaan, sulla on jalka revähtäny, reisi aivan revenny hyi kamala hirveä patti tullut tuohon hyiyhyi sullahan turpoaa se pitää mennä sairaalaan nestettä kerää kohta menee polveen hyihyi, oisit lopettanu kesken ku jalka hajos äkkiä lääkäriin, mie haen kylmäpussin ja käsken papan käynnistää auton"

Minä: "Missä on patti?:eek: "

Mummo osoittaa reiden ulkosyrjällä olevaa quadricepsin päätä ja sanoo "no tuossa"

Minä: "Urheilijapiireissä näitä sanotaan lihaksiksi"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom