Parhaat huomautukset

Bandiitti sanoi:
Mutsi: "Millonkahan sä oikein kyllästyt tohon rahkaan? No onneksi on vielä tota hilloa.":D
Aina kun pikkusisko käymässä ja näkee mun rahkaa syövän: "Hyiii.... Toi ei voi olla hyvää, en käsitä miten voit syödä tollasta".

Paras huomautus tuli tosiaanki tossa perjantaina ku oli vetämässä uintitreenejä ja olin itekki käyny uimassa siinä ja katselin treenejä altaan reunalta ilman paitaaa, no siihen tuli joQ pikku penska ja sano että käyt vissin salilla ku sulla on tollanen haba ja hartiat... vastasin myöntävästi , sen jälkeen pikku poika sano että hänen isälläkin oli tommoset ennen Q se rupes juomaan kaljaa, mut arvaappa mitä sulla on samalainen maha ku meijän isällä ... no siihen sitten tullee kaljamahanen ukko ja pyytelee anteeksi poikansa puheita ja poistuu hiljaa paikalta ... Noh kävin äkkiä laittaan paidan päälle ku tais heruttelu meininki loppua siihen :D :nolo:

Tapsa_Kn sanoi:
Aina kun pikkusisko käymässä ja näkee mun rahkaa syövän: "Hyiii.... Toi ei voi olla hyvää, en käsitä miten voit syödä tollasta".

Tota samaa rahka ihmettelyä kuulee kanssa itse vähän turhankin usein.

Tapsa_Kn sanoi:

suunnillee sanasta sanaan samaa tulloo meilläki:D

Tapsa_Kn sanoi:
Heh, aloin kotona vasta syömään ehrmannia suoraan purkista ilman mitään mausteita. En kiinnittänyt tuohon edes mitään huomiota, ihan sama se on syökö suoraan vaiko maustettuna.
Äiti katsoi ihan ihmeissään hyvä äklötysilme päällä ja antoi fun lightia.

Tarjosin eilen aamulla pikkusiskolle rahka-kaurahiutale-funlight -komboa. Ei näyttänyt kelpaavan ainakaa ilmeestä päätellen. :D Siinä se sitten yökki vieressä kun vetelin aamulla ton naamaan.

Transplant sanoi:
Tarjosin eilen aamulla pikkusiskolle rahka-kaurahiutale-funlight -komboa. Ei näyttänyt kelpaavan ainakaa ilmeestä päätellen. :D Siinä se sitten yökki vieressä kun vetelin aamulla ton naamaan.
Jaa mun muutama serkku maistoi tota kompoa kun tein niille, niin ne totesi että täähän on todella hyvää. Taitaa mulla olla erikoiset sukulaiset. :D

Kaverin muijafrendi tokas aivan yllättäen:"Vittu mun siskolla on isommat pohkeet ku sulla"

Mulla on oikeesti jotkut maailman pienimmät 40cm pohkeet :D Kaikki aina kuittailee siitä, vituttaa

No tulin tänään puntilta ja kävin suihkussa. Pakkasin safkat purkkiin ja sitten lähdettiinkin perheen (mutsi + sisarukseni) voimin isovanhemmille äitienpäivää viettämään. Mulla oli n. 1,5 litran purkki täynnä tonnikalapastaa ja tietenkin 200 g raejuustoa erikseen. Mummin pöytä oli katettu jo, mutta lämmitin äkkiä pastat mikrossa ja rupesin popsimaan.

Vaaria alkoi naurattaa, ja se sanoi että pitäisi tulla pöytään istumaan enkä jaksaisi herkkuja. Tokaisin vain, että täähän on lämmittelyä noita pullia varten. Sitten se kysyi että miksen juonut "sitä voimajuomaa", niin sanoin juoneeni sen jo himassa, mutta kun se ei oikein pidä nälkää... No pastat oli poskessa parissa minuutissa, ja sitten söinkin enemmän mustikkapiirakkaa kuin muut yhteensä. Vähän ehkä ihmettelivät, paitsi meidän perhe tietysti, kun ne ovat tottuneet.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
mutsi sano tänää "sun kannattais varmaa koht lopettaa toi salilla käynti ku sust alkaa tulee tommone broileri." Mitäköhä se tolla broilerilla tarkotti :rolleyes:

ObelixXx sanoi:
mutsi sano tänää "sun kannattais varmaa koht lopettaa toi salilla käynti ku sust alkaa tulee tommone broileri." Mitäköhä se tolla broilerilla tarkotti :rolleyes:

Sitä että se on kesädieetin paikka :D

poserailtiin kaverin kanssa peilin edessä niin tämä sanoi: "Äijä pärjäis jo aloittelijopiden lavalla kunhan jalat viel vähän kasvais"
Hyvä mielihän tosta tuli, mutta ehkei nyt kuitenkaan vielä olla siinä kunnossa.

Tämä aihe näkyy imevän sivuja.

Kaveri: "Emmä väännä sunkaa kättä ku sä vedät jotai aineita" Käytän normaalia palautusjuomaa. Kaveri, joka ei tajua bodauksesta mitään pitää sitä jonain doupingina.

onhan noita joskus kuullu, käsistä ja olkapäistä ne jaksaa mainita aina. "vittu mikä hauis, miten tollasen saa" "no sun olkapäät ei oo luonnolliset" "pitäskö sun ruveta käymään salilla" ja baarissa tulee jotain puolituttuja aina kehumaan ja haluuvat välttämättä kokeilla hauista :D sitten ne kyselee että mitä pitää tehä että saapi tollasen haban, koita niille sitten selittää syömisestä ja treenaamisesta. Viime kerralla tarjosivat juotavaa siitä hyvästä kun oli havarilla kokoo. :kippis1: Vaikka ite tuota ei pidä vielä onkisiimaa isompana :D

HarryG sanoi:
LoL.

Tosin ei voi moittia kommentoijaa, koska lätkäjätkillä on yleensä sellanen ärsyttävä strutsi-perse...

? Siis isot pakarat vai?
Mitä pahaa siinä on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom