Parhaat huomautukset

Mutsi sano: Sun tätyy T1k1 nyt lopettaa toi jalkojen treenaaminen, ku sulle ei kohta löydy ylioppilaspuvun housuja jotka mahtuu sulle. Mielestäni reiteni eivät ole niin suuret. Paitsi kun etsii farkkuja niin ei meinaa löytyä sopivia, mitkä ei kiristäis reisistä.

Kaveri sano et mul on isommat rinnat kuin sen tyttöystävällä, vaikka oon jätkä. Tais vittuilla mulle.

Mut ehkä paras juttu tapahtu äskettäin baarissa. Joltain kynikselt kaatu pikkasen olutta mun paidalle ja mä kirosin kovaa äänee. Jannu rupes heti pyytelee anteeks. Näky et sil oli kuset housussa (ei kirjaimellisesti). Repesin vaa ajatuksissani ja jatkoin matkaa baaritiskille. Tästä tapauksest tajus et on niitä tuloksia pikkusen alkanu tulla.

T1k1 sanoi:
Mut ehkä paras juttu tapahtu äskettäin baarissa. Joltain kynikselt kaatu pikkasen olutta mun paidalle ja mä kirosin kovaa äänee. Jannu rupes heti pyytelee anteeks. Näky et sil oli kuset housussa (ei kirjaimellisesti). Repesin vaa ajatuksissani ja jatkoin matkaa baaritiskille. Tästä tapauksest tajus et on niitä tuloksia pikkusen alkanu tulla.

Täytyy sanoa, että itsekin pyytelen aika vuolaasti anteeksi jos jotain töppäilen (esim. sotken toisten vaatteita). Eikä se silti tarkoita, että pelkäisin kuollakseni jättimäisiä bodarihirviöitä. Enemmänkin kohteliaisuussyistä.

Plussaa toki siitä, ettet uhannut syöttää sille kenkääsi tai muuta objektia. Niitä on saanut lukea tältäkin palstalta muutamaan otteeseen. Joten leppoisa asenne on jees. Me kynäniskatkin olemma ihmisiä.:)

inflames sanoi:
Plussaa toki siitä, ettet uhannut syöttää sille kenkääsi tai muuta objektia. Niitä on saanut lukea tältäkin palstalta muutamaan otteeseen. Joten leppoisa asenne on jees. Me kynäniskatkin olemma ihmisiä.:)

minustakin kaikki tällaset uhoomiset kun on iso ym o iha turhia.

ei mullekaa kaikki sais annettuu lärvii mut moni varmasti. jos tekee mieli ni antaa tulla vaa, oikeudes sit otan takas euroje muodossa :)

Bussissa kuultu eräältä känniseltä.

(ei suunnattu minulle, vaan yleistä "valitusta" )

"Jos harrastaa kehonrakennusta, niin tottakai pitää aina välillä hakata joku toinen ihminen"

Äiti päivitteli jotakin lihavaa nuorta naista, ja koska vedän aina herneen nenään ihmisten ulkonäön arvostelusta (oli syy ihan mikä tahansa) niin tokaisin siihen, että läskihän sitä minäkin olen, johon mutsi: No mutta tuo on lihaa eikä läskiä:D

Tyttöystävän kanssa oltiin vaateostoksilla ja siinä sitten medium-koon paitaa kokeillessani tuskailin sen ahtautta. Tyttöystävä totesi "sä et vissiin vieläkään älyy että oot kasvanu sen verran, että noi ei enää sovi sulle?". Hiljaa mielessäni juhlin railakkaasti. :)

Koulussa eräs jätkä totesi> "Sieltä saapuu terminaattori."

"sulle on tullut vähällä aikaa selvästi lihasta ja massaa lisää" > eräs tuttu kehonrakentaja totesi, kun mentiin saunaan.

"Ah, tuolta saapuu se ihana bodaaja" < eräs koulun tytöistä sanoi ton ja muut vihelti.

Myöskin nämä hauiksen testaajat ja "paljon penkki" kyssärit on jokapäiväistä kauraa. Sen puoleen, sanon vaan aina, etten tee ollenkaan penkkiä. Sen vertaa surkuhupaisa tulos kuitenkin on.

Tiijä sitten, jotain piilokettuilua kuiteski. :D

Jälleen yksi hyvä: joku setä totesi minulle, että tyttöjen ei kannata tehdä reeniä niin isoilla painoilla kun pystyy. Häntä ihmetytti, kun minä ja vielä tyttö oikein hikoilin salilla. :lol2:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
_S.M.R_ sanoi:
Koulussa eräs jätkä totesi> "Sieltä saapuu terminaattori."

"sulle on tullut vähällä aikaa selvästi lihasta ja massaa lisää" > eräs tuttu kehonrakentaja totesi, kun mentiin saunaan.

"Ah, tuolta saapuu se ihana bodaaja" < eräs koulun tytöistä sanoi ton ja muut vihelti.

Myöskin nämä hauiksen testaajat ja "paljon penkki" kyssärit on jokapäiväistä kauraa. Sen puoleen, sanon vaan aina, etten tee ollenkaan penkkiä. Sen vertaa surkuhupaisa tulos kuitenkin on.

Tiijä sitten, jotain piilokettuilua kuiteski. :D

Jaa-a, jos joku oikea kehari on asiaa kommentoinut niin tuskin on tuulesta temmattua.
Vittu mä oon niin kateellinen noille tyttöjen huutelun kohteille ettei mitään rajaa. Ainoa kommentti mitä olen itse naiselta saanut, kun kerroin dieetistäni: "mut ethän sä ole lihava, sä oot iso" :hyper:
Joskus minäkin vielä saan kommenttia.

itelle joskus kävi vaan semmone tilanne ku olin tyttöystävän ja sen parin ystävättären kanssa kahvittelemassa yksi perjantai. poistuin wc n puolelle ja kun tulin pois sieltä kuulin tyttöjen kovaäänistä puhetta. ei siinä mitä mutta puheen aiheena oli minun takamus :) se pisti hymyilemään. lisäksi tiedän ettei tyttöni enää parin vuoden seurustelun jälkeen minua hirveästi ota esille puheissaan niin peffani mainitseminen sai sellaisen olon että ehkä en olekaan hänelle niin tuttu ja tylsä.

toinen mitä oon niin emännän kanssa salilla ollessa hän on pari kertaa sanonut minulle: "tuo nainen / tyttö tuijottaa sun persettä!"

itseäni eniten mairitteleva oli kumminkin anopin ( ehkäpä tulevan sellaisen ) heitto kun tulin heillä ollessani saunasta bokserit jalassa. "ei ihme että sulla ne yhet housut repes peffan kohalta kun on niin tiukka persaus"

mikään kehoilijan näkönen en tod ole, mutta kaikki mun peffaan ja jalkoihi aina katseensa kiinnittää, onpa ees jotai :)

bustedi sanoi:
mitä oon niin emännän kanssa salilla ollessa hän on pari kertaa sanonut minulle: "tuo nainen / tyttö tuijottaa sun persettä!"

Meilläkin on sama juttu:

mitä oon niin emännän kanssa ihan missä vaan ollessa hän on pari kertaa sanonut minulle: "Mitä sää tuijotat ton naisen / tytön persettä!"

"Mithä, thä? Ehä mää"

Big Evil sanoi:
Vittu mä oon niin kateellinen noille tyttöjen huutelun kohteille ettei mitään rajaa. Ainoa kommentti mitä olen itse naiselta saanut, kun kerroin dieetistäni: "mut ethän sä ole lihava, sä oot iso" :hyper:
Joskus minäkin vielä saan kommenttia.

Mut toihan on ihan hyvä kommentti, "et ole lihava vaan iso" :thumbs:

Jatkat vaan kovaa treenaamista niin kyllä sitä kommenttia varmasti tulee sullekkin.

Kävin tänään ultraäänessä ja lääkäri kun katseli ultralla vatsaa niin tokas "Kylläpä sulla on hyvät vatsalihakset, huomaa, että on reenattu." On se helvetin hyvä, että ne näkyy edes ultraäänellä kun ei niitä ainakaan paljaalla silmällä kymmenen sentin rasvakerroksen läpi näe:D

mxm sanoi:
Kävin tänään ultraäänessä ja lääkäri kun katseli ultralla vatsaa niin tokas "Kylläpä sulla on hyvät vatsalihakset, huomaa, että on reenattu." On se helvetin hyvä, että ne näkyy edes ultraäänellä kun ei niitä ainakaan paljaalla silmällä kymmenen sentin rasvakerroksen läpi näe:D

Hahaha.. :D tää oli todella hyvä.

Venyttelin lenkin jälkeen ja tyttäreni (3v.) katseli tarkkaavaisesti vieressä, ja kysyi sitten "kuinka isillä on noin paksut jalat?". Kiva kun edes joku on hoksinut että jalkoja on treenattu muutenkin kuin lenkillä. :haart:

Olin eilen vaatekaupoissa, äiti tarjoitui maksajaksi joten mikäs siinä. Kierreltiin vauhdilla kauppoja ja kerättiin vino pino sovitettavaa. Vaan eipä tullut farkkujen ostosta mitään :(

Yksinkertaisesti mulle ei mahtunut reisi (taikka pakarat) sisään kuin *vähintään* 36 waist - kokoisiin ja tällöin siihen vyönkorkeudelle jäi ihan *helvetisti* tilaa. Ja tuota kolmekutosta isompia en edes nähnyt kaupoissa joissa kävimme.

Äitee sitten päätti että mun on laihdutettava mun reisiä, niin se siskokin teki. Tätä hän muisti toitottaa myös kahdelle nätille myyjätytölle, jotka hän oli siihen arvostelemaan löytänyt :jahas:

Koitin pitää pikaluennon kuinka miehillä nuo reidet tuppaa koostumaan eri tavarasta kuin naisilla, ja miten laihdutus ei niitä juuri pienennä. Ei mennyt jakeluun. Lopuksi suostui kuitenkin myöntämään että olkoon lihasta, laihdutat sitä sitten :eek:

Erityisen hauskaa tästä tekee se että olen treenannut jalkoja about 4kk :david: No pakko ottaa kohteliaisuutena, kerroin että ei ne reidet tästä ainakaan pienenemään lähde :rock:

Empä todellakaan tiennyt kuinka kuikeloille perusvaatekauppojen housut nykyään on tehty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom