Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
T1k1 sanoi:Mut ehkä paras juttu tapahtu äskettäin baarissa. Joltain kynikselt kaatu pikkasen olutta mun paidalle ja mä kirosin kovaa äänee. Jannu rupes heti pyytelee anteeks. Näky et sil oli kuset housussa (ei kirjaimellisesti). Repesin vaa ajatuksissani ja jatkoin matkaa baaritiskille. Tästä tapauksest tajus et on niitä tuloksia pikkusen alkanu tulla.
inflames sanoi:Plussaa toki siitä, ettet uhannut syöttää sille kenkääsi tai muuta objektia. Niitä on saanut lukea tältäkin palstalta muutamaan otteeseen. Joten leppoisa asenne on jees. Me kynäniskatkin olemma ihmisiä.![]()
_S.M.R_ sanoi:Koulussa eräs jätkä totesi> "Sieltä saapuu terminaattori."
"sulle on tullut vähällä aikaa selvästi lihasta ja massaa lisää" > eräs tuttu kehonrakentaja totesi, kun mentiin saunaan.
"Ah, tuolta saapuu se ihana bodaaja" < eräs koulun tytöistä sanoi ton ja muut vihelti.
Myöskin nämä hauiksen testaajat ja "paljon penkki" kyssärit on jokapäiväistä kauraa. Sen puoleen, sanon vaan aina, etten tee ollenkaan penkkiä. Sen vertaa surkuhupaisa tulos kuitenkin on.
Tiijä sitten, jotain piilokettuilua kuiteski. :D
bustedi sanoi:mitä oon niin emännän kanssa salilla ollessa hän on pari kertaa sanonut minulle: "tuo nainen / tyttö tuijottaa sun persettä!"
Big Evil sanoi:Vittu mä oon niin kateellinen noille tyttöjen huutelun kohteille ettei mitään rajaa. Ainoa kommentti mitä olen itse naiselta saanut, kun kerroin dieetistäni: "mut ethän sä ole lihava, sä oot iso"
Joskus minäkin vielä saan kommenttia.
mxm sanoi:Kävin tänään ultraäänessä ja lääkäri kun katseli ultralla vatsaa niin tokas "Kylläpä sulla on hyvät vatsalihakset, huomaa, että on reenattu." On se helvetin hyvä, että ne näkyy edes ultraäänellä kun ei niitä ainakaan paljaalla silmällä kymmenen sentin rasvakerroksen läpi näe:D