Parhaat huomautukset

Minulle tokaisi oma äiti, että nyt saa loppua toi punttaaminen. En ole mielestäni mikään iso kaveri edes todellakaan (180/78). Väitti ettei mulle löydy ylioppilasjuhliin pukua kun joutuu ottaan paljon isomman takin kun housut. No, tuopahan äiteen kommentit lisämotivaatiota..:D

Itse kävin tässä just hakemassa yo-juhliin puvun onneks sai sentään valita housut ja puvuntakin eri kokoisina. Dieetin myötä vyötärö kaventunut ~11cm mutta hartiat on leveemmät kun normijannulla. Lämmitti todellakin mieltä kun Dressmannin pukumyyjä tuskissaan etsi sopivaa puvuntakkia. "Sulla on noi hartiat kovin leveet. Täytyy varmaan ottaa vielä vähän isompaa kokoa."

ruupert sanoi:
:offtopic: one waysta saa kyllä yhet mukavat farkut. Sellaset stc merkkiset(sen kaupan oma merkki)joissa on "loose" mitoitus. Ei edes oo mitkään liian lökärit. Ja joistain farkuista löytyy joskus sellasia "comfort fit"-malleja, jotka käy ainaki jonkun verran lihaksikkaille reisille.

ei käy. huomaat kyllä, kun aikasi vielä kyykkäilet. noi on "comfort fit" ja "loose" ainoastaan normali jalkaisille.

Oujee toissapäivänä ekat roinaepäilyt kesäkauden avajaisgrillipartyissa.
Kaveri: -Vitun kehonrakentaja, et varmaa syö muuta ku jotaa roteiinii ja hormoonii
Mä: -no, en nii
Kaveri: - Mee kaivaa tuolt mettäst jotaa vitun matoi ja ökköi niis o roteiinii ja kitiinii
Mä: :eek: :jahas:

Illan mittaan tuli muutakin hauskaa kommenttia, mutta sattuneesta syystä ei nyt just muista kaikkea. Ja mahdollisiin tulevaisuuden roinaepäilyihin mulla on yks vastaus: millaseen kuntoon en natuna pääse, sellaseen kuntoon mun ei tarvi päästä...

Seb1 sanoi:
Illan mittaan tuli muutakin hauskaa kommenttia, mutta sattuneesta syystä ei nyt just muista kaikkea. Ja mahdollisiin tulevaisuuden roinaepäilyihin mulla on yks vastaus: millaseen kuntoon en natuna pääse, sellaseen kuntoon mun ei tarvi päästä...
Siinä on miehellä asenne kohdillaan.:thumbs:

Heheh, eräs naikkonen eilettäin pippaloissa luuli mua amerikkalaisen jalkapallon pelaajaksi.

Seb1 sanoi:
Vähän on kyllä väärä asenne miehellä, kuten sanoit Ngv. Keinoilla millä hyvänsä isoksi on se oikea asenne mitä tässä hommassa tarvitaan. :kippis1:

loosah sanoi:
:D haha Ihan selkeesti toi läppä vainoaa sua loppuelämän. Sut on leimattu lätkänpelaajaksi :whip:
joo joo mut miksi jääkiekkoilijoilla on aina jotain missejä mukana?
:wall:

~Voimariini ~ sanoi:
Vähän on kyllä väärä asenne miehellä, kuten sanoit Ngv. Keinoilla millä hyvänsä isoksi on se oikea asenne mitä tässä hommassa tarvitaan. :kippis1:
Kato oon vähän kuin Hulkki, puhun aina natujen puolesta! Kyllä natunakin voi pärjätä, kuten Puotiainen..:D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Muutama viikko takaperin äitin suusta "Oot laihtunut!"
(jouluna viimeeksi nähtiin,ja paino silloin oli n.83kg. Lisää tullut +7 kg :lol2:

Iha vitun jees, erään vanhan luokkalaisen näin tossa(hyvännäköinen nainen) yksissä bileissä, tultiin saunasta ulos käymään ni tää heittää et "en oikeesti meinannu tunnistaa, oot niin lihaksikas":hyper:
Tai sit se vittuili:D

Pitkästä aikaa näin sukulaisia, varmaan puoleen vuoteen ole nähnytkään, kommenttia tuli: " Hartiat leventynyt, mutta maha kasvanut..."
Jossakin kasvua edes tapahtunut...:D

NGV sanoi:
Kyllä natunakin voi pärjätä, kuten Puotiainen..:D
Heehee :hyper: funny fucker, aren´t you?? ;)

neutraali sanoi:
vyötärölle on pakkaantunut ja jalat on ku mehupillit, mutta gaspin farkut on kyllä hyvän malliset. itelleki tuli tänään jotku gaspin farkut matkahuollon kautta. hyvät on, mutta aika suolanen oli hinta mun makuun, 110e.

Itellä on tällä hetkellä 5 normaalit siniset farkut naulassa jotka ei mahu jalkaan. "normaalikaupoista" ei yksinkertaisesti tunnu löytyvän sopivia housuja, jos ei halua ostaa sellasia joissa on vyötärössä 30cm ylimääräistä tilaa. Noita gaspin farkkujakin oon katellu mut ainaki uusimmassa (?) kuvastossa maksoivat 170, joka on mielestäni aivan törkeä hinta perusfarkuille. Kertokaas jotain kauppoja mistä löytää leveälahkeisia normaalin näköisiä farkkuja johonkin järkevään hintaan.

Kerran naapurin entisen tyttöystävän mutsi (~40v) tuli puristelee ja tökkii meikäläistä (17v) ja kehu kuinka hyvässä kunnossa oon ja kuinka rasvaprosentti on alhainen. Kehu mua namuks ja kyseli minkä ikänen oon. Kyllä oli ilme aika :eek: kun kuuli iän. Hiipi takasin perseentiukentajaan ja oli hiljaa. Siinä sai se kaveri hyvät naurut ku kerroin.

Blackborgir sanoi:
Kerran naapurin entisen tyttöystävän mutsi (~40v) tuli puristelee ja tökkii meikäläistä (17v) ja kehu kuinka hyvässä kunnossa oon ja kuinka rasvaprosentti on alhainen. Kehu mua namuks ja kyseli minkä ikänen oon. Kyllä oli ilme aika :eek: kun kuuli iän. Hiipi takasin perseentiukentajaan ja oli hiljaa. Siinä sai se kaveri hyvät naurut ku kerroin.

vanhaa lihaa:kuola: riippuu tosin ulkonäöstä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom