Parhaat huomautukset

Reason sanoi:
Painoarvioksi heitettiin 102 kiloo, eli vaivaset 12 ylimäärästä. Kun on kuulemma "mahaaki tullu" ja "muutenki kasvanu ku sika". :lol2:

Hyvähän sun kun näytät ainaki isolta. Mulla kaveri arvioi mun painoksi vähän alle 70kg.

Ilme muuttu ku kerroin et painan melkein 90

Mäyräkoira sanoi:
Kundikamu neljän bissen jälkeen: "Mulle tulee alemmuuskompleksi jos sun haba vielä kasvaa."

Missä laissa on sanottu, että jos mimmi käy puntilla sen mies ei voisi myös käydä?

No just siinä laissa missä lukee noi miehiset alemmuuskompleksit.. tolleen neljän bissen jälkeen se avautuu, mut yöllä se itkee hiljaa tyynyynsä..:itku:

Meillä ei oo mitään ongelmaa vaikka oonkin alkanut käydä salilla, ei mun tulokset ikinäkään minkään valtakunnan treenamisella uhkais päätä pidempää ja aika paljon leveempää miestä.. hirnuen se varottelee etten pullistelis ettei paita repee :rolleyes:

Mut asiaan, yks hupaisa huomautus tuli just kun kerroin harrastavani karatea: "Ai sä vai, miten se on mahdollista. Sähän oot ihan rauhallinen tyyppi."

Tänään kun olin hakemassa työ vaatteita niin vaatturi ehdotti isointa mallia, sillä olin "harteikas":david:

Olin eilen kaupungilla äitini kanssa ja kävellessä valittelin edellisen päivän jalkatreenin aiheuttamaa lihaskipua. Äiti siihen sitten "lopettaisit jo ton jalkatreenin, sun pitäis treenaa enemmän vatsaa ja selkää ku vatsas on alkanu pömpöttää"
No niin, voimapyörää siis kehiin..

Ja voi jumalauta kun mentiin ostamaan farkkuja One Waysta, tuli sellanen olo että nyt loppuu jalkatreenit ikuisiks ajoiks! :curs:
kokeilin noin kaksiakymmeniä farkkuja joista ainoastaan kolmet eivät olleet liian kireät reisistä!! No niistä sitten yhdet hyvät valkkasin, mutta kaipa tässä pitäisi joksikin räppäriksi alkaa että löytäisi helpommin oikeankokoisia farkkuja...
Oudointa on vielä se etten ole treenannut jalkoja kuin pari kuukautta koristreenien ohella, mille ihmeen siimakintuille niitä housuja tehdään?

Leso sanoi:
Ja voi jumalauta kun mentiin ostamaan farkkuja One Waysta, tuli sellanen olo että nyt loppuu jalkatreenit ikuisiks ajoiks! :curs:
kokeilin noin kaksiakymmeniä farkkuja joista ainoastaan kolmet eivät olleet liian kireät reisistä!! ?
Kansa vaatii :kuvia:

NGV sanoi:
Kansa vaatii :kuvia:

Niimpä niimpä ;) mut tänään isukki sanoi ensimmäistä kertaa vuoden aikana vanhana puntti harrastajana äidille kun tulin kotiin että "onhan tuo mies rotevoitunut ja selkeästi". Tämä lämmitti mieltäni suunnattomasti!

Ootte sit jaksanu kirjottaa. Meni pari viikkoo lukiessa. :D

Joo ittellä kans noita käsiä kehuttu, paras oli ku tatamille astuin nii ekana kysyy reenikaveri et paljon painan.
no 75kg.
ja siitä kädet on 40 kiloo. :hyper:

Meinassin revetä, tälläset pulkannarut...

Tuo kyllä kieltämättä on aika hupaisaa miten ihmiset arvaa painon. Yks tyttö kerran arveli että painan 95kg (se oli jo hyvä arvaus koska yleensä kaikki luulee mua josku 85 kiloseks) mutta sitten vähän ihmetteli kun sanoin painavani 107kg. :) Toisaalta taas tuo ei oo hyvä kun noin pienenä pitäävät.

ZweCCo sanoi:
Tuo kyllä kieltämättä on aika hupaisaa miten ihmiset arvaa painon...

Pari viikkoa sitten puolituttu tyttökaveri yritti arvata painoani: "Hmmm...lihashan painaa kuitenkin enemmän kuin läski....sä painat 45 kg?" Joko tytöllä on vääristynyt kuva ihmiskehosta tai sitten mä vain olen niin luikku. Meni 15 kg alakanttiin :(

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eva Wahlströmin valmentaja piti meidän luokalle itsepuollustustunnin ja loppuun vedettiin joku kivunsietoharjotus ja sano mulle että "tuus tänne malliesimerkiksi ku näytät tollaselta möhkäleeltä" :D:D Tuli kyllä hyvä mieli:)

Leso sanoi:
kokeilin noin kaksiakymmeniä farkkuja joista ainoastaan kolmet eivät olleet liian kireät reisistä!! No niistä sitten yhdet hyvät valkkasin, mutta kaipa tässä pitäisi joksikin räppäriksi alkaa että löytäisi helpommin oikeankokoisia farkkuja...
Oudointa on vielä se etten ole treenannut jalkoja kuin pari kuukautta koristreenien ohella, mille ihmeen siimakintuille niitä housuja tehdään?
Aivan sama juttu minullakin. Täytyy ostaa aina semmoiset farkut mitkä on mahan/lantion kohdalta liian suuret, mutta reisistä sopivat,koska mahan kohdalta pienemmät farkut on yleensä pienemmät reisistäkin. Muutenkin farkut jää pieneksi aina juuri reisistä. Niin ja farkut ei pysy jalassa ilman vyötä.

Hippinakki sanoi:
Aivan sama juttu minullakin. Täytyy ostaa aina semmoiset farkut mitkä on mahan/lantion kohdalta liian suuret, mutta reisistä sopivat,koska mahan kohdalta pienemmät farkut on yleensä pienemmät reisistäkin. Muutenkin farkut jää pieneksi aina juuri reisistä. Niin ja farkut ei pysy jalassa ilman vyötä.

Kuin myös. Eikä tarvitse edes olla mitään hirveitä reisiä tai ampiaisvyötäröä. Jos nyt haluaa ns. muotifarkut, joutuu kahlaamaan koko malliston läpi todetakseen että kahdet sopii joista toiset on älyttömän rumat :jahas:

Kiitos ystävällisesti auttaville farkkumyyjätädeille, joita ilman joutuisin kulkemaan verkkareissa :worship:

Repe_ sanoi:
Kuin myös. Eikä tarvitse edes olla mitään hirveitä reisiä tai ampiaisvyötäröä. Jos nyt haluaa ns. muotifarkut, joutuu kahlaamaan koko malliston läpi todetakseen että kahdet sopii joista toiset on älyttömän rumat :jahas:

Kiitos ystävällisesti auttaville farkkumyyjätädeille, joita ilman joutuisin kulkemaan verkkareissa :worship:
Ihmettelen vaan, että minkälaisissa housuissa ne oikeasti isot miehet liikkuvat? Kun minullakin jo tekee tiukkaa löytää housuja.

hahaa, en kyllä tiedä niistä kuvista. Olishan sitä tietty voinu ostaa tuuman kaks leveemmät farkut vyötäröltä mutta toisaalta ei se oo kaikkein paras fiilis vyöttää semmosia telttoja sitten vyötärölle.
Sen nyt tästä ainakin oppi ettei One Waysta enää mitään farkkuja vaan suoraan johonkin skeittikauppaan hommaamaan ne leveemmät mallit. Tai sitten vain suosiolla käyttämään verkkareita :D

Alec sanoi:
Suosittelen lämpimästi Gaspin farkkuja kaikille, joilla liha pakkautuu reisiin muttei vyötärölle. Tällä viikolla hain postista ekat Gaspin pöksyt ja oli aika :haart: Vyötäröltä sopii täydellisesti ja reisistä mukavan väljät muttei silti ihan lökäritkään :)

Hummerivirta sanoi:
Suosittelen lämpimästi Gaspin farkkuja kaikille, joilla liha pakkautuu reisiin muttei vyötärölle. Tällä viikolla hain postista ekat Gaspin pöksyt ja oli aika :haart: Vyötäröltä sopii täydellisesti ja reisistä mukavan väljät muttei silti ihan lökäritkään :)
vyötärölle on pakkaantunut ja jalat on ku mehupillit, mutta gaspin farkut on kyllä hyvän malliset. itelleki tuli tänään jotku gaspin farkut matkahuollon kautta. hyvät on, mutta aika suolanen oli hinta mun makuun, 110e.

:offtopic: one waysta saa kyllä yhet mukavat farkut. Sellaset stc merkkiset(sen kaupan oma merkki)joissa on "loose" mitoitus. Ei edes oo mitkään liian lökärit. Ja joistain farkuista löytyy joskus sellasia "comfort fit"-malleja, jotka käy ainaki jonkun verran lihaksikkaille reisille.

Tässä seuraavasta kesästä haaveillessa, tuli yksi lämmin muisto menneestä mieleen. Olin yhdellä leirillä apuohjaajana ja taisi tulla valiteltua tuota nälkää aika usein. Eräänä iltana sitten istuskeltiin kuistilla, lusikoin omista eväistä rahkaa hartaudella naamaan, tuli tämä hyvä kysymys:
- Taidat olla jonkin sortin bodari kun syöt niin paljon?
:lol2: - Kyllä sitä jonkinverran tulee salilla käytyä..
- Niin alkaahan se vähän näkyä muutenkin, kuten noita pöytiä kannettaessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom