Parhaat huomautukset

Pikkupapu sanoi:
Riippuu henkilöstä ja luonteesta.:D Perinteisten bilsan kirjojen mukaan kumpienkin pitäisi olla henkisesti samalla tasolla, mutta mene jä tiedä. Nykyajan nuoriso you know. :rolleyes:

Mistähän tuoki on saanu alkunsa. Omien empiiristen tutkimusteni pohjalta voin sanoa, että paskapuhetta. Tyttöillä on vaan tapana olla vähän pikkuvanha 14-15v teinixinä kun taas boitsut vetää pv:llä.

En oikeesti usko, että sukupuolten välillä on jotain "henkinen ikä"-barrikadia; paljon enemmän vaikuttaa se ympäristö ja persoona ite. Kiistämätön tosiasiahan on, että esmes siirtyessä yläasteelta lukioon meininki on ihan erilainen.

On muuten aika offtopiccia.

Ja mähän en luonnolllisesti voi missään nimessä jatkaa itse aiheesta, vaan...

Måpå sanoi:
Mistähän tuoki on saanu alkunsa. Omien empiiristen tutkimusteni pohjalta voin sanoa, että paskapuhetta. Tyttöillä on vaan tapana olla vähän pikkuvanha 14-15v teinixinä kun taas boitsut vetää pv:llä.

En oikeesti usko, että sukupuolten välillä on jotain "henkinen ikä"-barrikadia; paljon enemmän vaikuttaa se ympäristö ja persoona ite. Kiistämätön tosiasiahan on, että esmes siirtyessä yläasteelta lukioon meininki on ihan erilainen.

On muuten aika offtopiccia.
Totta turiset. On omituista ruveta vetämään mitään linjaa sille, mikä oikeasti on kenenkään henkinen ikä.

Toi tytskyjen pikkuvanhuuskin pitää ihan paikkansa: omat empiiriset -ja eletyt (huoh, *haikailee*)- vuoteni ovat osoittaneet, että jossain vaiheessa (pikku)naisen elämää tulee nuttura- ja jakkupukuvaihe. Vähän sama, kuin jossain vaiheessa elämää on pakko pölliä äidin huulipuna ja leikkiä aikuista. :)

Eilen tuli dokailtua ja hieman pukkas kommenttia kyllä. Tissit on kuulemma kasvanu, jalat on ku hirvellä ja semmosta. Baarissa yks tuttu puristeli kättä ja kyseli onko siellä muka oikeasti lihasta sisällä. :D Painoarvioksi heitettiin 102 kiloo, eli vaivaset 12 ylimäärästä. Kun on kuulemma "mahaaki tullu" ja "muutenki kasvanu ku sika". :lol2:

Ja loppuu se perkeleen offtopic. ;)

kaNi- sanoi:
and right before Mr.BadEnglish ?
Noh nä en oikein osaa kirjoittaa englantia enkä kyllä suomeakaan. Tosin suullisesta kokeesta sain 10, kun taas enkun aineesta jonkun 8 eli kirjoitus virheitä tulee liikaa, vaikka muuten osaan puhua, kato ei leffoista opi kirjoittamaan oikein..:D

Niin ja oli mulla sen verran hyvä englanti, että sain puhutta ympäri Kim Koldin Boosmanin kisoissa ja sain hänen kanssaan kuvan. On siinä iso mies ja ne jotka eivät miestä tiedä niin mitat ovat 190/138 ja paino on kisakireenä. .:D

Niin ja sitten jotain mikä ei olisi offia. Boogie sanoi, että olisin kehittynyt niistä Expon kuvista, enpä tiedä puhuiko mies totta, mutta voitin hänet kädenvääntö kisassa johon en tajunnut osallistuvani .:D

NGV sanoi:
Noh nä en oikein osaa kirjoittaa englantia enkä kyllä suomeakaan. Tosin suullisesta kokeesta sain 10, kun taas enkun aineesta jonkun 8 eli kirjoitus virheitä tulee liikaa, vaikka muuten osaan puhua, kato ei leffoista opi kirjoittamaan oikein..:D

Niin ja oli mulla sen verran hyvä englanti, että sain puhutta ympäri Kim Koldin Boosmanin kisoissa ja sain hänen kanssaan kuvan. On siinä iso mies ja ne jotka eivät miestä tiedä niin mitat ovat 190/138 ja paino on kisakireenä. .:D

Niin ja sitten jotain mikä ei olisi offia. Boogie sanoi, että olisin kehittynyt niistä Expon kuvista, enpä tiedä puhuiko mies totta, mutta voitin hänet kädenvääntö kisassa johon en tajunnut osallistuvani .:D
NGV kaikkia kiinostaa sun koulumenestyksesi:):):)

NGV sanoi:

mitä helvettiä??? missä sä noit käyt moikkaamas tasasel syötöl?
onko VIP jäsenyydellä tän kanssa tekemistä??

hölkkääjä sanoi:
mitä helvettiä??? missä sä noit käyt moikkaamas tasasel syötöl?
onko VIP jäsenyydellä tän kanssa tekemistä??
Kävin katsomassa kisoja, liikkusit säkin enemmän muualle kuin jääkaapille ja salille. Eli Boosmanin kisoja kävin katsomassa. Ja Vip-jäsenyydestä on hyötyä, koska monet muistavat sinut paremmin, kun sulla on avatar. Boogie oli kyllä hauska tunnisti mut heti ja kyllä meillä oli hauskaa.

NGV kaikkia kiinostaa sun koulumenestyksesi
Niin näköjään. Voittejan te kysyä Ex-tavikselta jotain tuosta englannin kielen taidosta.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
NGV sanoi:
Kävin katsomassa kisoja, liikkusit säkin enemmän muualle kuin jääkaapille ja salille. Eli Boosmanin kisoja kävin katsomassa. Ja Vip-jäsenyydestä on hyötyä, koska monet muistavat sinut paremmin, kun sulla on avatar. Boogie oli kyllä hauska tunnisti mut heti ja kyllä meillä oli hauskaa..

kyllä mä liikunki. fysioterapeutin ja tyttö ystävän välillä. siinä se aika sit meneeki,
liikaa omaa elämää...

pitänee kesällä sit viedä tyttö kattomaan kisoja :D missäs hinnoissa nuo kisat on?

hölkkääjä sanoi:
pitänee kesällä sit viedä tyttö kattomaan kisoja :D missäs hinnoissa nuo kisat on?
25e tais olla noi kisat. Ite olin pihi ja jätin menemättä. Nyt vähän harmittaa.

Pakollinen on-topic:
Salilla sain kuulla, että näytän Michelin ukolta... sillein hyvällä tavalla :rolleyes:

Siirrytäänpä aiheeseen...

Vanha: About 10 vuotta sitten, kun vaimon piti tehdä mulle koulutyönä puku ja ottaa meikästä mitat, opettajansa ei uskonut mittoja. Väitti rinnanympärystä väärin mitatuksi, ja jouduin meneen koululle ko. opettajattaren mitattavaksi... Ja nyt likaiset mielikuvitukset kuriin -- vaimo oli messissä estämässä asiattomat mittaukset.

Samoihin aikoihin muuten frendin (110+ kg, ei treenannut) vaimo ei uskonut että meikän rinnanympärys olisi isompi kuin miehellään (oma painoni oli sillon n. 80 kg). Pakkohan sekin oli mitata, ja toiseksi jäi.

Uusi: Eilen kun olin pesemässä hampaita, vaimo tuli vessaan katsomaan toimitusta: "Pakkoko siinä on pullistella?" Vaikeaahan tuo on hampaita pestä ilman että haueri jotenkin reagoisi...

Tänään olin terveystarkastuksessa niin terveydenhoitaja sanoi heti harrastuksista: "käyt varmaan punttisalilla, ainakin noista lihaksista päätellen" :D Ei kyllä mitään lihaksia ole mutta.. :D

hölkkääjä sanoi:
kyllä mä liikunki. fysioterapeutin ja tyttö ystävän välillä. siinä se aika sit meneeki,
liikaa omaa elämää...

Ja kesällä ei ole kisoja, ei ainenkaan suomessa. Lokakuussa on seuraavat kisat ja ne maksaa muistaakseni 45 euroa, koska ne on kahden päivän kisat ja sillä näkee kehonrakennus+classic bb+fitness kisat. Ja jos tuut kattoo Expoa lokakuussa menään treenaamaan Gym1:selle, meinaan kukaan pakkislainen ei selviä tuolta ilman kimppatreeniä mun kanssa.:evil:

NGV sanoi:
Ja kesällä ei ole kisoja, ei ainenkaan suomessa. Lokakuussa on seuraavat kisat ja ne maksaa muistaakseni 45 euroa, koska ne on kahden päivän kisat ja sillä näkee kehonrakennus+classic bb+fitness kisat. Ja jos tuut kattoo Expoa lokakuussa menään treenaamaan Gym1:selle, meinaan kukaan pakkislainen ei selviä tuolta ilman kimppatreeniä mun kanssa.:evil:

no pitää kai sitä kerran elämässä kattoa simmoset kisat

Olin mummolla käymässä, koska hän asuu hesassa ja siellä oli boosman grandprix, niin kun tultiin ovesta sisälle ja halattiin ( pakollinen :D ) niin se sano: oho, ompas susta tullu iso, ( otti sitten kädestä kiinni ) ja mikä haba! tuleeko sitä lihasta noin helposti? :D:D:D:D:D:D:D ei sitä nyt ihan niin helposti tuu, pitää sitä syödä ja treenata kunnolla :D

Kundikamu neljän bissen jälkeen: "Mulle tulee alemmuuskompleksi jos sun haba vielä kasvaa."

Missä laissa on sanottu, että jos mimmi käy puntilla sen mies ei voisi myös käydä?

Pari vanhaa tuttua, joita en ollut nähnyt pariin vuoteen tuli vastaan ja kysyi, että oletko vetänyt jotain kuuria, kun on tullut leveyttä noin paljon lisää, vaikka kin omasta mielestäni olen edelleen aikas kynis.. Eihän siihen muukaan auttanut kuin tokaista että tonnikala ja rahka kuurilla tässä ollaan oltu kokoajan...
MMm... Rahkaa :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom