Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Exorcist sanoi:Ettei vaan jollaki niistä kivoista ihmisistä ois taka-ajatuksia, kun tarjoaa juomisia yms yms :D.. ei kannata ottaa liian tosissaa.
No siis jos oot karjala/karhu-lippispäinen tyyppi ja omistat toyota corollan ála korvanopilla ja wunderbaumeil ni sit ei oo mitää pahaa:D, no katella saa mut koskea ei -> laki tulee vastaan:whip: (vielä hetkentikkuniska sanoi:15 vuotiaathan on jo lukiossa jos on syntynyt syksyllä. Onko se nyt niin paha jos 18v sälli kattelee vähän 15v tyttöä?
kaenkky sanoi:Kyllä, mutta 15v tytöllä ja 18v pojalla ei eroa paljon olekkaan.
Pikkupapu sanoi:![]()
Pakko kommentoida naisnäkökulma: ERO ON HUIMA!
SerialLoser sanoi:Lisää: kumpi niistä sitten on henkisesti kypsempi?
Jaa, just kun mä luulin, että mä oon Mr. Offtopic..:jahas:Joonaz sanoi:Tämähän on menny ihan offtopicksi ;)
Riippuu henkilöstä ja luonteesta.:D Perinteisten bilsan kirjojen mukaan kumpienkin pitäisi olla henkisesti samalla tasolla, mutta mene jä tiedä. Nykyajan nuoriso you know.SerialLoser sanoi:Lisää: kumpi niistä sitten on henkisesti kypsempi?
Joonaz sanoi:Tämähän on menny ihan offtopicksi ;)
NGV sanoi:Jaa, just kun mä luulin, että mä oon Mr. Offtopic..:jahas:
NGV sanoi:Jaa, just kun mä luulin, että mä oon Mr. Offtopic..:jahas:
Thats my 3rd midle name after Mr. Offtopic..:DkaNi- sanoi:sä oot Mr.EpäselvätJärjettömätPostaukset
NGV sanoi:Thats my 3rd midle name after Mr. Offtopic..:D
NGV sanoi:Thats my 3rd midle name after Mr. Offtopic..:D
kaNi- sanoi:and right before Mr.BadEnglish ?
Titaani sanoi:Omg, don't tease that guy!
Bodaaja sanoi:Yeah, when NGV puts that cock shield on, hes no more Mr. Nice Guy:D
Bodaaja sanoi:Yeah, when NGV puts that cock shield on, hes no more Mr. Nice Guy:D