- Ikä
- 46
Tupla-J sanoi:Voi paska, säkin olet joskus nähnyt mut?![]()
Just meinasin kirjoittaa bongaa pakkislainen-ketjuun.:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupla-J sanoi:Voi paska, säkin olet joskus nähnyt mut?![]()
Dynamite88 sanoi:hohoo oli terkkari armeijaa varten nii mittasi verenpaineen ja piti ottaa paita pois >hihaton alla. heti kommenttia "ookko käyttäny nappeja?!" sama homma ku viime vuona (eri tarkastaja ku viime vuonna):D Sanoin sit kaverille siitä nii kaveri vaa > no kyllähä me tiiettään kavereittenki kaa et oot ottanu, et sä vois muute olla tommone helvetinmoinen korsto ja sitte tönäs kylkee mua:D
Olisit heittänyt legendaarisesti että "Tuota naapurin Tiinaa".keke666 sanoi:mulla kans muija aina sanoo että sulla noi biljardi kepit ei kasva vaikka kuin kyykkäät! eilen sängyssä ****** jälkeen muija kysy mitä aattelet niin päätin kostaa ja sanoin armeija juttuja! metelihän siitä synty mutta hyvä mieli itelle jäi![]()
PekkaSS sanoi:Baarissa joku eukko halus puristaa mun rintalihasta ja sano: "voi ziisus, onks sulla silikonit?". :D
Sen tytön rinnat vaan jäi koittamatta :(
ZweCCo sanoi:Siis MITÄ?AINA on suoritettava vastakoitos tuossa tilanteessa. Kerrankin kun on sopiva tilanne. Muuten yleensä randomina koittaessa saa vaan kämmentä poskelle. :D
Meah sanoi:Olin äidin ja hänen siskonsa kanssa shoppailemassa ja sovitin mustia minishortseja. Ne olivat todella lyhyet, mutta istuivat tosi hyvin ja pehva näytti hyvältä!
SerialLoser sanoi:
En katsonut kirjoittajaa ensin ollenkaan ja kuvittelin tilanteeseen miehen.Meah sanoi:
no ois kyllä jokseenkin huvittavaa että aikanen mies sovittaisi itselleen mini shortseja ja vielä äiti ois mukanaKritz sanoi:En katsonut kirjoittajaa ensin ollenkaan ja kuvittelin tilanteeseen miehen.
Iso körmy hyppää sovituskopista ja hihkaisee äidilleen "tadaa", "eiks ookin ihanat??"
Eihän siinä tietty mitään pahaa olisi. :piis:
Kritz sanoi:Iso körmy hyppää sovituskopista ja hihkaisee äidilleen "tadaa", "eiks ookin ihanat??"
neutraali sanoi:no ois kyllä jokseenkin huvittavaa että aikanen mies sovittaisi itselleen mini shortseja ja vielä äiti ois mukana. eli kyllä tuo olisi jo paha:D
ai niinGdane sanoi:Mitä? Etkö so ollukkaan sinä ku prismassa jonku muorin kanssa sovitteli kalsareita ja iloisesti pyörähteli ku balleriina ku löyty passelit tangat?!
Meah sanoi:Olin äidin ja hänen siskonsa kanssa shoppailemassa ja sovitin mustia minishortseja. Ne olivat todella lyhyet, mutta istuivat tosi hyvin ja pehva näytti hyvältä! Olin aivan innoissani huutaessani äitiä ja hänen siskoaan katsomaan. Hyppäsin kopista: "tadaa", "eiks ookin ihanat"?? Äiti ja sen systä tuijotti vähän aikaa ihan hiljaa kunnes kysylin että nono sanokaa!? Äiti sanoi silmiä pyöritellen että no jaa... ei oikeastaan.
Olin aivan ihmeissäni et mitä hemmettiä, näähän näyttää takaakin tosi hyvältä. Äiti vaan että ei se riitä et ne on takaa hyvät...edestä ei ollenkaan niin hyvät...Itse asias, kun sun jalat näyttää jotenkin ihan hirveen paksuilta noissa!
![]()
Mun jalat on kasvanu:D
En sitten ottanut niitä kun äiti ja sen systä oli niin vastaan, musta ne näytti erinomaisilta:lol2:
Sama.. :lol2:Kritz sanoi:En katsonut kirjoittajaa ensin ollenkaan ja kuvittelin tilanteeseen miehen.
Iso körmy hyppää sovituskopista ja hihkaisee äidilleen "tadaa", "eiks ookin ihanat??"
Eihän siinä tietty mitään pahaa olisi. :piis: