Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
rahkanaama sanoi:
Laitappa vielä ne perustelut, miksi gripperit ei kelpaisi forkkujen kasvatukseen? Omat forkut kehittyneet hyvin ja Gripperit ovat olennainen osa treeniä.

Jos puhutaan puhtaasti forkkuliikeistä, niin teen hauiskääntöä myötäotteella, sekä grippereitä (treenin päätteeksi). Rannekkäännöt jäänyt vähemmälle.

Oon niin onneton käyttämään söörtsiä että en löydä oikein mitään kunnollisia forkkukeskusteluita. Muistan kun joskus juuri tästä käytiin keskustelua pakkiksella.

No jokatapauksessa ne gripperit treenaa forkkujen sisäosassa olevia lihaksia (lähellä luita) minun mielestäni. Näet sen kun puristelet kättä nyrkkiin tai jos et siinä saa jännitystä niin ota vaikka tennispallo vastukseksi ja purista lyttyyn. No kun puristat sen tennispallon lyttyyn niin näyttääkö sun forkku yhtään isommalta? Ei mulla ainakaan. Entäs kun teet rannekäännöissä tehtävää liikettä? Minä ainakin huomaan selvästi että forkuissa aktivoituu ulompana olevat selkeästi isommat lihakset ja niitä jännittämällä forkkuihin saa muotoa ja kokoa (isoja lihaksia treenaamalla saa helpommin suuremmat forkut.. tajuat kai.. lisää kymmeneen senttiin 1% kehitystä tai sataan senttiin sama 1% kehitystä.. ero on aika selvä). IMO gripperit kehittää vaan lähinnä sitä puristusvoimaa käsissä mutta on tosi huono forkkujen kasvatukseen.

Mami tokaisi eräänä päivänä, kun salin jälkeen päätin poiketa niillä syömässä:
- Hui, mites sä oot noin riskin näkönen!
:D :D

hunter killer sanoi:
juup,sorry!:david: pitkiä päiviä töissä ilman lepoa...laittaa...pään..sek..:zzzz:
Jep,mul ja broidil heitetty kommentti.Niskat sen näköset et näytetää painijoilta...

Tässä on nyt kuulunu vähän ajan sisään aika paljon positiivisia kommentteja. No kieltämättä huomaahan sen jos parin kuukauden salitauko päättyy.
"Hyvä kun tuo (Pikku)Eero on tollanen kaappi niin sen takana on hyvä tulla" -työkaveri vuoron alussa
"No aateltiin sut kutsua kun oot tollanen härkä" -toinen työkaveri
"Et kai sinä ole perkele alkanu nappeja vetämään? Hauis on kasvanu ja leuat levinneet" -kolmas työkaveri
"Sulla on kivan levee selkä" -random tyttönen baarissa

Mutta onneksi isä palautti maan pinnalle. Ei oltu nähty kolmeen kuukauteen ja ensi töikseen sanoo että "sinustahan on tunnu tollanen läs.. eikun siis tankki". Kiva. Kiitti.

Tästä on jo pari viikkoa aikaa. Mummolta tuli aika hyvä kysymys
-Mihinkäs aikaan sinä lähdet sinne salille jumppaamaan?
- ÖÖÖÖÖÖÖ.... kolmen jälkeen

Kaveri(naispuolinen), jota en ollut nähnyt 7kk
-Oho, vähä sä oot muuttunut
-Ai mitenni?
-No hauis kasvanu ainakii iha hirveest(pullistaa omaa hauistaan kyljen vieressä)
-:nolo:
lämmitti mieltä ko on viime koko talvi menny reenin kans päi honkia ja luulin et oon iha samanlaine vinkuheinä ko viime kesänkii:D

joku tuntematon tyyppi alko baarin vessaasssa näyttämään olematonta hauistaan ja puhui jotain sekavaa, päätin poistua paikalta.

Oltiin kaverin kanssa kattelemassa vaatteita. Tuskailin yksiä housuja sovittaessani että perkele, pakko ottaa isompi koko... Johon kaveri kommentoi "Mitäs treenaat aina jalkoja!". Olin sanaton.

Tuttu jota en ollu nähnyt vähään aikaan sanoi hartioitten levinneen. Eilen emäntä sanoi, että kädet rupee olee liian isot kun ei ole enää hyvä nojata hauikseen kun maataan sohvalla tulee kuulemma niskat kipeiksi... Sanomatta selvää että hymy oli korvasta korvaan tuon jälkeen

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Baarissa kuultua: Sä oot joku fitnessmuija vai?..Uskomattomasti tuollanen kommentti voi itsessään lämmittää tällaisen kuin minun kylmääkin sydäntä:D.

Ex-Tavis sanoi:
Baarissa kuultua: Sä oot joku fitnessmuija vai?..Uskomattomasti tuollanen kommentti voi itsessään lämmittää tällaisen kuin minun kylmääkin sydäntä:D.

Jumppatyttö.. ;)

TJJ sanoi:
Jumppatyttö.. ;)

Heh, kuten eilen sanoin, sellaiseksi en kyllä ikinä haluaisi tulla sekoitetuksi:D !Jos sellainen päivä koittaa niin mä en vastaa seurauksista...:evil:

Ex-Tavis sanoi:
Hyvä kun mieli parani.

Heh, mun eukko otti törkeät pultit jostain syystä kun sanoin sille jokin aika sitten "hyvää mujien päivää"... Sillä taisi olla kuukautiset silloin, tai jotain.. en muista.

Proteos sanoi:
Heh, mun eukko otti törkeät pultit jostain syystä kun sanoin sille jokin aika sitten "hyvää mujien päivää"... Sillä taisi olla kuukautiset silloin, tai jotain.. en muista.

Mielenkiintoista, että joku kiinnittää tässä huomion just muija-termiin, mä kun keskityin lähinnä sanan alkuosaan:D . Mutta mitä "muijitteluun" tulee, myös omasta mielestäni muija-sana on kyllä vähintään kyseenalainen normaalitapauksissa;) .En itse vedä siitä herneitä nenään, mutta muijittelu vaan kalskahtaa vähän aliarvioimiselta ja vähättelyltä..Puolustelen tässä ilmeisesti vaan naisille tyypillistä pilkun*****mista:lol2: .

Ex-Tavis sanoi:
Mielenkiintoista, että joku kiinnittää tässä huomion just muija-termiin, mä kun keskityin lähinnä sanan alkuosaan:D .

Molempia tulee kiusalla käytettyä meidän taloudessa kun neiti-punapää saapi niin ihania hepuleita. Mutta kyllä tuo meilläkin tuntuu tuo "eukko" olevan se parempi provo :) Kumma juttu teillä nais-immeisillä kun tuommosista jaksatte äityä ilikeiksi :lol2:

Pikkuveli tänään: Hyii!! Mea kattoo taas tyttöjen alastonkuvia!! Toi on tuhmaa!:hyper:

edit:

Äiti: Toi on epänormaalia. Mä en tajua.

Äidin miesystävä: Toi on outoa..Mä ymmärtäisin vielä jos mä itse kattoisin naisten kuvia.

Minä: Kyl mun poikaystäväkin kattelee miesten kuvia! Katsos kun treenaa niin sitä kiinnosta akatsoa muidenkin kroppia ja siitä saa motivaatiota!

Äidin miesystävä: No mä oisin jo huolissaan jos miehes kattelee miehiä..

Minä: Ei noi tajuu.

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom