Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Äiti tänä aamuna huomautti, kun oli vastapestyt farkut jalassa, että "näyttäisi ihan siltä, että sun perse olisi pienentynyt. Ne ei oo enää niin tiukat päällä kuin aikaisemmin." Tyynesti vastasin, että "taitaa näköjään dieetti purra", vaikka sisäisesti olinkin :hyper: .

Taas ne huhut kiertää..

Kaveri: "huoh, Lilli tuli puhuu tänää jtn paskaa et sä käytät steroideja?:D Se sano että sen poikaystäväki on käyny 5 v salilla eikä sil oo tommoset lihakset :D"

Minä: "Kysyppä siltä Lilliltä käyks sen poikaystävä salilla lukemassa Reginaa vai siivoamassa? Ja kerro että olen käynyt 2v salilla."

Toi taitaa olla ehkä kymmenes kerta kun kesän jälkeen olen saanut kuulla jonkun selkäni takana väitettävän että käytän roinaa... :rolleyes:

...And just for the record: I am clean.

Äitee heitti kun näki mut taas joulun jälkeen

"Herra jumala, sä olet vieläkin lihonut!!! :eek: "

Niin, rakas äiti. Joulun jälkeen on paino tippunut 104 --> 98 ...........

Tyyppiesimerkki ihmisestä joka ei käsitä lainkaan että paino sinällään ei merkitse mitään vaan se mitä se käsittää. Avatarini kuva on kohtuu tuore (102kg), tuskin tuota nyt moni lihavaksi kutsuisi...

En malta odottaa tulevaa talvea kun bulkkipaino lienee 110 paikkeilla :evil: Siinä on muorilla ihmettelemistä.

veli sanoi saunasta tullessa et sun selkä ranka on nykyään syvemmällä.
ajattelin et jippikaijee!!1 sinne on siis tarttunut vähän lihasta,

pyysin veljeä katsomaan että tuleeko sinne yläselkään sellainen viiva kun tein sen jonku selkäposen...

mikä se olikaan, en muista nimeä mutta se on siinä sahaajan ja silkkaalihasta yhden treeni videon lopussa :)

broidi on et JOO VAU... hetken hiljaisuus... tai no toi ihan ku perseen reikä

:david:

Ei voi olla hymyilemättä kun luokkatoveri äksyilee mua ja toista joka salilla käy "vitun bodeiksi". Se on kade ja myöntää sen. Nousee päähän. Ei se ihan niin mee, molemmat harrastaa kuitenkin aerobista ja vain toinen murehtii siitä et syökö liian vähän. Mut sen piikkiin menee kaikki. Niinku se, et joi ittensä pöydän alle koettaessaan saada meitä riehuun. Toinen juttu, et olisko siitä epäilyjä jos ei oltais kerrottu. Ehkä sarjassa 'oot aika urheilullisen näkönen, mitä harrastat..'

Äiti sanoi, että susta näkee kyllä hyvin kasvoistakin, että on painoa lähtenyt. Hyvä vaan, että huomaa :).

Joskus vuosi sitten kokoonnuttiin parin entisen koulutoverin kanssa juomaan. Ne ei ollut nähneet mua sen jälkeen kun alotin treenaamisen. Oli mulla silloin penkkitulos jo kaksinkertaistunut alkuperäisestä.

Toinen totesi:"sä olet käynyt salilla"

Mä:"ai, huomaako sen?"

Toinen sitten sanoi:"ai, että huomaako, jumalauta, sun kanssa en enää tappelis, sähän oot isompi, kuin se xxxxx xxxxxx!"

Se oli eka kerta, kun joku noteeras...:)

Kävelin unenpöpperöisenä ja puolialastomana keittiöön tänä aamuna kunnes äiti huomautti, että "sun kroppas näyttää nyt kyllä todella hyvältä!!" Kiitti äiti piristit mun päivää:haart:

Meah sanoi:
Kävelin unenpöpperöisenä ja puolialastomana keittiöön tänä aamuna kunnes äiti huomautti, että "sun kroppas näyttää nyt kyllä todella hyvältä!!" Kiitti äiti piristit mun päivää:haart:

Pitikö tähän laittaa että :kuvia: ?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
ite olin klaanikavereita tapaamassa noin 6kk tauon jälkeen. ja tänä 6kk aikana aloin treenaa kovaa ja syömään oikein ja muutenkin panostaa touhuun. niin sitten kysyin yhdeltä. että onko mun lihakset kasvanu viime kerrasta, niin sano, että on sun hartiat levinny aika paljon, ja sun hauis on paljon isompi. ja muutenkin kehittyny todella paljon. en halunnu egoilla, mutta tietää, että kehitys on menossa parempaan suuntaan ja muut huomaakin sen vielä

Viikonloppuna oltiin istumassa iltaa tuttujen kanssa ja mulla oli kireä, pitkähihainen paita päällä. Mies totesi jälkeenpäin että "huomasin muuten että sulla näkyi hauikset sen paidan läpi, hyvältä näytti." Jee! Hyvä että edes oma ukko kommentoi...

Sitten kylmää vettä niskaan: samassa seurueessa ollut miespuolinen tuttava alkoi nauraa katketakseen kun kuuli mun treenaamisesta... "Ai että SÄ käyt salilla, hah hah hah!!" Ko. tyyppi nimittäin tietää että ennen vanhaan olin kova ottamaan kuppia. Sanoin sitten siihen, että oon mä jo yli vuoden käynyt:rolleyes: Kyselin myös, että eikö hän muka ole huomannut ettei mua ole enää kantabaarissa vanhaan malliin näkynyt... Kun mieheni oli sitten kahdenkesken tuttavapariskunnalta kysynyt, että eivätkö he ole mitään munsta huomanneet, vastaus oli että eivät:itku: Juu eli aika kukkakeppi mä vaan sitten olen, prkl.

Juuri muutama sekunti sitten kollegan suusta: "Sun käsivartes on liian paksu. Eiks pienemmällä pärjää?"

Ei pärjää. Kymmenen senttiä tarttis saada lisääkin...

Muutama viikko sitten sanoin saunassa parille ruåttalaiselle kaverille jotka olivat minua pidempiä (itsekin olen siis 190 cm): "Tässähän tuntee itsensä pieneksi."

Johon vastaus: "Mutta vain pituussuunnassa."

Sama kaveri toissapäivänä kun värväsin häntä muuttoapuun: "En mä noin voimakas ole kuin sä, mutta ehkä mäkin voin jotain kantaa."

Eräs kollega minuutti sitten: "Sun pitää kohta alkaa kulkea ovista sivuttain."

Nää nyt tietty on vaan hyväntahtoista vittuilua, sillä ei parin kilon nousua nyt noin selvästi voi huomata. Tai sitten olen alkanut käyttää piukempia vaatteita (juu, vahingossa ihan!)...

Sain kuulla, että meikäläisen kropan muodon tunnistaa kauas, vaikka ei oo silmälasejakaan päässä. Tämä on ihan positiivinen asia kuulla punttisalin pukkarissa, olettaen, ettei ole ihan epämuodostunut.

Tupla-J sanoi:
Sain kuulla, että meikäläisen kropan muodon tunnistaa kauas, vaikka ei oo silmälasejakaan päässä. Tämä on ihan positiivinen asia kuulla punttisalin pukkarissa, olettaen, ettei ole ihan epämuodostunut.

Suomeksi: "ton kyttyrän bongaa vaikka pimeässä!" ;)

hohoo oli terkkari armeijaa varten nii mittasi verenpaineen ja piti ottaa paita pois >hihaton alla. heti kommenttia "ookko käyttäny nappeja?!" sama homma ku viime vuona (eri tarkastaja ku viime vuonna):D Sanoin sit kaverille siitä nii kaveri vaa > no kyllähä me tiiettään kavereittenki kaa et oot ottanu, et sä vois muute olla tommone helvetinmoinen korsto ja sitte tönäs kylkee mua:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom