Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Proteos sanoi:
Kohteliaisuutena ton otin kuitenkin. Tuntuu vaan olevan lähes kaikilla kuntosalin harrastajilla edessä jossain elämän vaihetta toi sama kysymys.

Jepjep. Kaveri, jota näen viikottain tokaisi viime lauantain kun mulla oli pelkkä tekninen (kireä) aluspaita päällä että " ei kyllä ole mitenkään mahdollista saada noin paljon lihasmassaa natuna puolessa vuodessa". Siis oikeesti? Hassua vaan, kun mun mielestä joka aamu peiliin katsoessani se sama vanha kaljamahainen kynis siellä toljottaa takaisin. No okei, tissit eivät enää roiku, mutta that's it.

Kivaa sinänsä, että toi säälittävä räpeltäminen tuottaa tuloksia, ihmetyttää vaan kun itse niitä ei meinaa huomata. Tai ainakin ne tuntuu ihan mitättömiltä suhteessa panostukseen.

Vaikka olin hieman loukkaantunut, lämmitti kommentti silti mieltä.

oli huvittava tilanne ku oli täsä yks päivä vähä heikohko olo ja sanoin sit ääneen siitä nii emäntä siihe huolestuneena " sulla on liikaa lihaksia nii ne tekee pahan olon " vastasin siihen " kyllä son tämä läski joka sen pahan olon tekee ". ja tottahan se onkin :D

Kaveri salilla:En mä haluis noin kauheen miehekästä ja epänaisellista selkää mutta (näyttää rintojen kohdasta alaspäin) tästä alaspäin voisin ottaa sun vartalon..H0h0!

Äiti kehui eilen vaihtaessani t-paitaa että, "Oletpas sinä tullut miehekkään näköiseksi." Ja pari viikkoa sitten täti, joka oli vierailulla Norjasta ihmetteli kuinka minusta on tullut hirveän harteikas. (Näki mut viimeks 8kk sitten.)

HC76 sanoi:
Muija lohkas eilen sängyssä; "voisin kuvitella sun koivet sellasella joka on istunut rullatuolissa koko ikänsä, ei salilla käyvän"

:jahas:
Ei hitsi, repesin! Toi oli kyllä törkeästi sanottu, voi rassukkaa... Kai sentään suutuit? Ei ole reilua jos treenaa niska limassa ja saa tuommoista kommenttia. Eikös sen puolison kuuluisi tukea toista harrastuksissa? Voisi nyt sitten edes esittää ihailevaa:lol2: !

Rowena sanoi:
Ei hitsi, repesin! Toi oli kyllä törkeästi sanottu, voi rassukkaa... Kai sentään suutuit? Ei ole reilua jos treenaa niska limassa ja saa tuommoista kommenttia. Eikös sen puolison kuuluisi tukea toista harrastuksissa? Voisi nyt sitten edes esittää ihailevaa:lol2: !

No se tykkää kai vattuilla :D .. On se positiivista jos joskus saa jonkun mukavan kommentin kehityksestä. Vaikka kovin pientä olisikin. ;)

Keskustelua allekirjoittaneen babyface-lookista ja papereiden kysymisestä alkossa (jonka kohteeksi tälläkin viikolla jouduin :D)..

Kaveri (nainen): "Harvalla alle 20-v on tuollaset lihakset kumminkaan" :nolo:

Tuli tässä mieleen, kun taannoin olin ostamassa uutta pukua wanhojen tansseihin.

Puku saatiin ja oli kauluspaidan aika, myyjä (vanhahko mies) tuli mittanauhan kanssa ja rupes ottaan mun kaulanympäryksestä mittaa ja sano "oho" ja sitte katto kulmakarvojensa alta "taidat käydä salilla?" minä: "mjoo" myyjä: "joo kyllä teistä aina huomaa" sitte vilkas äitiä ja sano "niillä paksunee nää niskat aina ku ne käy salilla, niistä kyllä huomaa"

Tuli iha :rolleyes: olo, näytin äiskälle peukkua ja seurasin miestä hakemaan kauluspaitaa. Sen takia hyvä juttu ku emäntä onnistuu aina naljailemaan syömisistä ja muista, oon tuosta lähtien aina huomauttanu tapahtuneesta :D:whip:

heh, itte oon aika kynis vielä, mutta huomaan että kehitystä on tullut, ja yks tuttu sano salilla eilen, että "ei musta varmaan noin isoo koskaan tuu kun sää oot" :D sinänsä kiva kuulla, mutta kyllä se kaveri pääsee varmaan 6-12 kk treenillä samaan ,jos treenaan todella hyvin

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
No, mul oli tos eilen lukios kutsuntaterkkari. Terkkari siin alus otti normaalisti painon ja vihjas jo siinä kuinka kaikki paino taita olla lihasta, kun olen niin sanotusti "ylipainoinen" koulun asteikon mukaan. Lopuks se mittas rinnan ympäryksen ja karjahti: AAHRG!!! 110cm. Se oli ihan kivaa, vähän pelästyin jopa...:D

Jaaggo sanoi:
No, mul oli tos eilen lukios kutsuntaterkkari. Terkkari siin alus otti normaalisti painon ja vihjas jo siinä kuinka kaikki paino taita olla lihasta, kun olen niin sanotusti "ylipainoinen" koulun asteikon mukaan
Joo oo iloinen vaan. Mulla terkkari vaan kylmästi ilmoitti mun olevan 10% ylipainoinen pelkän painoindeksin perusteella sitä sen enempää ihmettelemättä :jahas:

Joku tyyppi tuli kerran baarissa kysymään, että harrastanko showpainia. :D Sanoin että en, mutta olen kyllä kovin kiinnostunu. Hän tokasi siihen sitten, että ajattelin vaan kun oot ton kokonen. Kyllähän tällasia kommentteja on aina kiva kuulla. :)

Eräs valmentaja totesi minulle pistareita pidettyään jokin aika sitten, että "sinä lyöt lujempaa kuin kukaan on koskaan lyönyt".
No, tuskin se ihan noinkaan on mutta lämmitti kuitenkin kylmää matelijan sydäntäni.

Hummerivirta sanoi:
Mulla terkkari vaan kylmästi ilmoitti mun olevan 10% ylipainoinen pelkän painoindeksin perusteella sitä sen enempää ihmettelemättä :jahas:

Samaan sai kuulla vuos sitten Oulussa. Ensin ei uskonu painoa kun kysyi, punnituksen jälkeen suosittelikin jo laihduttamista. Vaikka kuinka yritin selittää sille harrastuksesta missä kasvatetaan lihaksia.

Wyldeclone sanoi:
Oottako työ pohojanmaalasia painijoota?

lapsi 1.)Äiti, mikä on turha posti?
lapsi 2.)Äiti, pitääkö kommentoida asioita, jos ei omat jutut liity niihin mitenkään?

Äiti:eh...hmmm
Isä:ei, vaikka oisit pohjanmaalta kotosin!

sisko tuli käymää ja totes että "kyllä on kannattanu syödä niitä maitorahkoi ku hauikses on tollaset"

tais puhuu vaan kehityksestä meinaa ei kyl nykysel voi paljoo juhlii:D

hunter killer sanoi:
lapsi 1.)Äiti, mikä on turha posti?
lapsi 2.)Äiti, pitääkö kommentoida asioita, jos ei omat jutut liity niihin mitenkään?

Äiti:eh...hmmm
Isä:ei, vaikka oisit pohjanmaalta kotosin!

Öö et tainnu itse ymmärtää? Eikös tuo ollut se kommentti...

Suositut

Back
Ylös Bottom