Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Töissä työporukan kanssa menossa hissiin:
"Ei me kaikki tonne mahduta" tokaisi eräs nainen.
"Kyllä me mahdutaan koska toi agr on niin pieni" sanoi toinen.

Vihdoinkin tuli tää peruskommentti:
Istuttiin tuttavapariskunnan kanssa arki-iltaa viikko sitten. Ensin jutellaan ihan yleistä, sitten naispuolinen tuttava kysyy: "Käytätkö hormoneita?"

Timba79 sanoi:
Töissä ne sen on ekana huomanneet ja nakkaavan mut sitten aina kaikenmaailman nosto ja kantohommiin...pikkusisko huomaa kyllä kaikki asiat, se kun ittekin on kiinnostunut punttailusta niin se muistaa mainita asioista, varsinkin jos on päässyt rasvaa kertymään... :D
Joo no kyl täytyy ton painon kaa olla tarkkana, mun proidi varotteli mua ennen ku aloin lisäravinteit käyttää, et siin lihoo huomaamatta. Itse en puolen vuoden sisällä huomannut itsessäni rasvan keertymistä juurikaam, muttemn myös vaa'allakaan käynyt. Kun noin puolen vuoden päästä lisäravinteiden käyttöön otn jälkeen menin puntarille, oli paino noussut reilusta 70kg:sta 94kg:aan, joten kaikki ei ollut hyvin. Täytyy kullä sanoa että oli lihastakin kivasti tullut, mutta niin myös läskiä. Lisäravinteiden syönnin aloittamisesta on nyt vajaa vuosi ja paino pudonnut lähes 75kg:aan, mutta lihasmassa ei juurikaan pudonnut! Viestini on, että katsokaa puntaria aina toisella silmällä, nimittäin muuten voit nopeasti masentua katsottuasi sitä pitkän tauon jälkeen. Vaikkei se aina kerro totuutta, niin on sekin parempi kuin nähdä totuus puolen vuoden päästä. Hyviä reenejä:david:

Pikkuveli: "Jännitä mahaa. (kokeilee sormilla painaa mun vatsaa) No, on se sentään kovempi ku mun maha löysänä"

:jahas:

RRKalle sanoi:
Vittu minkä kuitin sain tänään. Mulla on aina olkavarsi ollut aika paljon paksumpi kuin kyynärvarsi (kv 37 cm ja ov 51 cm)

Mul on olkavarsi 2cm paksumpi.. heh... mielummin noin päin ku sul(nyt on hauiksen kasvatus ja voimistus tehokuuri päällä)

Tää on aika hyvä: Viime vuonna lukiossa kaksi "kaveriani" alkoi leikkimielisesti tapella, toinen oli vähän sadomasokistin näköinen; aika kynis, pitkä ja pitkät tummat hiuset ja muutenkin pelottavan näköinen jätkä. Toinen oli puoli metriä lyhyempi, mutta atleettisempi ja lihaksikkaampi kokoonsa nähden. Pitkä kaveri uhkasi hakata lyhyen, johón sivulta tokaisin, että "et sä mitään vi tehä ku tol toisel on isommat lihakset" kaikki repes nauraan, ja pitkä sadomasokisti (tähän asti mun kaveri) käveli mun luokse punaisena ja yritti lyödä mua. Mä kuitenkin väistin ja pistin oikeen koukun sitä leukaan. Jätkä heitti voltin lattialle ja on siitä lähtien kiertäny mut kaukaa... Ystävyys meni, mutta kavereita saa joka päivä, toisin kuin täyskaatoja!!!

Proteos sanoi:
Istuttiin tuttavapariskunnan kanssa arki-iltaa viikko sitten. Ensin jutellaan ihan yleistä, sitten naispuolinen tuttava kysyy: "Käytätkö hormoneita?"

Mä ottaisin tuon toisaalta ihan kohteliaisuutena, kysyjä oli niin vakuuttunut sun massiivisista lihaksista. ;)

rasva sanoi:
Mä ottaisin tuon toisaalta ihan kohteliaisuutena, kysyjä oli niin vakuuttunut sun massiivisista lihaksista. ;)
Jep, tai sitten se ajatteli ettei tällästä naamaa saada ihan luomutuotteilla. :lol2:

Kohteliaisuutena ton otin kuitenkin. Tuntuu vaan olevan lähes kaikilla kuntosalin harrastajilla edessä jossain elämän vaihetta toi sama kysymys.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
RRKalle sanoi:
Saatanan saatana. Ostan gripperit.

Sori vaan mutta gripperit ei oo hyvät forkkujen kasvatukseen koska niillä forkut ei kasva paljon ollenkaan. Rannekääntöjä vaan ohjelmaan. :whip:

eilen tuli baarissa joku kysyyn että onko sulla irc-galleriassa kuva jossa seisot pumppuhaulikko kädessä. sanoin luonnollisesti että en ole. muistaakseni jollakin pakkislaisella on tällainen kuva siellä.

Jaaggo sanoi:
Tää on aika hyvä: Viime vuonna lukiossa kaksi "kaveriani" alkoi leikkimielisesti tapella, toinen oli vähän sadomasokistin näköinen; aika kynis, pitkä ja pitkät tummat hiuset ja muutenkin pelottavan näköinen jätkä. Toinen oli puoli metriä lyhyempi, mutta atleettisempi ja lihaksikkaampi kokoonsa nähden. Pitkä kaveri uhkasi hakata lyhyen, johón sivulta tokaisin, että "et sä mitään vi tehä ku tol toisel on isommat lihakset" kaikki repes nauraan, ja pitkä sadomasokisti (tähän asti mun kaveri) käveli mun luokse punaisena ja yritti lyödä mua. Mä kuitenkin väistin ja pistin oikeen koukun sitä leukaan. Jätkä heitti voltin lattialle ja on siitä lähtien kiertäny mut kaukaa... Ystävyys meni, mutta kavereita saa joka päivä, toisin kuin täyskaatoja!!!
No siinäpä vasta hauska ja mielenkiintoinen tarina.

Olin sukulaisten luona käymässä, sukulaismies kysyi:"käytätkö lisäravinteita?" Vastasin:"joo, tietenkin käytän!"
Siihen äijä heittää:"arvasinhan minä, ei noita lihaksia rehellisillä keinoilla ole hankittu" :curs:

Vittu, että alko vituttaa! Saatanan Teppo puhuu asioista joista sillä ei ole hajuakaan. :wall:

Joutu vähä aukomaan päätä sille..

Jaaggo sanoi:

erittäin hyvä sanoisin.. saisinpa itsekkin samanlaisia kommentteja päivittäin.

ZweCCo sanoi:
Sori vaan mutta gripperit ei oo hyvät forkkujen kasvatukseen koska niillä forkut ei kasva paljon ollenkaan. Rannekääntöjä vaan ohjelmaan. :whip:
Laitappa vielä ne perustelut, miksi gripperit ei kelpaisi forkkujen kasvatukseen? Omat forkut kehittyneet hyvin ja Gripperit ovat olennainen osa treeniä.

Jos puhutaan puhtaasti forkkuliikeistä, niin teen hauiskääntöä myötäotteella, sekä grippereitä (treenin päätteeksi). Rannekkäännöt jäänyt vähemmälle.

neutraali sanoi:
eilen tuli baarissa joku kysyyn että onko sulla irc-galleriassa kuva jossa seisot pumppuhaulikko kädessä. sanoin luonnollisesti että en ole. muistaakseni jollakin pakkislaisella on tällainen kuva siellä.
Juu, oiskohan ollu Hemmo keneen neutris on sekotettu. :rolleyes:

RRKalle sanoi:
Vittu minkä kuitin sain tänään. Mulla on aina olkavarsi ollut aika paljon paksumpi kuin kyynärvarsi (kv 37 cm ja ov 51 cm), ja ranteet sekä kyynärpää paksuja, näyttää siis kyynärvarsi aika olemattomalta. Olkavarsi sentään joltain.

Tänään serkku kysyi että "oletkos treenannut kyynärvarsia?"
Minä siihen että "en, onko ne sit kasvanu?"
Serkku:"Ei, mut kandeis alkaa reenaamaan, vittu sun kätes on kun jäätelötötteröt!"

Saatanan saatana. Ostan gripperit.

Jos yhtään lohduttaa, niin kisakuvaosion syntholiketjussa on varmasti paljon räikeämpiä kauhuesimerkkejä ko. epäsuhdasta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom