Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZweCCo sanoi:Sitten siinä sohlatessa kaatuis kalsareille. Uppistakeikkaa.. tsekkaa mun.. noh tjaa. :D
Joo no kyl täytyy ton painon kaa olla tarkkana, mun proidi varotteli mua ennen ku aloin lisäravinteit käyttää, et siin lihoo huomaamatta. Itse en puolen vuoden sisällä huomannut itsessäni rasvan keertymistä juurikaam, muttemn myös vaa'allakaan käynyt. Kun noin puolen vuoden päästä lisäravinteiden käyttöön otn jälkeen menin puntarille, oli paino noussut reilusta 70kg:sta 94kg:aan, joten kaikki ei ollut hyvin. Täytyy kullä sanoa että oli lihastakin kivasti tullut, mutta niin myös läskiä. Lisäravinteiden syönnin aloittamisesta on nyt vajaa vuosi ja paino pudonnut lähes 75kg:aan, mutta lihasmassa ei juurikaan pudonnut! Viestini on, että katsokaa puntaria aina toisella silmällä, nimittäin muuten voit nopeasti masentua katsottuasi sitä pitkän tauon jälkeen. Vaikkei se aina kerro totuutta, niin on sekin parempi kuin nähdä totuus puolen vuoden päästä. Hyviä reenejäTimba79 sanoi:Töissä ne sen on ekana huomanneet ja nakkaavan mut sitten aina kaikenmaailman nosto ja kantohommiin...pikkusisko huomaa kyllä kaikki asiat, se kun ittekin on kiinnostunut punttailusta niin se muistaa mainita asioista, varsinkin jos on päässyt rasvaa kertymään... :D
RRKalle sanoi:Vittu minkä kuitin sain tänään. Mulla on aina olkavarsi ollut aika paljon paksumpi kuin kyynärvarsi (kv 37 cm ja ov 51 cm)
Proteos sanoi:Istuttiin tuttavapariskunnan kanssa arki-iltaa viikko sitten. Ensin jutellaan ihan yleistä, sitten naispuolinen tuttava kysyy: "Käytätkö hormoneita?"
Jep, tai sitten se ajatteli ettei tällästä naamaa saada ihan luomutuotteilla. :lol2:rasva sanoi:Mä ottaisin tuon toisaalta ihan kohteliaisuutena, kysyjä oli niin vakuuttunut sun massiivisista lihaksista. ;)
RRKalle sanoi:Saatanan saatana. Ostan gripperit.
No siinäpä vasta hauska ja mielenkiintoinen tarina.Jaaggo sanoi:Tää on aika hyvä: Viime vuonna lukiossa kaksi "kaveriani" alkoi leikkimielisesti tapella, toinen oli vähän sadomasokistin näköinen; aika kynis, pitkä ja pitkät tummat hiuset ja muutenkin pelottavan näköinen jätkä. Toinen oli puoli metriä lyhyempi, mutta atleettisempi ja lihaksikkaampi kokoonsa nähden. Pitkä kaveri uhkasi hakata lyhyen, johón sivulta tokaisin, että "et sä mitään vi tehä ku tol toisel on isommat lihakset" kaikki repes nauraan, ja pitkä sadomasokisti (tähän asti mun kaveri) käveli mun luokse punaisena ja yritti lyödä mua. Mä kuitenkin väistin ja pistin oikeen koukun sitä leukaan. Jätkä heitti voltin lattialle ja on siitä lähtien kiertäny mut kaukaa... Ystävyys meni, mutta kavereita saa joka päivä, toisin kuin täyskaatoja!!!
lasikuitujeesus sanoi:No siinäpä vasta hauska ja mielenkiintoinen tarina.
Jaaggo sanoi:Tää on aika hyvä: Viime vuonna lukiossa kaksi "kaveriani" alkoi leikkimielisesti tapella, toinen oli vähän sadomasokistin näköinen; aika kynis, pitkä ja pitkät tummat hiuset ja muutenkin pelottavan näköinen jätkä. Toinen oli puoli metriä lyhyempi, mutta atleettisempi ja lihaksikkaampi kokoonsa nähden. Pitkä kaveri uhkasi hakata lyhyen, johón sivulta tokaisin, että "et sä mitään vi tehä ku tol toisel on isommat lihakset" kaikki repes nauraan, ja pitkä sadomasokisti (tähän asti mun kaveri) käveli mun luokse punaisena ja yritti lyödä mua. Mä kuitenkin väistin ja pistin oikeen koukun sitä leukaan. Jätkä heitti voltin lattialle ja on siitä lähtien kiertäny mut kaukaa... Ystävyys meni, mutta kavereita saa joka päivä, toisin kuin täyskaatoja!!!
Laitappa vielä ne perustelut, miksi gripperit ei kelpaisi forkkujen kasvatukseen? Omat forkut kehittyneet hyvin ja Gripperit ovat olennainen osa treeniä.ZweCCo sanoi:Sori vaan mutta gripperit ei oo hyvät forkkujen kasvatukseen koska niillä forkut ei kasva paljon ollenkaan. Rannekääntöjä vaan ohjelmaan. :whip:
Juu, oiskohan ollu Hemmo keneen neutris on sekotettu.neutraali sanoi:eilen tuli baarissa joku kysyyn että onko sulla irc-galleriassa kuva jossa seisot pumppuhaulikko kädessä. sanoin luonnollisesti että en ole. muistaakseni jollakin pakkislaisella on tällainen kuva siellä.
RRKalle sanoi:Vittu minkä kuitin sain tänään. Mulla on aina olkavarsi ollut aika paljon paksumpi kuin kyynärvarsi (kv 37 cm ja ov 51 cm), ja ranteet sekä kyynärpää paksuja, näyttää siis kyynärvarsi aika olemattomalta. Olkavarsi sentään joltain.
Tänään serkku kysyi että "oletkos treenannut kyynärvarsia?"
Minä siihen että "en, onko ne sit kasvanu?"
Serkku:"Ei, mut kandeis alkaa reenaamaan, vittu sun kätes on kun jäätelötötteröt!"
Saatanan saatana. Ostan gripperit.