Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tunnistat pakkispiposta. Nosta kättä ku tuut vastaan:thumbs:plumber sanoi:Jaahas. Mä oon siinä naapuri osastolla lvi linjalla.![]()
AM sanoi:Omalla tavallaan imarteleva huomautus kai tuokin.
Satariel sanoi:Tänään salille pitkästä aikaa, ja motivaatio on kyllä huipussaan pakkotaukojen takia. Toivottavasti vaan paikat alkaa kestää ja flunssat pysyy loitolla.
Berserkr-- sanoi:...
Ja toinen keltä kuuli jokunen aika sitten positiivista kommenttia on tyttöystäväni. (Ei olla vielä kovinkaan kauaa seurusteltu) Tyttöystäväni näki minut ensimmäistä kertaa ilman paitaa, kun kaadoin vahingossa kahvit paidalleni, niin oli paita vaihdettava...Siihen tuli kommentti tyyliin "En tiennytkään että sulla on NOIN paljon lihasta" ja perään "Ai vitsi miten ihanat rintalihakset!"
...
samout sanoi:vahingossa, varmasti :D
Ex71 sanoi:"Isi on teräsmies." Lapsen suusta kuulet... ihania valheita.
-Ex-
:lol2:Grosskopf sanoi:"Kauheet makkarat!" totesi tytär (kohta 3v), kun mahaani kävi läpsyttelemässä. Onneksi se oli vaan ihana valhe...
samout sanoi:vahingossa, varmasti :D
inflames sanoi:"Uuu, upsistakeikkaa, nyt meni housuillekin vähän tota kahvia...(tsekkaa mun reisiä!)"
inflames sanoi::lol2:
"Uuu, upsistakeikkaa, nyt meni housuillekin vähän tota kahvia...(tsekkaa mun reisiä!)"