Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kaveri kysy kun täytti jotain armeijan(?) lappua, että "paljon sun rinnanympärys on niin laitan tähän itelleni puolet siitä?"
Liioitteli kyllä aika rankasti mutta piristi se päivää silti

AM sanoi:
Omalla tavallaan imarteleva huomautus kai tuokin.

Tais läpällä heittää. Lekurit on sellasia.
In a related story today, intissä kysyivät oonko muotinäytökseen menossa kun halusin parempi kuntosen miehistövyön :)

Olin justii palkkaria tekemässä ku äiti sano et, " mikähä susta kans tulee. joku yks hirveä muskeli koko pojasta"

yks luokkatoveri kysy tänään koulussa, että olenko laihtunu 10kg loman aikana. Sen takia varmaankin kyseli, kun oon tässä nyt 14kg laihduttanut, ja talviloman aikana sain neljä tuumaa kapeemmat housut kuin mitä ennen pidin, sitten kävin vielä parturissakin jne. Kyl noita lämpimiä kommentteja alkaa nyt tulemaan kun, dietti toimii. :)

Tänään tuli isoveli iskän kans mua puntilta hakee ja sano siinä salin puolella vielä kun oltiin et näytät täällä paljon isommalta ku muutan :D

:kippis1:

Satariel sanoi:
Tänään salille pitkästä aikaa :rock:, ja motivaatio on kyllä huipussaan pakkotaukojen takia. Toivottavasti vaan paikat alkaa kestää ja flunssat pysyy loitolla.

Ite justiinsa viikon sairastelin, kovassa kuumeessa ja vielä jälkitautina keuhkoputkentulehdus (johon tuli antibioottikuuri).
Ei oo kahteen viikkoon salia nähnyt, ja voi tätä tuskaa. Onneksi, onneksi huomenna se päättyy ja raivo on salilla hirmuinen :rock: :rock:

Siskolta, jota näen aika harvoin (ehkä kerran 2kk:ssa), kuulee aina kommenttia "Aina vaan näytät isommalta ja isommalta, milloin siä oikeen tuon kasvamisen lopetat?" (toivottavasti ei tarkoita pituuskasvua, sen pitäisi jo kyllä olla ohi:D)

Ja toinen keltä kuuli jokunen aika sitten positiivista kommenttia on tyttöystäväni. (Ei olla vielä kovinkaan kauaa seurusteltu) Tyttöystäväni näki minut ensimmäistä kertaa ilman paitaa, kun kaadoin vahingossa kahvit paidalleni, niin oli paita vaihdettava...Siihen tuli kommentti tyyliin "En tiennytkään että sulla on NOIN paljon lihasta" ja perään "Ai vitsi miten ihanat rintalihakset!"

Kyllähän nuo positiiviset kommentit aina mieltä lämmittää :)

Berserkr-- sanoi:
...
Ja toinen keltä kuuli jokunen aika sitten positiivista kommenttia on tyttöystäväni. (Ei olla vielä kovinkaan kauaa seurusteltu) Tyttöystäväni näki minut ensimmäistä kertaa ilman paitaa, kun kaadoin vahingossa kahvit paidalleni, niin oli paita vaihdettava...Siihen tuli kommentti tyyliin "En tiennytkään että sulla on NOIN paljon lihasta" ja perään "Ai vitsi miten ihanat rintalihakset!"
...

vahingossa, varmasti :D

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ensimmäinen viesti täytyy toki heittää mammuttiketjuun. Mä muuten luin koko ketjun läpi! Muutama päivä vierähti... Ei, en lukenut mitenkään non-stoppina.

"Mies on kuin pitkänmatkanjuoksija mutta silti rauta nousee." Joku toinen kynis meikälle noin 1,5 v sitten, kun käyttämäni painot yllättivät hänet.

"Se toinen iso suomalainen sitten muutti pois." Minua selvästi isompi treenikaverini muutama viikko sitten. Tämä jo lämmittikin vähän.

"Kauhee perse!" Vaimon hyväntahtoista vittuilua. Oikeasti kyykkytulokseni on säälittävä (sama kuin penkki -- noloa).

Viime syksynä keilaamassa kaverit yrittivät etsiä itselleen kevyitä palloja, mutta mulle sanottiin että "sä voit käyttää mitä vaan, sä oot voimakas."

"Ex71, you've been working out!" kollega Lontoosta kun näki meikän t-paidassa.

"Mitähän säkin oot syöny?" Hapan kollega muutama viikko sitten. Sinänsä huvittavaa, että kaikkien näiden (väärin treenattujen) vuosien jälkeen olisi ihmeellistä, jos mitään ei näkyisi. Eikä vähänkään väljemmissä kuteissa näykään.

"Isi on teräsmies." Lapsen suusta kuulet... ihania valheita.

-Ex-

"sulla on liian isot jalat plaa plaa plaa voisit lopettaa sen jalkojen treenaamisen plaa plaa plaa"
"jätkällä on tollaset kanan jalat"(kun kyselin selitystä niin se oli että "alhaalta ohuet ja selkeestä paksummat ylhäältä" wtf???pikkuveljet on fiksuja...)

/me odottaa sitä armon päivää kun joku sanoo että sulla on jo liian isot hauikset ja/tai rinta.toivottavasti vielä joskus...

" hui mitkä man-boobsit sulla on.. (alko jo hymyilyttää..) harmi vaan et näyttää että ne roikkuu..(hymy hyyty..) "

mutsi lisäravinteista: "nyt kyllä lopetat noitten yksien litkimisen ku siun hartioitten ei tarvii enää yhtään kasvaa.."

Äiti kysyi kerran että "onko nuo kaikki lihaksia?" ja isä: "On se hyvä että sinulle on tullut vähän raamia".

En minä kyllä mikään kovin iso ole vielä, mutta kai se vähän näkyy kun vuodessa paino nousee yli 20 kiloa :D Alunperin olin oikeasti alipainon rajoilla..

inflames sanoi:
:lol2:

"Uuu, upsistakeikkaa, nyt meni housuillekin vähän tota kahvia...(tsekkaa mun reisiä!)"

Sitten siinä sohlatessa kaatuis kalsareille. Uppistakeikkaa.. tsekkaa mun.. noh tjaa. :D

Vittu minkä kuitin sain tänään. Mulla on aina olkavarsi ollut aika paljon paksumpi kuin kyynärvarsi (kv 37 cm ja ov 51 cm), ja ranteet sekä kyynärpää paksuja, näyttää siis kyynärvarsi aika olemattomalta. Olkavarsi sentään joltain.

Tänään serkku kysyi että "oletkos treenannut kyynärvarsia?"
Minä siihen että "en, onko ne sit kasvanu?"
Serkku:"Ei, mut kandeis alkaa reenaamaan, vittu sun kätes on kun jäätelötötteröt!"

Saatanan saatana. Ostan gripperit.

Suositut

Back
Ylös Bottom