Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei varsinainen huomautus/kehu, mutta yksi äijä sanoi eilen hyvin salilla.

Olin juuri lopettelemassa reenejä ja aloittamassa forkkujen treenausta ojentamalla tankoa penkissä istuen. Sitten kovan luokan keho tuli siihen hakemaan kassiaan ja annoin hänelle tilaa vetämällä tangon syliini, mutta tämä sanoi: "Eiii treenaa vaan, se on mun tehtävä väistää". :D Se oli hyvin sanottu.

Slarto sanoi:
annoin hänelle tilaa vetämällä tangon syliini, mutta tämä sanoi: "Eiii treenaa vaan, se on mun tehtävä väistää". :D Se oli hyvin sanottu.

Toi pitää muistaa, kylläpäs oli herrasmies :)

Vaimo rupes oikein kehumaan hetki sitten. Tsekattiin telkkarista DVD tasoisena tuo meidän uusin treenivideo (löytyy VIP puolelta) ja sanoi sitten että "Oot sä muuten kasvanu, en oo sua vähän aikaan salitouhuissa nähny ni en oo huomannut". Tuntui ihan kivalta vaikken sille mitään sanonutkaan. ;)

ite oon huokaillu tota treeniviteoo, ku en oo nähny sitä. :( juttelin tuolla sport-heavyssä tosta viedosta nii olit kuulemma tekemässä sitä? missä tää kuvattiin? timba79

Kopteri sanoi:
ite oon huokaillu tota treeniviteoo, ku en oo nähny sitä. :( juttelin tuolla sport-heavyssä tosta viedosta nii olit kuulemma tekemässä sitä? missä tää kuvattiin? timba79

Sport-Lightin salilla se kuvattiin. Ja liittymällä vipiksi saat tämäkin videon käyttöösi. ;)

Mulle tokaasi liikunnanopettaja amiksen punttikurssilla " Kyllä pitää tänne hommata lisää levy ja käsipainoja ku alkaa painot loppumaan ku on tuollaasia kaurapuuron syöjiä niiku toi Rocksteri.:hyper: Tuli aika helkutin hyvä fiilis vaikka en mitään sanonukkaa jatkoin vaan vinopenkkiä jota tein salin suurimmilla käsipainoolla peräti 21kg.:nolo:

Rockster sanoi:
Mulle tokaasi liikunnanopettaja amiksen punttikurssilla " Kyllä pitää tänne hommata lisää levy ja käsipainoja ku alkaa painot loppumaan ku on tuollaasia kaurapuuron syöjiä niiku toi Rocksteri.:hyper: Tuli aika helkutin hyvä fiilis vaikka en mitään sanonukkaa jatkoin vaan vinopenkkiä jota tein salin suurimmilla käsipainoolla peräti 21kg.:nolo:

Montako kertaa meni 21-kilosilla? ;) Kiinnostaa vaan tietää kun itellä menee 22kg 6 kertaa, niin ollaan varmaankin suunnilleen samalla tasolla. :david:

Jipii! Menin baariin yhden kaverin kanssa joka ei koskaan huomaa vaikka joku olisi lihonut tai laihtunut 10 kiloa. Otin takin pois ja kaveri oli suu auki 'Cassy sä oot bodannu!! Tai, tai.. mikskä sitä nyt kutsutaan..' :hyper:

Sitten yks miespuolinen kaveri kommentoi salilla että mulla on 'vaikuttava ojentaja'. :hyper: jälleen!

Kummitäti kauhisteli myös muutama viikko sitten että 'et kai sä mitään semmosia lisäravinteita syö?' Juu enhän mä nyt SEMMOSIA.. :jahas:

Tulin poikkeamaan porukoilla parin kuukauden tauon jälkeen ja olin treenannut sellaset 4kk. Tässä ajassa elopaino oli noussut vain 3-4kg ja itse tuntui että korkeintaan vyötärö oli kasvanut proteiinin mättämisen seurauksena.

Sisko kuitenkin kommentoi heti kärkeen jotain tähän tyyliin:"Ootsää levinny tai jotain, käyksää bodaamassa?"

Sitten tuli jotain kommenttia käsistä ja jaloistakin, ihmettelin että mistä he huomasivat eroa kun treenini koostuu pitkälti jalkatreenistä joten mitään kovin silmiinpistävää eroa ei pitäisi parissa kuukaudessa syntyä...

Äiti oli huolissaan ja sano että "et sit treenaa enempää, ei tarvi olla yhtään painavampi" Omasta mielestäni olen täysi kynis vielä :/

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
otettiin kaverin kanssa tatamilla hieman matsia nii parin lukon ja kuristuksen jälkeen hän tokaisi "mitä helvetin taisteluhormooneja sää oot syönyt?":lol2: :D :) :rolleyes:

Rockster sanoi:

Etkai oo Kurikan aol:ssä?

Jes jes jes!!:hyper: Mä sain ihka ensimmäisen huomautuksen, olin luullut ettei tämä päivä ikinä koittaisi...

Työkaverin (naispuolisen) kanssa tuli keskusteltua harrastuksista, kerroin tästä puntin nostelusta ja siitä, kuinka yritän sisulla ja vimmalla tuota lihasmassaa hankkia. Siinä sitten pudistelin päätäni, että kunpa naiset tietäisivät miten hankalaa se oikeasti on, niin eivät varmasti pelkäisi lihasten "pullahtamista"... Tämä duunikaveri sanoi siihen, että: "No kyllä sulla ainakin noista reisistä selvästi huomaa että sä treenaat, mä oon jo kauan katsonut niitä kateellisena ja miettinyt että mitä sä oikein teet niille."

Parasta tässä oli vielä, että sain tuon kaverin puhuttua kanssani salille ensi viikolla, niin voin näyttää sille käytännössä! Eli kohteliaisuuden lisäksi sain vielä hankittua uuden "käännynnäisen", kaksi kärpästä yhdellä iskulla:)

Oo, tulipas kerrankin kommenttia. Kävin pitkästä aikaa äidin luona, ja samalla näin isovanhempani.

Äiti sanoi saman tien, kun sisään päästiin ja takin heitin pois: "Sinähän oot ihan kamalan kokoinen"

Ukki totesi vähän myöhemmin: "Enpä olis kyllä kadulla tuntenut, niin riskissä kunnossa olet"

Tuo vielä sairastelun, loukkaantumisien ym. jälkeen, eikä salia ole kunnolla nähty jokuseen kuukauteen. :hyper:

Koko ei oikeasti ole kummoinen, mutta onhan tässä tullut vähän painoa lisättyä. 186/95 mitat nyt, pari vuotta taaksepäin oli pituus oli sama, mutta paino 82. Kaipa se sukulaisista sitten näytti isolta :D

Tänään salille pitkästä aikaa :rock:, ja motivaatio on kyllä huipussaan pakkotaukojen takia. Toivottavasti vaan paikat alkaa kestää ja flunssat pysyy loitolla.

Kävin pari päivää sitten ostamassa luontaistuotekaupasta palautusjuomaa. Siinä sitten joku pappa katseli vierestä kun ihmettelin pusseja, lähinnä niitten hintoja. No ostin sitten yhden pussin ja lähdin kävelemään pois kaupasta niin näin sivusilmällä kun pappa nostelee myyjälle käsiään ilmaan punttauselkeeksi. :)

Rockster sanoi:
No kolmen kovan penkkisarjan jälkeen meni eka 12 sitte 2*10 siis niillää 21kg kp. Isommillaki vois tehä jos sielä vaan olis:D

Ok.

Jee, taas tuli pitkästä aikaa kommenttia.
oltiin poikien kanssa eilen saunomassa ja tuli puhetta painosta. Kaveri sitten kysäsi, että paljonkos Proffalla on massaa? Totesin, että tuommoinen 98kg taitaa olla. Toinen kaveri totesi, ettei voi olla kun ei tuon isompaa mahaakaan ole :david:
sitten seurasivat normaalit paljonko nousee ja millä painoillam mitäkin teet kyssärit.

Mahassahan se kaikki paino aina on:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom