Paras hetki salilla?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Se kun on hyvä salipäivä eli kaikki menee täydellisesti ja kun pääsee siihen suklaanmakuisen palkkarin kimppuun..... :kuola:

:D

parasta varmaan se kun huomaa että treeni kulkee paremmin kun odotti :) ja eilen oli muuten mahtavaa kävellä hyvän salireissun jälkee salin ovesta ulos kun aurinko paisto ja linnut lauloi ;)

Samaa mieltä Merkavan kanssa, kun tulee salilta hyvän reenin jälkeen ja huomaa, ettei ulkona sadakkaa vettä ja ole pimeää kuin hiilikellarissa!

No se tietenki ku sinne sattuu just samaan aikaan joku tiukka ringetteseurue - sit taljaan pumppaa hauista ja ne kaikki kattoo sua suu vaahdos (vaik ois jalkapäivä ni hauista siihe taljaan silti)

Paras hetki salilla oli kyllä eilen. Pääsin ihan tyhjälle salille. Pistin rockit helvetin lujalle ja kyykky kulki uskomattoman hyvin ja siitä ekan sarjan jälkeen oli psyyke aivan uskomaton siihen tekemiseen. Muutenkin koko treeni kulki aivan saatanan hienosti. Salin jälkeinen olo kun oli tehnyt kovan treenin ja käveli ulos ja aurinko paistoi komeasti :rock:

Edellisellä lenkillä kun olin jo voiton puolella kun rupes olemaan aika poikki. Kävelin vastatuuleen tihkusateessa ja kävely oli muutenkin helvetin raskasta kun ei teitä oltu aurattu sielä sohjossa.. Sitten lähti soittimesta Survivor - Eye Of The Tiger :puntti: Vauhti nousi vastatuulesta huolimatta ja fiilis oli uskomaton...

Treenaaminen on parasta maailmassa.

Kävin ekaa kertaa salilla tosi pitkän tauon jälkeen ja olin päättänyt että nyt alkaa taas säännöllinen treenaaminen, kun kunto oli mennyt niin huonoksi. Pukuhuoneessa treenikenkien nauhoja sitoessa pärähti salilla soimaan Rocky-tunnari. Koskaan ei ole ollut niin hyvä fiilis salilla kuin sillon :D

Kävin ekaa kertaa salilla tosi pitkän tauon jälkeen ja olin päättänyt että nyt alkaa taas säännöllinen treenaaminen, kun kunto oli mennyt niin huonoksi. Pukuhuoneessa treenikenkien nauhoja sitoessa pärähti salilla soimaan Rocky-tunnari. Koskaan ei ole ollut niin hyvä fiilis salilla kuin sillon :D

Ei tosta biisistä voi tosissaan motivoitua. Ei vaan voi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se hetki, kun on vetänyt infernaalisen jalkatreenin, juonut herkullisen palkkarin, istuskellut saunassa pehmeissä löylyissä, pukeutunut ja lähtee laskeutumaan salin portaita alas, kaiteeseen tukeutuen koska jalat ei kunnolla kanna. Ihana pehmeä ja kaikkensa antanut olo.

Et ois voinu paremmin enää mun ajatusta lukea :D Lisäisin tähä vielä sen fiiliksen kesken reenin ku joudut lähestulkoon konttaamaan, tai ainakin ankka tyylillä vaappumaan laitteesta ja suorituspaikasta toiseen... :rock:

Paras tunne tulee kun on selkä treenattu pisteeseen, että ei vaan enää irtoo yhtään. Illalla venyttely on myös yhtä juhlaa.

Hymyssä suin voin myös todeta, miten mukava on kun isommat jampat on kadonnu omalta salilta ja alan olla kookkaimaasta päästä. :)
Ei vaan, harmittaa kyllä kun niiden kanssa tuli hyviä treenikeskusteluja käytyä. Tuntuu kun jotkut "treeniviisauden kultaset ovet" olis nyt mun edestä suljettu. Toisaalta pääsempähän jakamaan tietoa nuoremmille. Sekin on mukavaa kun voi olla avuks... ja pääsee pätemään. :D

Parhaita hetkiä, varmaa kaikki. No ainaski kun

-Saa kaiken ittestää irti
-Kokeneemmat neuvoo/opettaa/yms
-Treenin jälkee palkkari :kuola:

Eiköhä noi nyt oo mageimmat hetket.

Palkkari ehdottomasti!
ja reenin jälkeen pukkarissa ku ei meinaa millään saada paitaa pois päältä ilman riks räks tehosteita, tulee pienelle miehelle iso fiilis :D

Palkkari ehdottomasti!
ja reenin jälkeen pukkarissa ku ei meinaa millään saada paitaa pois päältä ilman riks räks tehosteita, tulee pienelle miehelle iso fiilis :D

Peliliikkeenä siis kannattaa tällaisen 100kg häiskän ostaa m paitoja? :D

Kyllähän se "the moment" riippuu reenistä. Mut noin yleensä se on joku uuden asian oppiminen. Itelle on mieleen jäänyt hetki kun löysin penkistä mulle toimivan asennon ja olkapää vihoittelu loppui penkkiä tehdessä, saa aikamoisen boostin penkkiin sen jälkeen kun ei tarvitse / muista varoa ;) Jokaisena salipäivänä joku eri hetki mut kyl joka kerta kun sen mankan laittaa tulille ja treeni biisit alkaa soida ja samal vilkasee itteesä peilistä et "viddu mikä pläski" ni rupee hymyilyttämään itteesäki, et minkälaisen fiiliksen siitä saa... Et "perkele noi raudat lentää.." :D

Se hetki, kun on vetänyt infernaalisen jalkatreenin, juonut herkullisen palkkarin, istuskellut saunassa pehmeissä löylyissä, pukeutunut ja lähtee laskeutumaan salin portaita alas, kaiteeseen tukeutuen koska jalat ei kunnolla kanna. Ihana pehmeä ja kaikkensa antanut olo.

Kyllä se paras hetki salilla on juurikin tämä:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom