Paras hetki salilla?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tänään puolentoista tunnin treenin jälkeen oli vielä hirveä hinku tehdä liikkeitä vaikka kaikki tarpeelliset olin jo tehnyt. Jotenkin oli sellainen voittajafiilis. Onneksi huomenna pääsee taas uudestaan nostelee. :)

Mulle paras hetki on se kun oon saanu vielä viimeiset muutamat rutistukset tehtyä vaikka kroppa anoo armoo ja sitten se kun ne sai tehtyy ja voi lähtee kävelee hyvillä fiiliksillä kotia kohti. Tai bussipysäkille. Riippuen siitä miten poikki oon.

Paras hetki on se, kun penkkiin sattuu osumaan hyvä varmistaja, joka ei koske siihen tankoon ennen aikojaan ja kannustaa puskemaan väkisin ne viimeiset toistot. Ja totta kai lukiotyttöjen liikuntatunnit.

Paras hetki on aina silloin, kun uusissa sarjapainoissa 2,5 kg ja 1,25 kg kiekkojen tilalle saa lyödä tangon päätyyn 15kg tai 20kg lätkän.

Olen sen verran ruma ja lihava, etten tiedä mitään tuon kaltaisista ongelmista. Kerran yksi tyttö tuijotti aika pitkään, mutta pukkarissa huomasin et mulla roikkuu melko kookas tölli nenästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei nyt oikeastaan salilla, mutta pitkän tauon jälkeen kyykkääminen on aina yhtä mukavaa :)

Viimeksi oli viikon reidet aivan paskana vaikka kuinka paljon venytteli. Paskalle meno oli haastavaa, voi sitä tunnetta , välillä teki mieli itkeä ja nauraa samaan aikaan.

Paras hetki tulee usein

Kun on pitänyt muutaman ylimääräisen välipäivän, alkaa tehdä mieli treenaamaan jo niin paljon että masentaa ja vituttaa.
Vuorossa on vaikka kyykkyä, ja volyymiä on lisätty joka treeniin jo kuukausien ajan, ja on täysi ymmärrys että luultavasti ei nouse tai vähintään käydään
kuoleman porteilla. Sitten kun laittaa sen parhaan motivaatio biisin kovalle soimaan ja menee hieman peloissaan mutta täysin palautuneena sinne kyykkyrautojen alle ja
nostaa ne ilmaan; silloin tulee joku oikosulku ja on yhtä äkkiä kaikki mahdolliset fyysiset ja henkiset voimavarat kerralla käytössä. Ei muuta kuin raudat niskassa hitaasti kyykkyyn, ja ylös tullessa vähän varoo ettei heitä niitä katon läpi. Vielä muutama ylimääräinen toisto, raudat telineisiin, ja itkua saa pidättää kun on niin onnellinen. Seuraava ajatus onkin että: en tosiaankaan jaksa odottaa kahta minuuttia että pääsen taas kyykkäämään!

Kyllä se ainaki itellä tuo paras hetki tuppaa olemaan se, kun huomaa oman kehityksensä ja jaksaa tehdä toistot paremmin/lisätä painoja. Ja tietenkin se, kun vetää itsensä täysin piippuun asti ja sitten lähtee kotia ja vetäsee palkkaria nassuun. =) Ihana olo!

Paras hetki on aina silloin, kun uusissa sarjapainoissa 2,5 kg ja 1,25 kg kiekkojen tilalle saa lyödä tangon päätyyn 15kg tai 20kg lätkän.

Mites muuten käytättekö koskaan käytännön syistä tai egon kasvatuksen takia esim. useampaa 15kg:n kiekko tangossa kuin yhtä isompaa ja jotain hiluja? Siis kun 110kg saadaan näyttämään isolta raudalta jos salilla 15 kiloset on sitä standari kokoa (eli 20kg kokoset) , ja kuusi niitä tankoon.

Mites muuten käytättekö koskaan käytännön syistä tai egon kasvatuksen takia esim. useampaa 15kg:n kiekko tangossa kuin yhtä isompaa ja jotain hiluja? Siis kun 110kg saadaan näyttämään isolta raudalta jos salilla 15 kiloset on sitä standari kokoa (eli 20kg kokoset) , ja kuusi niitä tankoon.

Kyllä :D Täällä vaan huono puoli kun on noita kumireunasia (paksumpia kuin rautaset) painonnostolevyjä vain yksi pari kutakin 15kg, 20kg ja 25kg kiekoissa, sitten löytyy samoja useampana parina rautasina voimanostolevyinä. Tosin ovat rumannäkösiä ja litteitä jonka takia käytän niitä vain jos noi kumiset on käytössä jollakin muulla. Tosin senkin takia koska ollaan jengin kanssa punnittu noita rautasia leokon kiekkoja ja niissä on parin kolmen kilon heittoja kumisiin nähden, esim kumireunainen 15kg kiekko painaa täällä 15,2kg ja rautainen 15kg kiekko 18,3kg.

EDIT: ja jottei aivan off topicciksi menisi niin paras hetki oli varmaan se kun ekaa kertaa 100kg nousi penkistä sekä aina hyvin mennyt reeni ja voittajafiilis.

Se tunne mikä tulee maksimiennätyksen jälkee tai yleensäki ku huomaa kehityksen :) Varmaa aika yleine vastaus mut siin on sitä jotain ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom