Paras hetki salilla?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
paras hetki on ehdottomasti se, kun vitsaillaan muitten pakkislaisten kanssa ja muilta foorumeilta olevien kanssa. Rupeaa vaan naurattamaan niin vitusti.

Tässä kun tekee tätä SS-ohjelmaa, niin aina tulee hyvä mieli, kun uusilla painoilla pystyy vetämään treenin puhtaasti läpi. Varsinkin onnistuneiden penkkisarjojen jälkeen on aivan kuningas olo, vaikkei niitä mun rojuja painoiks kutsua. :D

Kun kyykkääminen onnistuu taas kunnolla parin kk tauon jälkeen ja treenipainot hilattua sinne edelliseen. Suunnaton kiitos menee hierojalleni Timolle, kuka diagnosoi lihasperäisen iskiaksen ja hieroi piriformikseni auki! 100 euroa meni sitten ortopediin, joka oikeastaan vain ilmoitti, että välillä selkä kipeytyy ihan syyttä. No ei kukaan pakottanutkaan.

-Se fiilis lämmittelyjen jälkeen kun pääsee raudan kimppuun intoa puhkuen
-Kun saa vedettyä sarjat ennätysraudoilla
-Ja tietysti loppupullistelut pukkarissa :D
-Plus kotimatka kävellen musiikkia kuunnellen, silloin tuntee kuinka keho kiittää

kovan treenin jälkeinen olo tila ja tieto siitä että antoi kaikkensa jokaisessa sarjassa, jokaisessa toistossa. myös loppu "poset" on kiva vetää pikku pumpeissa.. vielä ku ois lisää lihaa ois vielä kivempi :D

Eilen tuli kyllä mahtifiilis. Olin lopettanut viimeisen etukyykkysarjan, joka oli tehty verenmaku suussa. Makasin penkillä huohottaen ja n. minuutin kuluttua sarjasta puhkesin nauramaan, kun mietin sitä kauheaa fiilistä joka siinä kyykätessä oli ja sitten sitä helppoa tunnetta penkillä maatessa. Järkyttävä tuska ja sen jälkeen olo on kuin ei olisi tehnyt mitään :dance: Se on jotenkin niin perkeleen siistiä. Sitä antaa kaikkensa kyetäkseen suorittamaan jonkin jutun, ja sitten se kaikki ikään kuin katoaa, sitä helvetillistä sarjaa ei ole koskaan ollutkaan. Unenomaista.

se kun uudet sarjapainot ja miettii ei se mee sit ku alottaa kaveri huutelee "jaksaa jaksaa" ja ku vimppa lähtee nii HOPLAA sinne vilahti on kuule voittaja fiilis siin tilantees :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-kun treeni on sujunut kaikinpuolin hyvin
-kun näkee treenatun ja hyvännäköisen fitness-naisen
-kun näkee kilpakehonrakentajan treenaavan kovaa

Kyykkyrautoja kun pääsee tyhjentämään tangosta on aika voittajafiilis ja helpottunut olo. Nautinto ko. tilanteessa nousee toiseen potenssiin jos on juuri onnistunut pistämään kyykyssä omia ennätyksiä uusiksi.

Tässä kun tekee tätä SS-ohjelmaa, niin aina tulee hyvä mieli, kun uusilla painoilla pystyy vetämään treenin puhtaasti läpi. Varsinkin onnistuneiden penkkisarjojen jälkeen on aivan kuningas olo, vaikkei niitä mun rojuja painoiks kutsua. :D

Meinasin just sanoa saman jutun. Tykkään ehkä vielä enemmän pystypunnerruksesta. SS on ensimmäinen ohjelma, millä ainakin itse pystyn oikeasti joka kerta oikeasti lisäämään niitä sarjapainoja.

Varmaan aika pitkälti se kun sinne salille vaan menee sisää, samantien kun ovesta on astunu sisään ei oo muuta kun reeni mielessä ja kaikki muu jossain syvällä takaraivossa.. Reeni nyt muuten oikeestaan aina kulkee hyvin, hyvin tai erittäin hyvin ;)

Kaikista paras hetki on se, kun joku muu kehuu lihasten
kasvua, vaikkei itse sitä oikein huomaisikaan.
Kyllä onnistuneen reenin jälkeen maistuu palkkari ja
sitten kun vielä siemailee sen silleen hiljakseen.
:dance2:

Salilla tulee paljon "parhaita"hetkiä. yks parhaista on kun, treeni menee kunnolla perille. tuntee että lihakista on voimat loppu.

Se on hieno hetki, kun käsipäivänä puhuu puhelimeen melkein heti treenin jälkeen ja pelkkä käden ylhäälläpito saa käden vapisemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom