Onko omia kokemuksia?
Samaa kyllä ehdotetiin toisaallakin, mutta jos minulla on se niin varmaan aika lievänä. Tai ei minulla ainakaan mene mitään tunteja päivässä pakkotoimintojen tekemiseen niinkuin wikipediassa sanotaan. Paitsi tietenkin jos lasketaan tuo joskus tapahtuva jonkun asian vainoharhainen miettiminen pitkin päivää/yötä...
Samaa kyllä ehdotetiin toisaallakin, mutta jos minulla on se niin varmaan aika lievänä. Tai ei minulla ainakaan mene mitään tunteja päivässä pakkotoimintojen tekemiseen niinkuin wikipediassa sanotaan. Paitsi tietenkin jos lasketaan tuo joskus tapahtuva jonkun asian vainoharhainen miettiminen pitkin päivää/yötä...
. Kuullostaa hullulta. Sit nää oireet rupes vaan jossain vaiheessa lievenemään enemmän ja enemmän ja lopulta hävisivät.
mutta mua kyllä henkilökohtaisesti vituttaa tuo stressin vähättely ja siitä puhuminen, kuten se kuuluisi jokapäiväiseen elämään. Stressi ei todellakaan ole jatkuvana mikään leikin asia eikä pelkästään korvien välissä, kuten suurin osa kansasta tuntuu kuvittelevan. Stressi ilmenee aina myös fysiologisella tasolla ja aiheuttaa aina tietynlaisia seurauksia elimistössä. Oon nähnyt jo liian monta stressillä itsensä (lopullisesti?) sairastuttanutta ihmistä (joo, burnout ei ole ainoa pitkäaikaisen stressin seuraus - paniikkihäiriökin voi olla yksi), että alkaa tympiä tämän päivän käsitys, jonka mukaan ihmisen jotenkin "pitää" stressata.