söin nyt tuota Sertraliinia 3 viikkoa,eka viikon 25mg/vrk,kädet vapisi niin että moni kysyi,että mikä mulla on kun tärisen,nostin sitten reilun viikon syuötyä määrän siihen lääkärin määräämään 50mg/vrk ja voi jeesus sitä tärinää!! hyvä että tekstarin sai näpyteltyä kun kädet vatkas!
aina kun aamulla otti lääkkeen niin iltamyöhään kädet tärisi aivan tolkuttomasti.nukkua ei voinut,kun tuntui että koko äijä tärisee,sitten otin aina yhden Opamoxin illalla niin tutina loppui,toissa päivänä lopetin Sertraliinit kokonaan ja tänään pitää soittaa lääkärille,että noita tutinanappeja mä en voi vetää.
onneksi en ostanut koko reseptiä (200 kpl) kerralla vaan koe mielessä vain 30 napin paketin.
Kuulostaa aika ikävältä. Jännä että toimii noin jos kuitenkin olet zoloftia käyttänyt joka käytännössä sama lääke. Mulla ei ole vielä ainakaan (kop kop) ollut ihmeitä sivuvaikutuksia, lähinnä seksuaalipuoli on aika hiljasta (ei oikein halutakaan eikä kuti irtoo). Vähän unelias olo on koko ajan ja pinna kireellä, ei muuta. Ekan viikon aikana jolloin otin 25mg/vrk muutamana päivänä meinas tulla yhtäkkiä paniikkikohtaus ihan konella istuessa, se on jännä miten sen tuntee kun olo alkaa "tiivistyä" ja kiristyä.
Toivottavasti saat itsellesi paremmin sopivan lääkkeen, oletko kokeillut citalopramia tai essitalopramia? Kannattaa katsoa esim wikipedian artikkeli bupropionista, sekin voisi olla hyvä vaihtoehto.