Kyllähän toi mun silmiin aika normaalilta kuulostaa vielä? Yleensä jos itseluottamusta on vähän tai ollut vähän, niin muutenkin tälläinen ihminen on herkempi mikä taas aiheuttaa tuon liikuttumisen ajoittain. Kyllä olen itse myös todella herkkä ihminen, mutta en todellakaan katso että se olisi missään mielessä huono asia, päinvastoin.
Mulla tosiaan ei mitään ajatuksia maailmanlopusta tms ole koskaan tullut, jos vatsa vain on tyhjä, tulee kumma olo ja se jotenkin vaikuttaa sitten käyttäytymiseen. Tulee vähän olo kun leijailisi pilvissä ja siksi kauppareissu saattaa venähtää. Heti kun saan syötyä kunnolla, kaikki palautuu normaaliksi. Ehkä tuo johtuu vain silloisesta matalasta verensokerista joka saa jonkinlaista huippausta aikaiseksi.
En ole koskaan "virallisesti" käynyt psykiatrilla itkemässä kuinka elämä potkii ja olen masentunut. Mun mielestä se masennus on normaalia jokaisen elämässä, varsinkin 2000-luvulla, eikä siihen kannata lääkitystä ottaa. Ellei tosiaan ole kyse sitten vakavemmasta masennuksesta.
Jotenkin tuntuu että itsellä nämä ongelmat johtuvat tilapäisestä huonosta itseluottamuksesta, nälästä ja siitä kun kaikki asiat hieman sekaisin omassa elämässä niin opiskelun kuin työnkin suhteen. Hirvittävä stressi näiden takia joka tuntuu ihan vatsakuopassa päivittäin. Uskoisin että nämä oireet katoavat suurimmaksi osaksi kunhan edellä mainitut asiat korjaantuvat. Hope so!
älkää nyt nälkää sotkeko paniikkihäiriö ketjuun herrajumala!
huimaus paniikkihäiriössä on kaikkein pienin ja mitättömin asia.
itse en ole koskaan ollut masentunut,nälissään toki...
itseluottamustakaan ei ole koskaan puuttunut eikä puutu nytkään,olen erittäin sosiaalinen,minulla on ollut paljon naisia ja on edelleenkin,myös kavereina ja ei niin platonisissa suhteissa sekä myös erittäin paljon miespuolisia kavereita ja kaikki muutenkin todella hyvin.
uskallan mennä lääkärille ym. kun siltä tuntuu enkä jää kotiin "kuolemaan" ja itkemään pahaa maailmaa mutta kun kohtaus tulee niin siinä ei nälkää eikä itseluottamusta kysytä!
s
eikä tämä minun kohdalla johdu masennuksesta tai ole edes juuria sellaiseen suuntaan eikä tämä myöskään johdu nälästä,stressistä en tiedä mitään,työtä ei ole tarvinnut tehdä 5 vuoteen,on harrastuksia,hyvä sosiaalinen elämä,rahaa on,uusi asunto,ei senttiäkään velkaa,ihmissuhteet loistavat..
Eikä psykiatrilla tarvi käydä "itkemässä" ,menee sinne kuten normaalille lääkärillekin ja sanoo mikä vaivaa.sitä varten ne on eikä ne leimaa ihmistä hulluksi tai heikoksi.
paniikkihäiriö voi ihan hyvin olla vaikka tarja halosella,sillä vaan on lääkkeet siihen jotka toimii.