Deleted member 133729
Laita ihmessä Luetaan viesti porukalla asiakkaiden kanssa. Huumori piristää ainaOlet sen verran sekaisin, että nyt on pakko laittaa viestiä työnantajallesi.. Toivottavasti puhalluttavat sinut jos vielä käyt töissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita ihmessä Luetaan viesti porukalla asiakkaiden kanssa. Huumori piristää ainaOlet sen verran sekaisin, että nyt on pakko laittaa viestiä työnantajallesi.. Toivottavasti puhalluttavat sinut jos vielä käyt töissä.
En usko että ottavat huumorilla. Sen verraan olen torilla kuullut tarinaa kalakukkoa syödessäni.Laita ihmessä Luetaan viesti porukalla asiakkaiden kanssa. Huumori piristää aina
Eiköhän tämä mies lapsi simo rauhotu kun lähtee päästelemään höyryjään niuvanniemeen.Pitäiskö teidän vähän rauhoittua? Aika monta ketjua mennyt jo ihan perseelleen teidän lapsellisesta kinastelusta
Kyllä meillä huumorintajua löytyy. Odotetaan innolla.En usko että ottavat huumorilla. Sen verraan olen torilla kuullut tarinaa kalakukkoa syödessäni.
Rauhotut varmaan kun vähennät niiden lääkkeiden syöntiä. Lääkkeet ja horkka sekaisen tekee ihmisestä just tuollaisen vänkyränEiköhän tämä mies lapsi simo rauhotu kun lähtee päästelemään höyryjään niuvanniemeen.
Taas puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä lääkkeistä ja horkasta.Kyllä meillä huumorintajua löytyy. Odotetaan innolla.
Rauhotut varmaan kun vähennät niiden lääkkeiden syöntiä. Lääkkeet ja horkka sekaisen tekee ihmisestä just tuollaisen vänkyrän
JihuuTaas puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä lääkkeistä ja horkasta.
Riitelee. Minulla siis simolla on hieman ongelmia itseni kanssa.Mä olen kyllä nyt tippunu kärryiltä, luulin että predatori on simon entinen nikki? Riiteleekö se nyt itsensä kanssa vai mitä helvettiä tässä tapahtuu?
Vuoden foorumilainen 2022 | Kaataako Simo Karhun? - Early access live seuranta!
Eiköhän pistetä tytöt ja pojat äänestys pystyyn kuka on vuoden foorumilainen! Äänestän itseoikeutetusti @Predatorikeskustelu.pakkotoisto.com
Tämä predatori on ex alien 666 ex karhunkaataja. Vaihtaa nimimerkkiä parin viikon välein. Nolannut itsensä niin pahasti ettei ilkeä pitää samaa nimimerkkiä kauaaMä olen kyllä nyt tippunu kärryiltä, luulin että predatori on simon entinen nikki? Riiteleekö se nyt itsensä kanssa vai mitä helvettiä tässä tapahtuu?
Vuoden foorumilainen 2022 | Kaataako Simo Karhun? - Early access live seuranta!
Eiköhän pistetä tytöt ja pojat äänestys pystyyn kuka on vuoden foorumilainen! Äänestän itseoikeutetusti @Predatorikeskustelu.pakkotoisto.com
Mikäs sinä olit aikasemmin? Minkä takia vaihdoit nimimerkkiä? Häpesit treni päissäs sekoilua ja yritit aloittaa kaiken alusta ja jälleen sekoilet täällä, vaikka olet kertonut käyväsi joka pvä töissä polkemassa pyörää väärään suuntaan.Tämä predatori on ex alien 666 ex karhunkaataja. Vaihtaa nimimerkkiä parin viikon välein. Nolannut itsensä niin pahasti ettei ilkeä pitää samaa nimimerkkiä kauaa
Tämä predatori on ex alien 666 ex karhunkaataja. Vaihtaa nimimerkkiä parin viikon välein. Nolannut itsensä niin pahasti ettei ilkeä pitää samaa nimimerkkiä kauaa
Varovasti kohta hän hyökkää sinunkin kimppuun.Sinuna en paljoa puhuisi toisten noloiluista.
Lue viestiketjusi ja katso peiliinSinuna en paljoa puhuisi toisten noloiluista.
Keksitäänkö sulla taas uusi nimimerkki ?Mikäs sinä olit aikasemmin? Minkä takia vaihdoit nimimerkkiä? Häpesit treni päissäs sekoilua ja yritit aloittaa kaiken alusta ja jälleen sekoilet täällä, vaikka olet kertonut käyväsi joka pvä töissä polkemassa pyörää väärään suuntaan.
Etköhän sinä huomenna ole viimeistään petteri nimimerkillä täällä. Riistin jo sinulta nimimerkin predatori niin tämä riittää minulleLue viestiketjusi ja katso peiliin
Keksitäänkö sulla taas uusi nimimerkki ?
Tämä kertoo paljon simosta.Soitan työpaikallesi että imet munaa muijaltasi salaa.
Hyvä kun saat iloa edes jostain. Onhan se nimimerkin vaihtelu kivaa.Etköhän sinä huomenna ole viimeistään petteri nimimerkillä täällä. Riistin jo sinulta nimimerkin predatori niin tämä riittää minulle
Joko soitit mun duuniin ? Voit tulla sumpillekin. Tervetuloa.Tämä kertoo paljon simosta.
Siskosi kerkesi jo kysymään kahville. Valitsen hänen piparinsa tällä kertaa.Hyvä kun saat iloa edes jostain. Onhan se nimimerkin vaihtelu kivaa.
Joko soitit mun duuniin ? Voit tulla sumpillekin. Tervetuloa.
Jälleen kokemuksen syvä rintaääni puhuu.Hyvä kun saat iloa edes jostain. Onhan se nimimerkin vaihtelu kivaa.
Hoidatko papankin samalla ? Kokemuksen syvällä rintaäänelläSiskosi kerkesi jo kysymään kahville. Valitsen hänen piparinsa tällä kertaa.