Palkkasi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En usko että ottavat huumorilla. Sen verraan olen torilla kuullut tarinaa kalakukkoa syödessäni.
Kyllä meillä huumorintajua löytyy. Odotetaan innolla.
Eiköhän tämä mies lapsi simo rauhotu kun lähtee päästelemään höyryjään niuvanniemeen.
Rauhotut varmaan kun vähennät niiden lääkkeiden syöntiä. Lääkkeet ja horkka sekaisen tekee ihmisestä just tuollaisen vänkyrän
 
Kyllä meillä huumorintajua löytyy. Odotetaan innolla.

Rauhotut varmaan kun vähennät niiden lääkkeiden syöntiä. Lääkkeet ja horkka sekaisen tekee ihmisestä just tuollaisen vänkyrän
Taas puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä lääkkeistä ja horkasta.
 
Mä olen kyllä nyt tippunu kärryiltä, luulin että predatori on simon entinen nikki? Riiteleekö se nyt itsensä kanssa vai mitä helvettiä tässä tapahtuu?

Tämä predatori on ex alien 666 ex karhunkaataja. Vaihtaa nimimerkkiä parin viikon välein. Nolannut itsensä niin pahasti ettei ilkeä pitää samaa nimimerkkiä kauaa
 
Tämä predatori on ex alien 666 ex karhunkaataja. Vaihtaa nimimerkkiä parin viikon välein. Nolannut itsensä niin pahasti ettei ilkeä pitää samaa nimimerkkiä kauaa
Mikäs sinä olit aikasemmin? Minkä takia vaihdoit nimimerkkiä? Häpesit treni päissäs sekoilua ja yritit aloittaa kaiken alusta ja jälleen sekoilet täällä, vaikka olet kertonut käyväsi joka pvä töissä polkemassa pyörää väärään suuntaan.
 
Sinuna en paljoa puhuisi toisten noloiluista.
Lue viestiketjusi ja katso peiliin 😂
Mikäs sinä olit aikasemmin? Minkä takia vaihdoit nimimerkkiä? Häpesit treni päissäs sekoilua ja yritit aloittaa kaiken alusta ja jälleen sekoilet täällä, vaikka olet kertonut käyväsi joka pvä töissä polkemassa pyörää väärään suuntaan.
Keksitäänkö sulla taas uusi nimimerkki ?
 
Back
Ylös Bottom