Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
Vantaalla okt, ei olla ostettu uutta uutta puolen millin kämppää vaan vanha vuodelta -65 ja itse rempattu lähes kaikki. Vielä vähän olisi hommaa jäljellä, rahaa menee about 50k€. Tällä systeemillä itellä asuntolainaa 21k€ jäljellä ja varmaan ”kohta” velaton. Se pitää näissä vanhojen remppauksessa ottaa huomioon, eli ei ole ikuna uuden kämpän hintainen kun alat myymään, mutta kun itselle teet kotia niin aivan sama onko arvo 1€ vai 1M€ jos siellä meinaa asua hautaan asti. Tosin jos asunto vilhovuorenkadulla niin vanhakin käy :) sorry hieman off topc

Insinööri AMK vm. 2011 ja rakennesuunnittelijana työskentelen Oulussa isossa firmassa. 2010 aloitin opiskelujen ohessa ja bruttopalkka oli silloin 2150e. Nyt 3960e ja projektipäällikkönä ollut pari vuotta. Tässä välissä ollut yksi 600e korotus, kun toisesta firmasta yrittivät houkutella. Muuten palkka on tasaisesti noussut vuosittain enemmän tai vähemmän kerrallaan.
Pientä päivitystä tähän. Vuoden alussa palkka oli noussut yleiskorotuksilla 4200e:oon. Tämän kuun alussa vaihdoin pienempään firmaan ja palkka putosi satasen 4100e:oon. Mutta paremman bonusjärjestelmän ansiosta on mahdollisuus 2kk:n palkan suuruiseen bonukseen (aiempina vuosina ovat saaneet n. 1,5*kk-palkka), joten teoriassa kk-palkka nousee jonkun satasen aiemmasta. Lisäksi kerran viikossa voi käydä firman piikkiin työajalla salilla. Muutenkin alkoi tympimään ison firman vastuullisuus-, tasa-arvo- yms. kotkotukset ja jatkuvat organisaatiomuutokset sekä olin joulukuusta lähtien lomautuksella, niin oli ihan helppo vaihtaa puljua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom