Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: đŸ’„ PALKKASI? – ANSIOTASOT, URAT JA TODELLISET PALKANVERTAILUT SUOMESSA đŸ’„

Meta description: Keskustelua palkoista: eri alojen ansiot, urakehitys, lisÀt, kokemukset ja avoin vertailu nimettömÀsti ja rehellisesti.

MyönnÀt olevasi vÀÀrÀssÀ nettopalkka vertailusi kanssa? Miten kun olet hyvin tienaava yrittÀjÀ ja yht ÀkkiÀ polvesi menee niin huonoon kuntoon ettet pysty tekemÀÀn työtÀsi niin kuka maksaa sairaslomasi? EntÀ kun jÀÀt elÀkkeelle niin onko edes varaa jÀÀdÀ kun olet itse hoitanut elÀkemaksut minimissÀ todennÀköisesti? Halveksutko työaikalakia?
MitÀ jos sinÀ tiput huomenna puusta ja olet halvaantuneena loppuelÀmÀsi ? Kuka huolehtii perheestÀsi ? EntÀ jos työpaikkaasi osuu ohjus ensi yönÀ ja kaikki irtisanotaan ?

Ps. Mulla menee loistavasti. PitÀÀ olla aika vitun tylsĂ€ elĂ€mĂ€ kun keksimĂ€llĂ€ keksitÀÀn miten toinen elÀÀ elĂ€mÀÀnsĂ€ vÀÀrin 😂 Kunnon pessimisti mörökölli.
Olenhan sentÀÀn aito PREDATORI.
Treni pÀissÀÀn pyörivÀ hullu spinning pyörÀilyÀ vÀÀrinpÀin harrastava
Aito raksalle kypsyvĂ€ elĂ€mÀÀn vittuuntunut möllikkĂ€. Kuin ilmettu suntsu. Kumpikin aina yhtĂ€ pahalla pÀÀllĂ€. MistĂ€ teitĂ€ masentuneita turilaita sikiÀÀ 🙄
HyvÀ, teet arvokasta työtÀ!
TyöstÀ se tuokin kÀy. Pakkiksen virallinen 24/7 pÀivystÀjÀ.

Sanoinko jo ettĂ€ Ă€lĂ€ yritĂ€ pĂ€teĂ€ ALASTA JOSTA ET YMMÄRRÄ MITÄÄN. TĂ€llĂ€ alalla 100% yksityisillĂ€ työskentelevistĂ€ eivĂ€t kuulu työaikalain piiriin. Jokainen pÀÀttÀÀ itse kuinka paljon tekee töitĂ€. Ihan vitun sama miten muilla aloilla toimitaan. Ei koske tĂ€tĂ€ alaa. Piste.
Tuloni eivÀt kuulu sinulle. Tulen toimeen ja sÀÀstöön jÀÀ rahaa joka kuukausi. Taitaa olla niin ettÀ oma palkkasi on vitun paska kun meni noin tunteisiin.

Ps. HeitÀpÀ joku muu työ josta saa 26e tunnilta ilman mitÀÀn koulutusta ?
Minusta sÀÀstöjen puuttumisella ei ole mitÀÀn tekemistĂ€ tyhmyyden kanssa. Kannattaa kokeilla itse elÀÀ vaikkapa kelan rahoilla ( 572e kk netto ) ja pohtia uudelleen miksi ei ole sÀÀstöjĂ€đŸ€” EipĂ€ ole minullakaan ollut koko elĂ€mĂ€n aikana mitÀÀn sÀÀstöjĂ€. TyössĂ€kĂ€yvĂ€n on helppo hihkua omilla sÀÀstöillÀÀn.
Niin jÀÀkö sÀÀstöön vai ei?

Onko tÀÀllĂ€ jo selvinnyt mitĂ€ Simo tekee työkseen? VilpittömĂ€sti kyselen enkĂ€ tarkoita tulla ottamaan osaa riitelyyn😅 Sen verran vaan monta sivua ollut vĂ€ittelyĂ€ ettĂ€ alkoi kiinnostamaan.

Onko tÀÀllĂ€ jo selvinnyt mitĂ€ Simo tekee työkseen? VilpittömĂ€sti kyselen enkĂ€ tarkoita tulla ottamaan osaa riitelyyn😅 Sen verran vaan monta sivua ollut vĂ€ittelyĂ€ ettĂ€ alkoi kiinnostamaan.
Ei taida olla sillĂ€ mitÀÀn vĂ€liĂ€. TÀÀllĂ€ on nyt niin kovat rambot kehissĂ€ ettĂ€ tietĂ€vĂ€t toisten työsopparit ja paikalliset sopparitkin paremmin kuin työntekijĂ€ itse 😂 Vaikka eivĂ€t tiedĂ€ alaa ja työtehtĂ€viĂ€.

insinööreillÀ on pÀtemisen tarve ihan omassa luokassaan. En ihmettele yhtÀÀn miksi alalla työskentelevÀt ovat mulkun maineessa.

Niin jÀÀkö sulla ? MissÀ oot töissÀ ? Palkka ?
JÀÀ mulla. Kuten aiemmin kirjoitin tuolla lainaamassani ketjussa pyrin sÀÀstÀmÀÀn 4% kk-tuloista. Olen töissÀ teknologia-alalla. 75K viime vuoden verotettava.

Lainaukseni pointti oli se ettÀ vaikuttaa siltÀ kuin puhuisit paskaa. Miksi vÀnkÀÀt?

JÀÀ mulla. Kuten aiemmin kirjoitin tuolla lainaamassani ketjussa pyrin sÀÀstÀmÀÀn 4% kk-tuloista. Olen töissÀ teknologia-alalla. 75K viime vuoden verotettava.

Lainaukseni pointti oli se ettÀ vaikuttaa siltÀ kuin puhuisit paskaa. Miksi vÀnkÀÀt?
Oletko aivan varma ettĂ€ olet tuolla alalla ? Työsopparisi on ainakin vÀÀrin tehty. Palkkaakin voisit pyytÀÀ tuplasti enemmĂ€n. Et arvosta itseĂ€si noin pienellĂ€ palkalla. KysypĂ€ nimimerkeiltĂ€ predatori ja suntsu apua. He tietĂ€vĂ€t toisten asiat parhaiten 👍 PÀÀttĂ€vĂ€t lempivĂ€risikin niin ei tarvitse itse miettiĂ€.

Oletko aivan varma ettĂ€ olet tuolla alalla ? Työsopparisi on ainakin vÀÀrin tehty. Palkkaakin voisit pyytÀÀ tuplasti enemmĂ€n. Et arvosta itseĂ€si noin pienellĂ€ palkalla. KysypĂ€ nimimerkeiltĂ€ predatori ja suntsu apua. He tietĂ€vĂ€t toisten asiat parhaiten 👍 PÀÀttĂ€vĂ€t lempivĂ€risikin niin ei tarvitse itse miettiĂ€.
En alennu tuolle tasolle. Pahoittelut jos pahoitin mielesi mutta noista lainauksista ymmÀrsin ettÀ valehtelet. EhkÀ olin vÀÀrÀssÀ.

MitÀ jos sinÀ tiput huomenna puusta ja olet halvaantuneena loppuelÀmÀsi ? Kuka huolehtii perheestÀsi ? EntÀ jos työpaikkaasi osuu ohjus ensi yönÀ ja kaikki irtisanotaan ?

Ps. Mulla menee loistavasti. PitÀÀ olla aika vitun tylsĂ€ elĂ€mĂ€ kun keksimĂ€llĂ€ keksitÀÀn miten toinen elÀÀ elĂ€mÀÀnsĂ€ vÀÀrin 😂 Kunnon pessimisti mörökölli.

Aito raksalle kypsyvĂ€ elĂ€mÀÀn vittuuntunut möllikkĂ€. Kuin ilmettu suntsu. Kumpikin aina yhtĂ€ pahalla pÀÀllĂ€. MistĂ€ teitĂ€ masentuneita turilaita sikiÀÀ 🙄

TyöstÀ se tuokin kÀy. Pakkiksen virallinen 24/7 pÀivystÀjÀ.
Et selvÀsti maksa elÀkemaksuja yms. No eipÀ tuosta palkasta juurikaan pysty maksamaan jos meinasi saada saabin joskus ajokuntoon...

Et selvÀsti maksa elÀkemaksuja yms. No eipÀ tuosta palkasta juurikaan pysty maksamaan jos meinasi saada saabin joskus ajokuntoon...
KÀypÀ nollaamassa ensin skodan vikavalot. Onko kylmÀ olla siellÀ raksalla apupoikana ?
@Simo_ on selvÀsti patologinen valehtelija joka tarvitsisi oikeasti jo apua.
@Predatori on selvÀsti nimimerkin vaihdon tarpeessa. Sen verran pahasti tuli taas nolattua itsensÀ

KÀypÀ nollaamassa ensin skodan vikavalot. Onko kylmÀ olla siellÀ raksalla apupoikana ?

@Predatori on selvÀsti nimimerkin vaihdon tarpeessa. Sen verran pahasti tuli taas nolattua itsensÀ
EtköhÀn sinÀ nolannut itsesi taas kun et tiennyt ettÀ palkat vertaillaan bruttotuloista eikÀ netto. No ymmÀrtÀÀ sen jos on ensimmÀistÀ vuotta työelÀmÀssÀ :)

EtköhÀn sinÀ nolannut itsesi taas kun et tiennyt ettÀ palkat vertaillaan bruttotuloista eikÀ netto. No ymmÀrtÀÀ sen jos on ensimmÀistÀ vuotta työelÀmÀssÀ :)
YmmĂ€rrĂ€n miltĂ€ tuntuu olla töissĂ€ jossa tulee paha mieli ja palkka onneton. Mutta aina voi yrittÀÀ pĂ€teĂ€ toisten työsopimuksista đŸ€Ł

YmmĂ€rrĂ€n miltĂ€ tuntuu olla töissĂ€ jossa tulee paha mieli ja palkka onneton. Mutta aina voi yrittÀÀ pĂ€teĂ€ toisten työsopimuksista đŸ€Ł
Uskon ettĂ€ ymmĂ€rrĂ€t kun elĂ€t sitĂ€ elĂ€mÀÀ parhaillaan 😂😂😂😂😂
https://elĂ€mĂ€n epĂ€onnistujat.org/kuntosali/129563205 ai saatana Ă€ijĂ€ on pÀÀssy ylilautaan đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Back
Ylös Bottom