Koitan antaa kaikkeni ja pyyhkiä märällä rätillä simon kasvoja!Juu ei tää petä koskaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitan antaa kaikkeni ja pyyhkiä märällä rätillä simon kasvoja!Juu ei tää petä koskaan!
Koitan antaa kaikkeni ja pyyhkiä märällä rätillä simon kasvoja!
Olenhan sentään aito PREDATORI.Hyvä, teet arvokasta työtä!
Mitä jos sinä tiput huomenna puusta ja olet halvaantuneena loppuelämäsi ? Kuka huolehtii perheestäsi ? Entä jos työpaikkaasi osuu ohjus ensi yönä ja kaikki irtisanotaan ?Myönnät olevasi väärässä nettopalkka vertailusi kanssa? Miten kun olet hyvin tienaava yrittäjä ja yht äkkiä polvesi menee niin huonoon kuntoon ettet pysty tekemään työtäsi niin kuka maksaa sairaslomasi? Entä kun jäät eläkkeelle niin onko edes varaa jäädä kun olet itse hoitanut eläkemaksut minimissä todennäköisesti? Halveksutko työaikalakia?
Aito raksalle kypsyvä elämään vittuuntunut möllikkä. Kuin ilmettu suntsu. Kumpikin aina yhtä pahalla päällä. Mistä teitä masentuneita turilaita sikiääOlenhan sentään aito PREDATORI.
Treni päissään pyörivä hullu spinning pyöräilyä väärinpäin harrastava
Työstä se tuokin käy. Pakkiksen virallinen 24/7 päivystäjä.Hyvä, teet arvokasta työtä!
Sanoinko jo että älä yritä päteä ALASTA JOSTA ET YMMÄRRÄ MITÄÄN. Tällä alalla 100% yksityisillä työskentelevistä eivät kuulu työaikalain piiriin. Jokainen päättää itse kuinka paljon tekee töitä. Ihan vitun sama miten muilla aloilla toimitaan. Ei koske tätä alaa. Piste.
Tuloni eivät kuulu sinulle. Tulen toimeen ja säästöön jää rahaa joka kuukausi. Taitaa olla niin että oma palkkasi on vitun paska kun meni noin tunteisiin.
Ps. Heitäpä joku muu työ josta saa 26e tunnilta ilman mitään koulutusta ?
Niin jääkö säästöön vai ei?Minusta säästöjen puuttumisella ei ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa. Kannattaa kokeilla itse elää vaikkapa kelan rahoilla ( 572e kk netto ) ja pohtia uudelleen miksi ei ole säästöjä Eipä ole minullakaan ollut koko elämän aikana mitään säästöjä. Työssäkäyvän on helppo hihkua omilla säästöillään.
Niin jääkö sulla ? Missä oot töissä ? Palkka ?Niin jääkö säästöön vai ei?
Ei taida olla sillä mitään väliä. Täällä on nyt niin kovat rambot kehissä että tietävät toisten työsopparit ja paikalliset sopparitkin paremmin kuin työntekijä itse Vaikka eivät tiedä alaa ja työtehtäviä.Onko täällä jo selvinnyt mitä Simo tekee työkseen? Vilpittömästi kyselen enkä tarkoita tulla ottamaan osaa riitelyyn Sen verran vaan monta sivua ollut väittelyä että alkoi kiinnostamaan.
Jää mulla. Kuten aiemmin kirjoitin tuolla lainaamassani ketjussa pyrin säästämään 4% kk-tuloista. Olen töissä teknologia-alalla. 75K viime vuoden verotettava.Niin jääkö sulla ? Missä oot töissä ? Palkka ?
Oletko aivan varma että olet tuolla alalla ? Työsopparisi on ainakin väärin tehty. Palkkaakin voisit pyytää tuplasti enemmän. Et arvosta itseäsi noin pienellä palkalla. Kysypä nimimerkeiltä predatori ja suntsu apua. He tietävät toisten asiat parhaiten Päättävät lempivärisikin niin ei tarvitse itse miettiä.Jää mulla. Kuten aiemmin kirjoitin tuolla lainaamassani ketjussa pyrin säästämään 4% kk-tuloista. Olen töissä teknologia-alalla. 75K viime vuoden verotettava.
Lainaukseni pointti oli se että vaikuttaa siltä kuin puhuisit paskaa. Miksi vänkäät?
En alennu tuolle tasolle. Pahoittelut jos pahoitin mielesi mutta noista lainauksista ymmärsin että valehtelet. Ehkä olin väärässä.Oletko aivan varma että olet tuolla alalla ? Työsopparisi on ainakin väärin tehty. Palkkaakin voisit pyytää tuplasti enemmän. Et arvosta itseäsi noin pienellä palkalla. Kysypä nimimerkeiltä predatori ja suntsu apua. He tietävät toisten asiat parhaiten Päättävät lempivärisikin niin ei tarvitse itse miettiä.
Et selvästi maksa eläkemaksuja yms. No eipä tuosta palkasta juurikaan pysty maksamaan jos meinasi saada saabin joskus ajokuntoon...Mitä jos sinä tiput huomenna puusta ja olet halvaantuneena loppuelämäsi ? Kuka huolehtii perheestäsi ? Entä jos työpaikkaasi osuu ohjus ensi yönä ja kaikki irtisanotaan ?
Ps. Mulla menee loistavasti. Pitää olla aika vitun tylsä elämä kun keksimällä keksitään miten toinen elää elämäänsä väärin Kunnon pessimisti mörökölli.
Aito raksalle kypsyvä elämään vittuuntunut möllikkä. Kuin ilmettu suntsu. Kumpikin aina yhtä pahalla päällä. Mistä teitä masentuneita turilaita sikiää
Työstä se tuokin käy. Pakkiksen virallinen 24/7 päivystäjä.
Käypä nollaamassa ensin skodan vikavalot. Onko kylmä olla siellä raksalla apupoikana ?Et selvästi maksa eläkemaksuja yms. No eipä tuosta palkasta juurikaan pysty maksamaan jos meinasi saada saabin joskus ajokuntoon...
@Predatori on selvästi nimimerkin vaihdon tarpeessa. Sen verran pahasti tuli taas nolattua itsensä@Simo_ on selvästi patologinen valehtelija joka tarvitsisi oikeasti jo apua.
Etköhän sinä nolannut itsesi taas kun et tiennyt että palkat vertaillaan bruttotuloista eikä netto. No ymmärtää sen jos on ensimmäistä vuotta työelämässäKäypä nollaamassa ensin skodan vikavalot. Onko kylmä olla siellä raksalla apupoikana ?
@Predatori on selvästi nimimerkin vaihdon tarpeessa. Sen verran pahasti tuli taas nolattua itsensä
Ymmärrän miltä tuntuu olla töissä jossa tulee paha mieli ja palkka onneton. Mutta aina voi yrittää päteä toisten työsopimuksistaEtköhän sinä nolannut itsesi taas kun et tiennyt että palkat vertaillaan bruttotuloista eikä netto. No ymmärtää sen jos on ensimmäistä vuotta työelämässä
Uskon että ymmärrät kun elät sitä elämää parhaillaanYmmärrän miltä tuntuu olla töissä jossa tulee paha mieli ja palkka onneton. Mutta aina voi yrittää päteä toisten työsopimuksista
Luetko ylilautaa Voiko tuosta alemmaksi enää mennä. Suntsun vakipaikka.Uskon että ymmärrät kun elät sitä elämää parhaillaan
https://************/kuntosali/129563205 ai saatana äijä on päässy ylilautaan
Olet sen verran sekaisin, että nyt on pakko laittaa viestiä työnantajallesi.. Toivottavasti puhalluttavat sinut jos vielä käyt töissä.Luetko ylilautaa Voiko tuosta alemmaksi enää mennä. Suntsun vakipaikka.