Ex-vaimo sanoi joskus että ei noi naapuritkaan maksa kuin 400e/kk uudesta autosta ja katseli minun hienoa 740 kiitäjää jota ruoste jo hieman raiskannut kun puolisen miljoonaa kilsaa pallolla pyörinyt.Eniten säälittää nämä tyypit joilla on pihassa venettä, mönkkäriä, kelkkaa, vesijettiä ym. ja kaikki osamaksulla. Siinä sitten painavat 60 tuntista työviikkoa että saavat paskansa maksettua. Näistä tulee aika helvetin kalliita "elämyksiä" kun ruvetaan laskemaan käyttötunteja, koska jossain välissä pitäisi myös nukkuakin.
Mut kai se pääasia näillä on että ulospäin näyttää siltä että rahaa on, vaikka todellisuudessa nämä ovat kaikista köyhimpiä. En minä ainakaan haluaisi olla minkään moottorikelkan orja.
Sitten on taas seuraava asia jollain naapurilla mikä ei maksa kuin muutaman satasen kuussa jaja... siksi toisekseen noissa on usein joku käsiraha ja sitten isompi loppupumpsi ja kun kaikki osuu samaan aikaan ja joku muu ikävä sattumus niin velkakierre onkin hyvässä alussa.
Mun viimeisin elämys maksoi 150ke jota en ihan käteisellä ostanut mutta asuntolaina on mun mielestä vain väärinpäin säästämistä, hillutelkoon muut vaikka millä leluilla lainarahalla mutta minä en.