Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Apulus kauanko olet noita hommia jo kerennyt tekemään, siis nimenomaan noita vakuutusedustajan töitä?
Keväällä aloitin ne eli tuore näissä hommissa vielä mutta tuntuu että on se oma juttu. Myynnistä ja myynnin johtamisesta on sitten pidempi kokemus mistä on luonnollisesti ollut apua.

Siitä hauskan oloista hommaa että joka kuukausi tullut parannusta, ainakin tähän asti.

2600 euroa.

Projektinjohto. 10 asentajan ohjaus. Myös aliurakoitsijoiden ohjaus (vie maks. 30 minuuttia viikosta, useimpina viikkoina eivät tarvitse ohjausta)
Tavaran hankinta, suunnitelmien tarkastaminen, budjetin seuranta, sekä raportointi niin asiakasta, kuin yrityksen johtajaa kohtaan. Tampere.

2600 euroa.

Projektinjohto. 10 asentajan ohjaus. Myös aliurakoitsijoiden ohjaus (vie maks. 30 minuuttia viikosta, useimpina viikkoina eivät tarvitse ohjausta)
Tavaran hankinta, suunnitelmien tarkastaminen, budjetin seuranta, sekä raportointi niin asiakasta, kuin yrityksen johtajaa kohtaan. Tampere.
Arvelen, että nuo asentajat tienaa about tuon saman 2600€/kk tai enemmän. Näin ollut joskus aikoinaan itsellä samantyyppisiä hommia tehdessä, mitä tuossa sinun kuvauksessa on.

Kyllä tienaavat enemmän. Mutta kokemus ja osaaminen on korkeampi kuin minulla.

Itse asiassa kaikki saavat samaa palkkaa. On työkokemusta 5 tai 25 vuotta.

Vaikuttaa pahasti alipalkatulta, kyllä 10 alaisesta pitäisi saada yli 3k€/kk vaikka kokemusta ei olisi paljoa. Itse sain pörssiyhtiöstä 200€ enemmän harjoittelijana opintojen ohessa. Ilmeisesti PK-yritys kyseessä? Omien kokemusten mukaan PK-yrityksissä pääsee suuremmille ansioille mitä pörssiyhtiöissä sillä kokonaisvastuu on suurempi mitä pienempään yritykseen mennään töihin.

Kyllä projektinjohdossa pitäisi tosiaan pitkälti yli 3000€/kk ansioihin päästä vaikka olisi vähäinen työkokemus. Siitä vastuustahan yrityksissä maksetaan, eikä työkokemuksesta.

1900 €/kk brutto.

Tammi-Toukokuu työharjottelussa ja kesäkuusta lähtien vakituinen työsuhde samassa yrityksessä. Vielä on matkaa sinne missä sen palkan ''kuuluisi'' olla. Loppuvuodesta voisi käydä jonkin muotoisia palkkaneuvotteluita. Ensi vuoden puolella toimenkuva muuttuu.

Joo kyllähän se on niin, että insinööri on saanut lentokoneet ja autot liikkumaan itsenäisesti, mutta kun toimiston lattialle kaatuu kahvia niin ongelmanratkaisun huipentuma on kielitaidoton maahanmuuttaja.
Lueskelin tätä ketjua vähä taaksepäin ja repesin totaaliesti tälle. Ei ole kyllä puhtaat jauhot pussissa niillä, jotka väittää turvapaikanhakijoita ratkaisuks yhtään mihinkään, taitaa pikaset voitot vaan kiiltää silmissä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Himpun yli 200k viime vuosi. Myyntihommia yrittäjänä eli 20-30k pitää tuosta vähennellä yrityksen kuluja pois päältä. Ennätysvuosi, mutta tuli kyllä duuniakin painettua :)
Mitä myyt?

Mullakin alkanut kauppa rallattaa paremmin, 8-10ke/kk tullu nyt viimeset 3kk ja sama vauhti tuntuis jatkuvan. 24v, ei lukiota kummempaa koulutusta, myyntiä yrittäjänä (vakuutuksia pääasiassa).

Ja teet edelleen sen 4 h/vko?
Aiemmin tein n. 15-20h/viikko, nyt oon tehnyt lokakuusta alkaen 30-40 tunnin viikkoja (työmatkat sisältyy) mutta esimerkiksi viime kuussa pidin 1,5 viikkoa lomaa, ja sama homma tässä kuussa, eli lomaillakin ehtii kyllä hyvin.

Yrityksen kuluja tulee tosiaan YEL-maksujen lisäksi tällä hetkellä vain tilitoimistokulut ja polttoaineet (muutama satku kuukaudessa).

Missä päin Suomea apulus vaikutat ja miten löysit kyseisiin hommiin? Melko monelle varmaan tuntuu aika ihanteelliselta moiset tienestit suhteessa työn määrään, varsinkin kun sen voi saavuttaa ilman ydinfyysikon tutkintoa. Kaikki lisätieto otetaan vastaan avosylin!

Missä päin Suomea apulus vaikutat ja miten löysit kyseisiin hommiin? Melko monelle varmaan tuntuu aika ihanteelliselta moiset tienestit suhteessa työn määrään, varsinkin kun sen voi saavuttaa ilman ydinfyysikon tutkintoa. Kaikki lisätieto otetaan vastaan avosylin!
Pohjois-Savossa. Myyntiä olen tehnyt pienen ikäni sekä myyjän että esimiehen/valmentajan roolissa, eräässä isossakin firmassa.

Vakuutusalaa ja yrittäjyyttä olin aiemminkin harkinnut mutta ei ollut munaa lähteä, kun olin niin tottunut työsuhteen ja pohjapalkan luomaan turvallisuudentunteeseen.

Vaimon perässä tuli sitten etelä-Suomesta muutto tänne ja irtisanouduin koska silloisella työnantajallani ei ollut tarjota tällä alueella minulle omasta mielestäni kykyjäni vastaavaa tehtävää.

Olin edellisessä työssäni myynyt erään vakuutusyhtiön yhteyspäällikölle koko salkkuni ja soitin että mitenkä pääsen teitä myymään, ohjasi mut eteenpäin suositusten kera ja tässä sitä ollaan, unelmatyötäni teen.

Semmoista hommaahan tämä on että velliperseet kastuu varmasti nopeasti, moni on alaa kokeillut mutta harva on muutamia kuukausia kauempaa viihtynyt, kun ansiotaso on TÄYSIN omasta tekemisestäsi ja osaamisestasi kiinni (ei tälläkään alueella taida useimmat yltää juuri kummempiin ansioihin ku kaupan kassalla). Ei ole ala jossa kannattaa myyntiä lähteä opettelemaan mutta jos myyntikokemusta ja -osaamista jo on nii voi vitsi että tää on mahtavaa hommaa. Ja tosiaan kun yrittäjänä tekee nii voi myydä muutakin jos intoa löytyy.

Myyntihän ei oo ku ihmisten kanssa jutustelua, ei mitään rakettitiedettä.

Semmoista hommaahan tämä on että velliperseet kastuu varmasti nopeasti, moni on alaa kokeillut mutta harva on muutamia kuukausia kauempaa viihtynyt, kun ansiotaso on TÄYSIN omasta tekemisestäsi ja osaamisestasi kiinni (ei tälläkään alueella taida useimmat yltää juuri kummempiin ansioihin ku kaupan kassalla). Ei ole ala jossa kannattaa myyntiä lähteä opettelemaan mutta jos myyntikokemusta ja -osaamista jo on nii voi vitsi että tää on mahtavaa hommaa. Ja tosiaan kun yrittäjänä tekee nii voi myydä muutakin jos intoa löytyy.

Myyntihän ei oo ku ihmisten kanssa jutustelua, ei mitään rakettitiedettä.

Pystyisikö tällaista alaa kokeilemaan sivutoimisena yrittäjänä/onko edes järkeä? Paljonko suurinpiirtein ovat aloituskustannukset, jos ei lasketa toimitilakuluja yms. Eli pakolliset kulut homman starttaamiseksi?

Jos aiheesta löytyy lisää internetistä, niin saa vinkata! Itseä kiinnostaa myyntihommat.

Pystyisikö tällaista alaa kokeilemaan sivutoimisena yrittäjänä/onko edes järkeä? Paljonko suurinpiirtein ovat aloituskustannukset, jos ei lasketa toimitilakuluja yms. Eli pakolliset kulut homman starttaamiseksi?

Jos aiheesta löytyy lisää internetistä, niin saa vinkata! Itseä kiinnostaa myyntihommat.
No miksei jos yhtiö tähän suostuu. Ainakin joillakin yhtiöillä on rajat että tietyn verran pitää vuodessa myydä tai edustajasopimus purkaantuu (ja näin tuntuu käyvän aika usein) eli jonku verran täytyy panostaa, ihan vasemmalla kädellä ei tuollaisetkaan myyntimäärät tule.

Auto ja puhelin ovat ehdottomia, eipä tässä muuta materiaa oikein vaadita. Plus toki puhtaat luottotiedot ja -rikosrekisteri.

Suositut

Back
Ylös Bottom