- Ikä
- 37
Eli minä (ja kymmenen muuta kommentoijaa) maksetaan veromme sen takia, että sulle voitais maksaa kymppitonni kuussa siitä, että opettelet hommias työajalla :DArvelinkin että porot täällä joku nokkaan imaisee ja siksi en oo aiemmin vastannutkaan. Kunhan kerroin että minkälaisella työnkuvalla tuota isoa liksaa saa, en selitellyt "kuinka työ on niin rankkaa että ansaitsen tuon kaiken". Ja mitä tulee ilmaisiin kouluihin ja olemiseen osana ongelmaa, jos saisin päättää maksaisin ilomielin vajaa 100te mitä tuo koulu kustantaa jos sitä vastaan sais HYVÄN opetuksen (nykyisin ihan helvetin puutteellista, töissä opit lähes kaikki kädentaidot videoita katsomalla ennen toimenpidettä) ja progressiivisen haistapaskaverotuksen pois siten että työn tekeminen kannattaa.
Kyllä minä veroni maksan jopa mielelläni jos ne laitetaan koulutukseen ja muuhun maata tukevaan toimintaan, onhan tälle maalle tietenkin jotain velkaa. Nykyisin kun raha valuu milloin mihinkin Kreikan tukipaketteihin, guggenheimeihin tai maahanmuuttajiin olen ihan mielelläni osa ongelmaa ja nauran matkalla pankkiin.
Tämä maa on siitä hieno paikka että vaikka sinä, pesupallo, voit olla kuuden vuoden päästä lääkäri ja tehdä näitä hommia, käy kokeile! Eiku niin, huutelu on helpompaa eikä tartte päätäkään rasittaa.
Kiitokseksi siitä pitää vielä kuunnella kun syöttöporsas valittaa Suomen verotuksesta