Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
:O Kovapalkkaisia rakennusmiehiä! Jos laskee 172 h/kk niin palkan pitää olla 17,44€/h niin tekee tasan 3000:- brutto

Eihän tuo mikään erikoiskova ole raksamiehellekkään.

- - - Updated - - -

:O Kovapalkkaisia rakennusmiehiä! Jos laskee 172 h/kk niin palkan pitää olla 17,44€/h niin tekee tasan 3000:- brutto

Eihän tuo mikään erikoiskova ole raksamiehellekkään.

Myyntihommissa pääsee tuntipalkoille. Tein tuossa muutamat kaupat ja käytin niihin aikaa yhteensä ehkä 10 h jos nyt mieltää käytetyn ajan silleen että tekee tarjousta, käyttää sähköpostia ja puhelinta jne ja saan siitä n. 1500 euroa brutto. Siitä voi repiä tuntiliksoja!!!

Sitten se totuus silmille, näitä on muutama vuodessa, eikä ole oikein edes mahdollista tehdä näitä ns päivittäin tässä tapauksessa että ihan pelkästään noilla ois eläminen mission impossible. Mutta joskus pääsee kyllä tuntipalkoillekin jos tuolleen sen laskee että paljonko tuli käytettyä aikaa itse työhön.

Tossa pyörii noita duunareita jaloissa muutaman kanssa tullut palkiosta juttua, Maalari 10€/h ilman kokemusta ja koulutusta.
Lapiomies/ yleismies 12€/h
Pesumies 17€/h pesee korkeapainepesurilla.

Ei noilla kyllä paljon juhlita, noikin hommat suht raskaita, miettii niin toi lapiomieskin painaa pahimmillaan 12h lapion varressa ei saatana.
Pesuhommat ilmeisesti melko vaarallisia.

Tossa pyörii noita duunareita jaloissa muutaman kanssa tullut palkiosta juttua, Maalari 10€/h ilman kokemusta ja koulutusta.
Lapiomies/ yleismies 12€/h

Pesumies 17€/h pesee korkeapaine pesurilla.

Mitä vittua, mä haluan korkeapainepesumieheksi. Palkka hiukan pienenee, mutta hommat kyllä helpottuu aikalailla, vai mitenkä haastavaa on korkeapainepesurilla peseminen, tavallisesta on jo (työ)kokemusta. Mihin kouluun pitää mennä?

Mitä vittua, mä haluan korkeapainepesumieheksi. Palkka hiukan pienenee, mutta hommat kyllä helpottuu aikalailla, vai mitenkä haastavaa on korkeapainepesurilla peseminen, tavallisesta on jo (työ)kokemusta. Mihin kouluun pitää mennä?

Eipä noilla taida koulutusta juuri kellään olla, mä en halua! aika paljon pahoja työtapaturmia sattunut, ilmeisesti vesi ei olekkaan niin kovin pehmeää kun se tulee painehella ;) Vuosiansiot noilla on varmaan aika hyvät, eivät meinaan tee ihan perus 8h päiviä.

Raksalla pesin rappareiden edeltä tiiliseinää. Kunnon turbo pesurin päässä, niin meni punatiili keskeltä halki parissa sekunnissa. Vaikka oli kokovartalo pesupuku päällä oli silti vaatteet litimärät. Kaikki kivi paska lensi suoraan naamalle ja muutamat turvalasit rikki. Helveti kostea ja kuuma. Kyllä sitä urakalla teki muutaman päivän viikossa. Paska homma.

Niinno, noi kunnon pesurit leikkaa turvakengät ja varpaat poikki jos sattuu vähän lipsahtaan kuulemma ;) Veikkaan että SUomessakin kuollu porukkaa noiden vehkeiden kanssa (en jaksa googlaa). Olikohan noi jotain 1000 barin pesureita.

Eipä noilla taida koulutusta juuri kellään olla, mä en halua! aika paljon pahoja työtapaturmia sattunut, ilmeisesti vesi ei olekkaan niin kovin pehmeää kun se tulee painehella ;) Vuosiansiot noilla on varmaan aika hyvät, eivät meinaan tee ihan perus 8h päiviä.

MÄ olen valmis tekemään vaikka 14h päivää 7/kk vuodesta kunhan loput saan tehdä just sitä mitä haluan, ilman vaaraa, että soitellaan vapaille/lomille. Mua ei kiinnosta isot vuositulot vaan pitkät vapaat.

Ja anteeks nyt mä taas hyppäsin jonkun varpaille. Onhan sen painepesurilla pesemisen oltava niin saatanan haastavaa ja vaarallista, että ei semmosia ukkoja ole maailmassa montaa.

MÄ olen valmis tekemään vaikka 14h päivää 7/kk vuodesta kunhan loput saan tehdä just sitä mitä haluan, ilman vaaraa, että soitellaan vapaille/lomille. Mua ei kiinnosta isot vuositulot vaan pitkät vapaat.

Ja anteeks nyt mä taas hyppäsin jonkun varpaille. Onhan sen painepesurilla pesemisen oltava niin saatanan haastavaa ja vaarallista, että ei semmosia ukkoja ole maailmassa montaa.

Kannattaa kilautella noille Korkeapainepesu firmoille, oon käsitttänyt että niillä on aikamoinen vaihtuvuus työmiehille, ei oo meinaan Mikki Hiirien työtä :) Itse en jaksaisi viikkoakaan (tuskin päivääkään). Ja hommat ei ole vaikeita mutta työ-olosuhteet ja hemmetin kova paine tekee tosta aivan hullua touhua..

Kaveri kanssa tienaa 4000e/kk bruttona jäätelön myyjänä. Urakkahommiahan se tekee, mut pystyy hoitaa sitä jäätelökiskaa ihan ilman ohjeistusta, omistaja ei hoida ku jäätelötilaukset. Tunteja tulee vähän reilummin 7e/h tuntiliksalla ja ilman lisiä, mut periaatteessa päivätyötä 08-21.

Niin, jos/kun tämä oli tuohon mun postiini joku sarkasmi pläjäys niin melko mauton kommentti. Jos ei ollut niin allaoleva palaute on tarpeeton.

Aina alkaa ko. tyylinen vinkuna, jos joku tienaa vaikka nyt raksalla hyvin. "Ei ole mahdollista", "En mäkään saa tollaista palkkaa". Jos et itse tienaa samassa hommassa samoin niin katso peiliin, vaihda firmaa tai tyydy osaasi. Vittu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa kilautella noille Korkeapainepesu firmoille, oon käsitttänyt että niillä on aikamoinen vaihtuvuus työmiehille, ei oo meinaan Mikki Hiirien työtä :) Itse en jaksaisi viikkoakaan (tuskin päivääkään). Ja hommat ei ole vaikeita mutta työ-olosuhteet ja hemmetin kova paine tekee tosta aivan hullua touhua..

Just näin, vaikuttaa sellaiselle hommalle mitä ei todellakaan ole ns. mukava tehdä. Tuskin varmaan koskaan on kohdetta mistä et poistu märkänä ja paskaisena. Kai siitä vähän on pakko sitten maksaakin.

Muistan sen kun kaveri teki pentuna kesähommia jossain pesufirmassa. Sai se paljon parempaa liksaa mitä minä raksalla, mutta aika paskainen ja paskana se oli aina työpäivän jälkeen, että siitä vaan kokeilemaan.

Tossa Kilpilahden jalostamolla tulee nähtyä noita korkeapainepesu hommia, kovaa, meluisaa ja paskaista hommaa. Asiakkaanakin muutama firma jotka noita tekee ja on noi äijät jotka tota duunia tekee ja joiden kanssa asioidaan ihan omaa "rotuaan".

Luulisin että korkeapainepesusta tienaisi enemmän kuin 17 euroa tunti. Joskus tulee huoltoseisokeissa pestyä jollain 500-600 barilla nelisen tuntia päivän aikana. Voin sanoa etten joka päivä jaksaisi sitä fyysistä rasitusta. Tietysti virtaama vaikuttaa tykin vastuuseen mutta kovaa työtä se on.

Voisko jotkut urheiluhierojat heittää tänne paljon tienaatte? Itse opiskelen juuri tällä hetkellä. Kaverini tehnyt noita hommia 3 vuotta ja tienaa n. 4600-4800e kuussa. Verojen ja tilavuokran jälkeen n. 3000-3200e. Kuulostaa aika helvetin kovalta. Varmaan keskimäärin tienataan paljon vähemmän?

Voisko jotkut urheiluhierojat heittää tänne paljon tienaatte? Itse opiskelen juuri tällä hetkellä. Kaverini tehnyt noita hommia 3 vuotta ja tienaa n. 4600-4800e kuussa. Verojen ja tilavuokran jälkeen n. 3000-3200e. Kuulostaa aika helvetin kovalta. Varmaan keskimäärin tienataan paljon vähemmän?

Varmaan melkoiset vähennykset veroissa? Tuo 3000€ jää verojen jälkeen käteen. Tai sitten vuokrat ovat todella halvat eikä muita kuluja ole.

Tai sitten matematiikka ei ole ihan parasta tasoa.

Luulisin että korkeapainepesusta tienaisi enemmän kuin 17 euroa tunti. Joskus tulee huoltoseisokeissa pestyä jollain 500-600 barilla nelisen tuntia päivän aikana. Voin sanoa etten joka päivä jaksaisi sitä fyysistä rasitusta. Tietysti virtaama vaikuttaa tykin vastuuseen mutta kovaa työtä se on.

Toi 17 on kuulemma lähtö minkä ns kokenut tyyppi oli saanut lähtöpalkaksi.. Mutta niinkuin aiemmin totesin niin päivät on pitkiä ja monestihan tuossakin hommassa on odottelun osuus todella iso eli vuosipalkat on kohdillaan.. Sitten kun ei odotella niin pahimmillaan sulloudutaan johonkin pieneen pyttyyn missä on +40 lämmintä itsellä hengittämätön suojavarustus päällä ja 1000 baria käden päässä-

Veikkaan että hyvällä tekijällä on mahdollisuus päästä paaljon yli 20€ tuntiliksoihinkin.

Ehkä jossain Helsingin keskustassa trendi hierojana mutta ei ainakaan noin ne kaksi minun tuntemaa hierojaa. Ja toinen on sentään ollut maajoukkue tasollakin hieromassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom