Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Metalviking sanoi:Täällä on rikkaita ihmisiä...hyvä jos verojen jälkeen käteen €1500/kk, I´m happy..riippuu vuoroista..ja tähän saa hikoilla aika vitusti & tehdä 11 1/2 h. öitä..
Hoitajille lisää palkkaa!!!
turoot sanoi:Mites toi YTK:n "sapattivapaa" toimii? Esimerkki: jos olen kuulunut vuoden YTK:hon ja kyllästyn työhöni, irtisanon itseni ja ilmoitan itseni työttömäksi.
Mikä on karenssiaika ja tarviiko sen 500 päivän aikana tehdä mitään, jos ei mitään mielenkiintoista tule eteen?
Koska se mikä jää viivan alle on mikä ratkaisee. Toiset tekee 5kk hommia ja vetää lepiä loppuvuoden (asfalttimiehet, muurarit jne) toiset taas koko vuoden 60h työviikkoa (konsultit, toimihenkilöt jne.) ja toiset taas tasan tarkkaan 37,5h/viikko. Ketjun aihe on palkan määrä. Ei se kuka tekee vähimmillä tunneilla eniten hilloa.vilho_kanuuna sanoi:Miksi porukka laskee ylityöt ja lisät näihin vertailtaviin palkkoihin. Itse myyn työaikani halvalla (2500 € / kk), mutta vapaa-aikana ei ole kaupan.
kas-vain sanoi:Samat ehdot kuin liitoilla: 10kk työssäoloehto pitää täyttyä, ansiosidonnainen lasketaan kuten muillakin, karenssit ovat samat jne... Ainoastaan vuosimaksu on HUOMATTAVASTI pienempi sekä kaikille sama.
Timba79 sanoi:Onko nuo kuukausittaiset keskitulot muuten laskettu vuosiansioista jakamalla 12 kk:lla vai suoraan kk palkasta tai tuntipalkasta kerrottuna työtunneilla? Tämä kun kanssa vaikuttaa aika saakelisti siihen lopputulokseen.
modified sanoi:Ei helvetissä esimerkiksi lomarahat kuulu kuukausipalkkaan.
Tiukassa se on leipä isossa maailmassakin :DAmy sanoi:Eikun toi oli kylla euroa :D
kodari76 sanoi:Menee jo rankastimutta menköön :D
Nyt vuosi sitten tapeltiin matkakorvauksista. Tälläkin hetkellä kun minä poika lähden työmatkalle, en saa siitä palkkaa. Työnantajan mukaan se että sunnuntaina lähden illalla lentoasemalle ja lennän 10h, ja sama perjantaina takaisin, on minun henk.koht. vapaa-aikaa. Toki saan päivärahan. Suomessa se lienee jotain parikymppiä per päivä. Jiihaa.
Jokin aika sitten kävin viikon hommissa Tampereella. Kaksi tuntia ajoa sinne, kaksi takaisin. Viisi kertaa viikossa. Istuin autossa siis 20 tuntia + 40h konttorissa. Firma maksoi polttoaineet ja normaalin päiväpalkan. Tuo 20h oli firmalle "ilmaista.
Hiukka reilu 39000 näyttää tulleen viime vuonna. 7.5h liukuva työaika, ei ylitöitä. Valtion(osittain)firma pikku paikkakunnalla. Valmistuin v.2002, alkupalkka oli aika paska mutta kivasti se tuntuu nousevan joka vuosi. Yksityisellä puolella ja varsinkin pääkaupunkiseudulla lienee paremmat liksat.Måpå sanoi:Mimmosille liksoille konetekniikan DI pääsee ja minkälaisella työnkuvalla? Tänä vuonna ois aikomus TKK:hon päästä :lol2:
Työnkuvalla tarkoitan sitä, että mielummin 4k€ / 8h kuin 5k€ / 12h (kuukausipalkka / työaika) ja ees jotenki ihmisten hommaa.
Predator sanoi:Eikö noista matkakorvauksista päästykkin jo jonkinlaiseen sopuun? Jotenkin on jäänyt tälläinen mielikuva...
Turhapuro sanoi:Varastohommia elintarvikealalla ja vuorotyö. Käteen jää n.1800e, viime vuoden
tulot oli 36000e.