SUPERCARB 1kg -40%

Paljonkos leukoja menee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
ei saatana mee vieläkään yhtään!! :d ennen en kyllä saanut edes kädet koukussa, nyt saa jo niin että kädet on "melkeen suorassa" = eli koukussa kuitenkin :d nyt oon pari viikkoa enempi harjotellu, alkuun sain siis vedettyä kädet 90asteen kulmasta (lol), nyt on saanu sitä kulmaa jo isommaks jee :) ja niitä hitaita alastuloja minäkin oon harjotellu..

Kokeilin tossa joku päivä suorilta, nii eihän siitä mitään tullu! En pääse siitä ylöspäin yhtään!!! Apuja? Tolta osin ei oo kehitystä tullu ollenkaan :itku:

minä, -pipsa vedin tossa 7 + 7 leukaa vastaotteella suorilta käsin!!!:dance:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pakko myöntää etten usko että menee YHTÄÄN :D On tullu sen verran elopainoo lisää että tuskin kehtaan edes kokeilla ;)

Puoleen vuoteen en ole leukoja varsinaisesti treenannut, 7 näytti menevän silti! jipii! Tosin kiipeilyharrastus ja painon tippuminen muutamalla kilolla vaikuttanevat asiaan :D

Myötäotteella yhdeksän, vastaotteella yksitoista. Lisäpainolla (8,75 kg :) ) meneepi kaksi vastaotteella juuri ja juuri. Olen nyt yrittänyt keskittyä enemmän huolelliseen, puhtaaseen tyyliin: kyynärnivelet aivan suoriksi ja ihan alhaalta jokainen veto, enkä ole yrittänytkään enää kasvattaa noita maksimeita. Tällaiset ohjeet sain kun itkin latsieni pienuutta, katotaan josko purisi. Ai niin, viime kesäkuussa sain vastaotteella yhden.

11 meni viimeksi kun kokeilin, hieman hartioita leveämmällä myötäotteella. Tämä siis 3 kuukauden salitreenillä. Menisköhän ennen kesää 20...?

Myötäotteella ihan alhaalta roikkuen nyt 4, jeii :D En oo ennen päässyt sieltä ihan alhaalta ponnistettua vaan mun leaut ollu ns puolikkaita ja niitä menis useampia. Hankin tangon kotiin vuodenvaihteessa ja sillon ei kyllä mennyt oikein puolikkaitakaan yhtään :D

Viimeksi meni jo kuminauhalla kevennettynä pari ihan "nättiä" leukaa (ilman että piti potkia jaloilla vauhtia tms.). :D Tästä se lähtee!

mulla ei se yks oo vielä lähelläkään, vastuskumpparin avulla niitä teen - mutta vuoden päästä on kumpparit veke, ja se on varma se :rock:

Myötäotteella menee 13. Tavoitteena tänä vuonna 15.

Välicheck tänään, hartianlevyisellä myötäotteella kylmiltään (soosoo, ei pitäis kylmiltään... :jahas: ). Jäi pari senttiä, että olis mennyt se 15. Teki mieli vähän potkasta jaloilla vauhtia, mutta mitäpä se olis auttanut - leuka on leuka vasta sillon kun se on tehty puhtaasti. Tavoite on siis lähes täynnä ja ehkä oikeanlaisella alkulämpällä oltais oltu jo tavoitteessa. Toinen puoli vuotta vielä jäljellä eli hyvältä näyttää. Jei :D

Jee! Huhtikuussa meni suorilta käsiltä 0 ja ponnistaen hädin tuskin yks, nyt meni suorilta käsiltä KUUS! Hyvä minä :D Seuraava tavoite on kymmenen. Niin ja tulokset hartian levysellä vastaotteella suoritettuna. Sillon kun painoin 10kg vähemmän niin meni paljon helpommin :P Niin ja tässä oli sellainen 8kk treenitauko ennen kun alotin uudestaan tekeen ylipäätään mitään, joten olen tyytyväinen :rock:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Reilu viisi viikkoa vielä aikaa treenata toistoleuanvedon SM-kisoihin. Kovimmat treenisarjat jotka olen tähän mennessä tehnyt ovat 13x10 ja 5x15 (45 min sisällä). Maksimia ei ole tullut nyt kokeiltua enkä taidakkaan kokeilla ennen kisaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom