SUPERCARB 1kg -40%

Paljonkos leukoja menee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vastaotteella vedin tänään juuri seitsemän ja oli kyllä ihan maksimi :D Tämä oli kylläkin jo melkein parin tunnin punttireenin päätteeki.. Tavoitteeksi voisikin seuraavaksi ottaa sen kymmenen :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei yhtään edes kumpparilla. Tai kumpparilla ja vähän hypäten menee tai sit kumpparilla ja kaverin tökkäämänä. Tai kumpparilla, hypäten ja kaverin tökkäämänä... :D Eikä noinkaan kun pari.

Vieläkään ei mene yhtään ilman apuja. Kuminauhan kanssa teen kuitenkin ja sillä menee jo ihan hyvin. Koska yhdellä kumpparilla ei menny alussa yhtään kuten ylläolevasta voi päätellä (viesti huhtikuulta, joskin kesällä mulla ei ollu salilla noita käytössä, alotin säännölliset kumpparivedot elokuussa... siihen asti lähinnä ylätaljaa ja "jalat maassa" -laukoja), alotin kahdella (yks leveämpi ja yks kapea), sillä kombolla meni ehkä... 3-4? Nykysin kahdella kuminauhalla menee jo hyvin yli 10 (tosin kädet ei käy alhaalla ihan suorana, koska noi antaa alhaalla niin paljon apua et olis vaikee päästä ainakaan näin pitkänä siihen :D). Yhdellä leveämmällä kuminauhalla menee ehkä se 3-4 ja yhdellä kapeammalla 1. :P

Koskakohan vois olla realistista kuvitella vetävänsä eka oikea? Koitan nyt treenailla näitä kolmisen kertaa viikossa, aina salitreenin aluks.

(Niin ja tossa ois varmaan samanlaiset kumpparit joita käytän: https://lh6.googleusercontent.com/-...8jKmy0uwlA/s640/blogger-image--1635540670.jpg kun puhun leveämmästä tarkoitan tota vihreetä ja kapeempi on sitten toi sininen... tollasta keltasta meidän salilla ei olekaan).

Otin treeniohjelmaani avustetut ja negatiiviset leuat mukaan noin kuukausi sitten, ja se ensimmäinen ilman avustuksia menee luultavasti aivan näinä päivinä (viimeksi oli parista sentistä kiinni). Olen iloinen, että kehitystä on tapahtunut näin nopeasti, sillä kuvittelin tämän olevan ihan ikuisuusprojekti. Muutakaan treenaamista ei ole takana kovin pitkään :)

Myötäotteella menee 13. Tavoitteena tänä vuonna 15.

Testasin pari kuukautta sitten samaan tyyliin kun Alexsandra ja tuolla tavoin meni 58 leukaa. Otteen leveys on hieman hartianleveyttä leveämpi, ei kuitenkaan liian leveä, jotta saa mahdollisimman suuren liikeradan. Vastaotteella en ole kokeillut.

Hieman ohi aiheen mutta en viitsi tehdä uutta aihetta, eli..
Lisäpainoleuanvedon Suomen Cup 1.osakilpailun naisten kisa löytyy tuolta Lisäpainoleuanvetokisa Suomen cup 1-osakilpailu 11.1.2014 - YouTube ja parhaiden palkitseminen Naisten sarjojen palkitseminen 11.1. 2014 - YouTube

Mukavat kisat oli kaikin puolin. Kovin montaa naista tuolla ei ollut mutta henki kilpailijoiden kesken oikein hyvä, kaikki kannustivat ja tsemppasivat toisiaan. Jos vaan jotakuta kiinnostais leukojen vetäminen lisäpainoilla ja siinä kilpaileminen niin mukaan vaan.

Sitten otsikon aiheeseen. Oma enkka on 17 kpl vastaotteella ja myötäotteella tais olla 10kpl. Kerran viikossa tulee tehtyä omalla painolla vetoja ja silloin yleensä tyyliin 3x10.

Mulla ei ole eroa onko myötä vai vastaote, kumpiakin menee noin kahdeksan. Mutta sitä leveämpi mitä ote, niin vaikeammaksi muuttuu. Niitä leveitä menee vaan n. neljä.
Aluksi oli ongelma siinä, että kroppa alkoi heilumaan liikaa, mutta nyt opin hidastamaan tahtia eikä se enää heilu. Mä tulen myös alas asti niin, että käsivarret ovat suorina alhaalla. En halua fuskata.
Koska niitä painoja kannattaa alkaa lisäämään?

kolmenkympin hujakoilla. Lisäpainoilla tulee tehtyä paljon, 25kg painolla 1x6, sitten 15kg 2x6, ja 10kg 3x6, lopuksi täysin ilman, otetta ja leveyttä vaihdellen. 40kg lisäpainolla sain yhden leuan muutama kuukausi sitten, pieni kehonpaino on kyllä iso etu.. :D

kolmenkympin hujakoilla. Lisäpainoilla tulee tehtyä paljon, 25kg painolla 1x6, sitten 15kg 2x6, ja 10kg 3x6, lopuksi täysin ilman, otetta ja leveyttä vaihdellen. 40kg lisäpainolla sain yhden leuan muutama kuukausi sitten, pieni kehonpaino on kyllä iso etu.. :D

Taas äijät täällä vaan huutelee... :D

Eilen meni kapealla vastaotteella 12 leukaa! Paransin omaa ennätystä yhdellä =) Leveällä myötäotteella olen tehnyt nyt viimeaikoina lisäpainojen kanssa. 5kg lisäpainon kanssa menee muistaakseni 5, ilman painoa ehkä 7 tai 8.

Tänään vastaotteella 1x10 5kg lisäpainolla, 1x5 7,5kg lp, 1x5 5kg lp ja lopuksi vielä 1x2 ilman lp. Kyllä oli väsyneet kädet tuon jälkeen...

Mun tavoite on 101 tanko niskan takana, niinkuin female shepardilla ;) No, ehkä mä voin tyytyä vähempäänkin.. En ole testannut vielä ilman helpotusta, teen leuanvetokoneella.. Joskus laihempana ja kun treenasin 2-3 krt viikossa niin suht nopeesti pääs kymmeneen vastaotteella. Tämmösenä läskimpänä huomattavasti vaikeampaa.

viime vuonna tähän aikaan ei yhtään; paitsi avustettuna 35 pakassa muutama. :D

-> nyt kaksi melko puhdasta. Aloitin negatiivisilla viime toukokuussa treenaamaan säännöllisemmin, mutta siltikin vain osana treeniä eikä mitenkään kovasti panostanut. nykyisessä työpisteessä on tanko ovella, joten pari kertaa viikossa siinä sitten koitan mitä lähtee. :)

Itsellä on tässä kevääksi leikkimielinen leuanvetohaaste, tavotteena vaan nostaa leukojen määrää! Viime keväänä tais mennä parhaimmillaan hyvänä päivänä viisi (!!), nyt vaan yhden. Oon reenaillu vastusnauhan kanssa, sen avulla saan tehtyä kuusi, joten pikkuhiljaa uuteen nousuun!

5-7, riippuu päivästä. Pitäs vähän laihduttaa ni jaksais enemmän! Ennätys joskus yläasteella oli 16. Sen jälkeen aina vaan vähemmän ja vähemmän kun painoa tullu lisää :jahas:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom