Paljonko menee punnerruksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun täytyy kans olla rehellinen ja sanoa että menee varmaan max. 50 puhdasta punnerrusta (rinta lattiaan ja pienellä paussilla ala-asennossa). Noi inttipunerrukset voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ne nyt on ihan omaa nylkytystänsä vajaalla liikeradalla ja pomppua ottaen.

mitä välii nylkytyksillä ei tuossa voi heilua kuten leuanvedossa. jos vauhdilla menet nenä tai rinta lattiaan ei juuri eroa ole että kaveri pitäs nyrkkii rinnan alla joten ei tarvii varoa. ja ylhäälläkäyntihän nyt on selvä kun kyynärpäät lukittuu. kuten leuanvedossa alhaalla kädet suorana. mitkää pausssit ole tarpeellisia kuten leuvanveddossakaan

n.2kk sitte meni 48/30s lopussa rupes kyllä tuntumaa jo aika hyvin eikä varmaan siihen päälle tulis tempoa hidastaen varmaankaan kun n.10-15 toistoa lisää.
Tosin vasta kuntoutus päättynyt solisluun katkettua ja reenitaukoa ollut n.4-5 kk kaikesta. Täytyy kokeilla tässä jokupäivä paljon niitä sitten menis ilman aikarajaa. Nyt pystynyt ottaa jo suhteellisen kovaakin reeniä! Tavotteeks voisi asettaa sen 75kpl:puntti:

48/30 sek taitaa jo olla tekniikka mitä on. laajalla kädet lyhempi matka? tuo on jo lähellä hinkkausta. ymmärsinkö oikein 75x 30sekssa? -> täysin 10 cm nylkytystä

Siis hä? Mitä toi linkomainen liike tarkoittaa? Eikö se nyt nimenomaan oo sitä että otetaan pomppua siitä kaverin kädestä? Vähän sama kuin penkkiä tehdessä otettaisiin pomppu rinnalta.

no hankala selittää mutta ei ole ollenkaan sama pomputtaa voit vain ylöspäin nostettavaa kun olet itse paikallasi et itteäsi, ei se kaverin nyrkkiin tarvii kuin hipasta niin että hän voi laskea osumat. kyllä siinä kaverin kädestä ei oo mitään apua

Tarkoittaa varmaan 75 kpl ilman aikarajaa, kuten sanoi kokeilevansa ;) Ja mitä tulee nylkytykseen, niin mielestäni (kyllä, Minun mielestäni, tarkka määritelmä on kullekin omansa, ja jokaisessa testissä omansa, joten niitä on turha vertailla) yhtä tärkeää kuin käsien suoraksi laittaminen ylhäällä ja rinnan alhaalla maahan osuminen on se, että vartalo on täysin suorana suorituksen aikana, eikä ole pelkkää hartialinjan hinkkaamista, jossa perse ei liiku mihinkään.

Mutta mitäs minä tähän mitään olen sanomaan (:: Teen itse kuten sanoin, ja vertailen itseäni vain aikaisempiin tuloksiini :p

Tarkoittaa varmaan 75 kpl ilman aikarajaa, kuten sanoi kokeilevansa ;) Ja mitä tulee nylkytykseen, niin mielestäni (kyllä, Minun mielestäni, tarkka määritelmä on kullekin omansa, ja jokaisessa testissä omansa, joten niitä on turha vertailla) yhtä tärkeää kuin käsien suoraksi laittaminen ylhäällä ja rinnan alhaalla maahan osuminen on se, että vartalo on täysin suorana suorituksen aikana, eikä ole pelkkää hartialinjan hinkkaamista, jossa perse ei liiku mihinkään.

Mutta mitäs minä tähän mitään olen sanomaan (:: Teen itse kuten sanoin, ja vertailen itseäni vain aikaisempiin tuloksiini :p

Tosiaan ilman aikarajaa, totta turha sitä on itseään tällaisissa suorituksissa muihin verrata. :worship:

Osui tämä threadi pakkista selaillessa silmiin ja pakkohan tuota oli heti testata. 59 punnerrusta sain tehtyä minuuttiin ja voin kertoa, että ei olisi tullut varmaan enää yhtäkään lisää vaikka en olisi aikaakaan ottanut.. Stopeilla ala-asennossa ei tulisi noinkaan montaa

Paino varmaan noin 97 kg
ja penkki jossain 120 kg paikkeilla

Jos tuo aikamääre pudotetaan punnerruksista pois, niin sitten aika puhtaita saa tehtyä 2-3s piipperillä, niin että alhaalla nostaa kädet irti lattiasta ja ylhäällä odottaa uutta piippausta. Kun yläasennossa ei ole kiire uuteen punnerrukseen, niin tulee siistimmin ojennettua kädet ja koottua keskivartalo.

Vähän samaan tyyliin kuin sisupunnerrus, mutta säännöllisellä tauolla ja kädet alhaalla ylös lattiasta http://www.youtube.com/watch?v=8ZT5UEedK5I

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viime vuonna sain 83, nenä maahan asti -tekniikkaa käyttäen. Nyt kun en ole enää harjoitellut niitä ja painokin on noussut niin tulos oli enää 51.

Itse pystyn tällä hetkellä tekemään 80 punnerrusta maksimillaan, mutta luulen että viimeiset kymmenen eivät ole enään kovin puhtaita.

Enpä ole kokeillut, olen penkissäkin heikko, ehkä menis joku 25... siis hitaasti ja rinta maahan asti, mutta paska tulos anyway.

Oma paino ~100kg, viimeksi kun kokeilin meni tiukkoja punneruksia neljäkymmentä jossa vaiheessa alko jo hohhoijattaa ja jätin siihen.

Toukokuulta:

Omapaino: +90kg

Penkki: 3*120kg

Punnerrukset: 100 lopetin kesken.

Punnerrukset: 39kpl 20 sekunttiin

Taitaa olla niin että punnerrustulokset paranee punnertamalla, itse samoilla penkkilukemilla ja omapainolla sain muistaakseni vaivaiset 25-30. Kova lukema tuo 100+ Millaisen treenin tulosta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom