Paljonko menee punnerruksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen sitä vääntänyt, mutta musta on jotenkin älytöntä että pitäisi muka tyyliin seitsemän sarjan (18-18-20-20-17-17-20) vetämään vielä maksimit, (minimi 45) ? Hyvä että jaksaa enää 20 kahdeksantena sarjana. Mitä multa menee ohi?

Joo, mustakii tuntu aika radikaalilta.

Hui perhana :D osuko sen pää aina siihen tyynyyn?

onks tuo etunoja punnerrus parempi pystyssä tapahtuvaan työntöön kuin penkki. tietenki pitäis etunojiin saada vaan vastusta riittävästi. vai treenaako joku työntämällä jotain kaappia...

Vireystilasta/fiiliksestä/muusta hapotuksesta riippuen sanosin että keskimäärin enintään 70 toistoa puhtaasti jos oikein reppii. :whip: riippuu tuas niitten käsien asennosta ja kaikesta muuusta. ite teen melko leveellä, semmmonen neutraali positio :rolleyes: ja elopainoa on vain ja ainoastaan 72kg

tossa yks päivä kokeilin vetästä pitkäst aikaa ni meni 50, mut kyl sielt olsi ehkä sen 5-10 lisää tullu viel.

99 olen saanut kaksi viimeistä kertaa mutta kun tavoite oli 100 niin se tulee vielä...

Penkistä ei hajuakaan kun en ole salilla käynyt 3 vuoteen, mutta silloin meni jotain 7-8x 150kg nyt ehkä sama sarja 110kg:llä.
_Tuo punnerus tulos on 24kg laihdutuksen ja omalla kehonpainolla jumppaamisen tulos, olen myös vetänyt aamu HIIT:tiä ja lyhyitä lenkkejä nyt kun jo niihin pystyn.
Alussa kun 3.4.2010 aloitin kuntoilun ja laihdutuksen painoin illalla noin 122kg nyt aamupaino jotain 96,5-97kg..
Sori Offtopic, mutta mulle tää on iso asia ja ikääkin tulee 1,5 vuoden sisällä 50 vuotta..

Tarkoitus oli vetää noilla keinoin fläsät veke ennen salitreenien aloittamista. Kilo viel pois ja sitten salilta sisäfilettä tilalle ;)

Mun taytyy olla toinen tai kolmas rehellinen kaveri tassa ketjussa ja sanoa etta nyt meni tasan 25 punnerrusta, ei enempaa eika vahempaa, ja ihan loppuun asti vedetty. Vatsalihasten vahvistumisen ansiosta oli entistakin tukevampaa touhua, sen huomas. Parhaimmillani olen saanut 30-35 toiston tuntumoihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sori nyt off topic en tienny minne kirjottaa, joo niin että haittaako lihaskasvua jos tekee punnerruksia illalla. Mietin et kun kyykyn jälkeen lenkille niin jos random tila tulee (en just nyt muista mikä) niiin se polttaa niitä lenkillä, niin ei kai sillei tapahdu jos tekee illalla treenipäivän jälkeen punnerruksia?

sori nyt off topic en tienny minne kirjottaa, joo niin että haittaako lihaskasvua jos tekee punnerruksia illalla. Mietin et kun kyykyn jälkeen lenkille niin jos random tila tulee (en just nyt muista mikä) niiin se polttaa niitä lenkillä, niin ei kai sillei tapahdu jos tekee illalla treenipäivän jälkeen punnerruksia?

Ei haittaa. Sama ko ajattelis että jalkareenin jälkeen ei vois enään loppupäivänä kävellä, ettei lihaskavu pysähdy.

Intissä oli kotiuttamis testi jolloin paino oli tippunut intin aikana noin 10kg...elopaino 79kg, penkistä nostin 150kg ja punnerruksia minuuttiin meni 105 ja luutnantti seisoi kokoajan vieressä katsomassa ja yhdestä tai kahdesta toistosta tais valittaa muut kelpasivat :)

Mun taytyy olla toinen tai kolmas rehellinen kaveri tassa ketjussa ja sanoa etta nyt meni tasan 25 punnerrusta, ei enempaa eika vahempaa, ja ihan loppuun asti vedetty.

Epäiletkö että suurin osa porukasta kusettaa? Ei joku 60-70 punnerrusta minuutissa ole mikään mahdoton tulos, jos punnertaa paljon eikä ole liikaa elopainoa.

Edit. Intissä meni muistaakseni 68 punnerrusta minuutissa. Tällä hetkellä arvioisin menevän 40-50. Täytyy testata ja palata asiaan (ei viitti nyt kun oon töissä ;)).

Epäiletkö että suurin osa porukasta kusettaa? Ei joku 60-70 punnerrusta minuutissa ole mikään mahdoton tulos, jos punnertaa paljon eikä ole liikaa elopainoa.

Edit. Intissä meni muistaakseni 68 punnerrusta minuutissa. Tällä hetkellä arvioisin menevän 40-50. Täytyy testata ja palata asiaan (ei viitti nyt kun oon töissä ;)).

No okei, ei taalla nyt enemmisto varmaan tarkoituksella valehtele, mutta stantardit joilla liike kuuluisi suorittaa on varmaan pikkasen hukassa. Ja sitten on ne puhtaasti kusettavat yksilot. En maa pida jotain 50 tai 70 punnerrusta ilman aikarajaa minaan ihme tuloksena, mutta aikamoinen kontrasti aina loytyy etunojapunnerrusten ja muiden liikkeiden valilla. Eli en ihmettelisi jos jokainen tanne kirjoitteleva olisi muutenkin kuin etunojapunnerrusten osalta tosi karski atleetti. Mutta joo, tatahan taa aina on. Menee 200 etunojaa, 50 leukaa, mutta hyva jos nippa nappa jaksaa kavuta rappusia 5. kerrokseen.

No okei, ei taalla nyt enemmisto varmaan tarkoituksella valehtele, mutta stantardit joilla liike kuuluisi suorittaa on varmaan pikkasen hukassa. Ja sitten on ne puhtaasti kusettavat yksilot. En maa pida jotain 50 tai 70 punnerrusta ilman aikarajaa minaan ihme tuloksena, mutta aikamoinen kontrasti aina loytyy etunojapunnerrusten ja muiden liikkeiden valilla. Eli en ihmettelisi jos jokainen tanne kirjoitteleva olisi muutenkin kuin etunojapunnerrusten osalta tosi karski atleetti. Mutta joo, tatahan taa aina on. Menee 200 etunojaa, 50 leukaa, mutta hyva jos nippa nappa jaksaa kavuta rappusia 5. kerrokseen.

Se on kyllä totta että suoritustekniikasta löytyy varmaan aika kirjava valikoima. Sama pätee varmaan aika moneen liikkeeseen että jos yritetään tehdä mahdollisimman monta toistoa niin jossain vaiheessa tekniikka alkaa kärsiä (esim. leuanvedossa saa vaikka kuinka monta toistoa enemmän kun ottaa kunnon vartaloheijauksen avuksi).

Suositut

Back
Ylös Bottom