Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun taytyy olla toinen tai kolmas rehellinen kaveri tassa ketjussa ja sanoa etta nyt meni tasan 25 punnerrusta, ei enempaa eika vahempaa, ja ihan loppuun asti vedetty. Vatsalihasten vahvistumisen ansiosta oli entistakin tukevampaa touhua, sen huomas. Parhaimmillani olen saanut 30-35 toiston tuntumoihin.
Mun täytyy kans olla rehellinen ja sanoa että menee varmaan max. 50 puhdasta punnerrusta (rinta lattiaan ja pienellä paussilla ala-asennossa). Noi inttipunerrukset voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ne nyt on ihan omaa nylkytystänsä vajaalla liikeradalla ja pomppua ottaen.
Mun täytyy kans olla rehellinen ja sanoa että menee varmaan max. 50 puhdasta punnerrusta (rinta lattiaan ja pienellä paussilla ala-asennossa). Noi inttipunerrukset voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ne nyt on ihan omaa nylkytystänsä vajaalla liikeradalla ja pomppua ottaen.
Niinno se pomppu noissa inttipunnerruksissa on helppo ottaa kun kaveri pitää nyrkkiä siinä rinnan alla.
ei siinä mitään pomppua tarvitte kun linkomainen liike takaisin.