Paljonko menee punnerruksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun taytyy olla toinen tai kolmas rehellinen kaveri tassa ketjussa ja sanoa etta nyt meni tasan 25 punnerrusta, ei enempaa eika vahempaa, ja ihan loppuun asti vedetty. Vatsalihasten vahvistumisen ansiosta oli entistakin tukevampaa touhua, sen huomas. Parhaimmillani olen saanut 30-35 toiston tuntumoihin.

Jos minä olen saanut parhaimmillaan 50 miesten etunojapunnerrusta ilman fuskausta, tosin ilman ajanottoa - niin uskon kyllä että salskeat miehet pystyvät helposti parempaan :) Ensimmäisellä kerralla jokunen vuosi sitten taisi mennä 15 toistoa mutta harjoituksen kanssa kummasti tulee parannusta :)

Paljonko menee pseudopunnerruksia? :puntti:

Mun täytyy kans olla rehellinen ja sanoa että menee varmaan max. 50 puhdasta punnerrusta (rinta lattiaan ja pienellä paussilla ala-asennossa). Noi inttipunerrukset voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ne nyt on ihan omaa nylkytystänsä vajaalla liikeradalla ja pomppua ottaen.

Mun täytyy kans olla rehellinen ja sanoa että menee varmaan max. 50 puhdasta punnerrusta (rinta lattiaan ja pienellä paussilla ala-asennossa). Noi inttipunerrukset voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ne nyt on ihan omaa nylkytystänsä vajaalla liikeradalla ja pomppua ottaen.

Siehän teet aivan liian puhtaita. Tuo paussi alhaalla on jo hifistelyä. Rinta lattiaan on varmasti riittävä.

Jotenkin vaikea kuvitella, että tekisi punnerruksissa pompulla. :D Ketjun aiheeseen, niin varmasti parin päivän aikana tehtynä yhteenlaskettuna 30 menisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

ei siinä mitään pomppua tarvitte kun linkomainen liike takaisin. paremminkin voitaisiin puhua kuinka leveellä kädet pitää. ei tätä liikettä voi verrata leuanvetoon jossa liikkeen riipuntavaihe on paljon näkyvämpi. no verratkaa te jotka paremmin osaatte selittää

itse olen tehnyt kun näitä testejä ei ole ollut kotona niin että nenä käy lattiaan ja laskenut siitä. en ole minuutissa tehnyt vaan niin kauan että menee yhtä soittoo. no sekkunin pysäys sallitaan.

Meillä tuosta punnertamisesta intissä sanottiin, että ei ole kaikille tasapuolista, jos pitää rinnan osua lattiaan/nyrkkiin, koska toisilla on pidemmät kyynärvarret luonnostaan kuin toisilla, joten tarvitsi mennä kaikkien 90 asteen kulmaan ainoastaan. Tosin itsellä se lattiaan meno oli helpointa, koska siten ei tarvitse jarrutella kun menee alas ja pääsee nopeammin ylös (aika siinä loppuu ennen kuntoa kun intin 60s punnerretaan).

50 miesten punnerrusta. o/ :)

Kolmisen vuotta sitten sain 101kpl( olin päättäny että yli sata pitää mennä perkele!) :D
Nykyään ei varmaan kuin 60-70, tosin painoakin oli silloin 8kg vähemmän ainakin.

Ja viilispurkki rinnan alla,siihen asti kun laski nii punnerrus ylös, ei paljoa pompautella :) .

Varmaaan todella puhtaita punnerruksia jos vetää joku 150 :D toi ennätys videokin oli suht läppä:) Mut sanotaa nyt että 60kpl menee puhtaita ja ilman taukoja, niinkun monen näkee puuskuttavan käsien varas perse yläällä puolisen minuuttia..

n.2kk sitte meni 48/30s lopussa rupes kyllä tuntumaa jo aika hyvin eikä varmaan siihen päälle tulis tempoa hidastaen varmaankaan kun n.10-15 toistoa lisää.
Tosin vasta kuntoutus päättynyt solisluun katkettua ja reenitaukoa ollut n.4-5 kk kaikesta. Täytyy kokeilla tässä jokupäivä paljon niitä sitten menis ilman aikarajaa. Nyt pystynyt ottaa jo suhteellisen kovaakin reeniä! Tavotteeks voisi asettaa sen 75kpl:puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom