Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
kannattaa ostaa jos voi vain omalta paikkakunnaltaan lisäravinteet... säästyy posteissa jo kivasti. UFS kauppoja on aika monta suomessa onneks :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
viimeks ku kävin ufs kaupassa rautatientorilla helsingissä, niin oli kauhee pettymys. hyllyssä oli melkein vaa wheytä + maltoa ja muutama kreatiini pussi ja glutamiinia. Myyjä ei asiakkaita huomioinut yhtään, hyvä kun moikkasi maksettaessa.
Kyseiseen liikkeeseen en kyllä tuhlaa enempää aikaa.

viimeks ku kävin ufs kaupassa rautatientorilla helsingissä, niin oli kauhee pettymys. hyllyssä oli melkein vaa wheytä + maltoa ja muutama kreatiini pussi ja glutamiinia. Myyjä ei asiakkaita huomioinut yhtään, hyvä kun moikkasi maksettaessa.

Tampereella on yleensä vähän sama meininki... Tai kamaa kyllä löytyy hyllystä ihan hyvin, mutta valtaosa myyjistä on töykeitä ja tulee jotenkin ikävä olo siellä asioidessa. Nykyään tulee tarpeelliset kamat onneksi tilattua netistä ja vielä halvemmalla, joten eipähän tarvitse sielläkään enää asioida.

Whaat? Koska oot käyny siellä? Mä kun kävin viimeviikolla niin hyllyt oli aika täynnä ja myyjänki kanssa juttelin vähän niitä näitä, että mitä kaikkea palariin tarvis ja sen sellasta. Samoin kun on käyty itelleni tai avokille hakemassa kamppailutarvikkeita ni palvelu on aina ollu ystävällistä ja on saatu availla nyrkkeilyhanskapusseja ja koittaa eri malleja/merkkejä ihan rauhassa. Outoa...

Ostin tollasen Leader Sports Nutritionin 100% Whey+, 800g pussin

100g
energiaa 369kcal / 1545 kj
proteiinia 82g
Hiilareita 9g
Rasvaa 1g
Kolesterolia 4,7mg
Natriumia 400mg
Kalium 750mg
Kalsium 420mg
Fosforia 330mg
Ravintokuituja 2g

Tollasesta siis palkkari veden tai maidon kanssa tuntia ennen ja sitten heti treenin jälkeen..?

Mitä mieltä muut on?

Ostin tollasen Leader Sports Nutritionin 100% Whey+, 800g pussin

100g
energiaa 369kcal / 1545 kj
proteiinia 82g
Hiilareita 9g
Rasvaa 1g
Kolesterolia 4,7mg
Natriumia 400mg
Kalium 750mg
Kalsium 420mg
Fosforia 330mg
Ravintokuituja 2g

Tollasesta siis palkkari veden tai maidon kanssa tuntia ennen ja sitten heti treenin jälkeen..?

Mitä mieltä muut on?

Olis tähän hyvä saada maltoo kylkeen..

Itellä meni tuossa reenien jälkeen
- 2kpl gainomax purkkia
- 1l jotain ekströmsin uutta järkyttävän hyvää smoothiemehusysteemiä
- kaks banaania
- 200g vaniljajäätelöä + kaakaojauhetta

Suosittelen tuota ekströmsiä ja jotain perusheraa kokeilemaan sekasin. Aivan sairaan hyvää :dance:

Tänään tilasin taas perus satsin P-Storesta: 2 UFS heraa, 2 UFS maltoa ja yksi UFS kreatiini. Maustamattomia tietysti. Noilla pärjään ylensä reilu 2kk. Eli vaan palkkarissa menee.

Huomasin että on tullut jo tilattua treenin uran aikana (n.2v) 350 eurolla P-Storesta, vaikka en ole kun palkkareita tehnyt :wtf: Tosin olisi tullut vielläkin kalliimmaksi käydä jostain Prismasta ostamassa.

eihän toi nyt oo paha hinta? 350/2v = reilu 14e/kk. Itellä menee tällä hetkellä vähä yli tuplat tohon.

Sellainen kysymys vaan, että mikä olis hyvä palautusjuoma/massan lisääjä jos ei halua ylimääräisen fädin kertyvän mahaan. Lenkillä käyn välillä, Salilla taas 3-4 krt viikossa. Salilla olen nyt käynyt varmaan 5kk ilman palkkaria ja ajattelin että voisi nyt ruveta käyttämään, ehkä hieman myöhässä, mutta silti. Itse ajattelin tuota hera80:stä, jos vetäisi hiilareita vielä siihe messiin. Mikä aiheuttaa tuon lihavuuden joka jauhoista ja bulkista voi tulla?

Sellainen kysymys vaan, että mikä olis hyvä palautusjuoma/massan lisääjä jos ei halua ylimääräisen fädin kertyvän mahaan. Lenkillä käyn välillä, Salilla taas 3-4 krt viikossa. Salilla olen nyt käynyt varmaan 5kk ilman palkkaria ja ajattelin että voisi nyt ruveta käyttämään, ehkä hieman myöhässä, mutta silti. Itse ajattelin tuota hera80:stä, jos vetäisi hiilareita vielä siihe messiin. Mikä aiheuttaa tuon lihavuuden joka jauhoista ja bulkista voi tulla?

ja vielä kysymys, että riittäisikö hera80 ja sen lisäksi tuoremehu ym hiilari treenin jälkeen?

Eli nyt alkaa olemaan tuo Fastin Reco2 (mansikka) loppumaisillaan ja haluaisin kokeilla jotain uutta. Veteen olen tuon yleensä sekoittanut, koska paikallisen salin pukukopeissa on niin kuuma, että maito kerkee lämmetä, ja tuo ei todellakaan ole mitään herkkua veteen sekoitettuna. Nyt siis haluaisin jotain siedettävämmän makuista palautusjuomaa, joten pistäkäähän ehdotuksia kehiin.

riippuu ihan mistä tykkää. Hera80 sarjasta saa useaa eri makua. Toffee ollut omalemppari tosta sarjasta.
mass recoveryltä myös useita makuja ja isompia purkkeja.

riippuu ihan mistä tykkää. Hera80 sarjasta saa useaa eri makua. Toffee ollut omalemppari tosta sarjasta.
mass recoveryltä myös useita makuja ja isompia purkkeja.
Joo kehuja olen kuullut tuosta herasta. Meneekö tuo tuommoisenaan vai kannattaako siihe vielä lisätä jotain, esim maltoa ?

ite oon dietillä, niin en palkkariin maltoa laita. Pelkkää protskua + glutamiinia.
eli ei AINA tarvitse laittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom