Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
Otetaan tännekin lainaus edellisestä palkkari topicista, kun ei ole kukaan vastannut!

Quote CyklowniSelaa postia
Mass Recoveryä on 5kg "ämpäreissä"
Tuossahan olisi sopiva koko, niin ei tarvii olla koko ajan ostamssa. Omasta mielestä halpaa ainakin on. Aina epäillyttää, kun on halpaa niin onko laadukasta ja sitä mitä luvataan. En ole vielä aikaisemmin löytänyt hyvää ja halpaa samassa paketissa olipa kyse auton renkaista ym...

Olisko hyvä valinta lisäproteiiniksi ostaa saman firman MASS IsoWhey 4 kg

Mass Recovery on ylivoimaisesti paras palautusjuoma mitä olen koskaan käyttänyt. Suosittelen lämpimästi. 1,5 vuotta on tullut jo Mass Recoveryä käytettyä. Massin Whey tai IsoWhey ovat myös loistavia tuotteita. Wheytä olen käyttänyt "massakaudella" ja IsoWheytä dieetillä. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse annan ääneni myös massin tuotteille, Mass wheytä ja recoveryä on ämpärit tullut käytettyä ja pumppi on vielä käytössä. Parhaat tuotteet, jos aspartaami ei haittaa.. Tämän takia nyt uusi palkkari haussa..

Mikä olisi hyvä palautumisjuoma aloittelevalle kuntosalilla kävijälle joka haluaa läskistä eroon ja lihaksia tilalle? :P Olisiko esim. RECO2 hyvä? Tai WHEY3?

Lenkkeilen myös n. 3 kertaa viikossa, sopiiko lenkin jälkeen vetää samat palautumisjuomat myös?

Hei!

Mitäs palautusjuomaa suosittelisitte 15v. pojalle 190cm/68kg. Olen alottanut punttisalilla käynnin tämän ohjelman mukaan. Tarkoitus olisi saada voimaa ja massaa vähän lisää. Käyn salin lisäksi samana päivänä pelaamassa lentopalloa (ma,ke) ja sulkapalloa (pe), joten palautusjuomalle olisi varmaan käyttöä. Salin jälkeen yleensä syön banaanin tai lämpimän ruoan (riippuu kellonajasta). Salilla juon vettä.

olen aika rookie näiden protskujen kanssa ja aloitin heran käyttämisen. kumpaan on parempi sekoittaa heraa, maitoon vai veteen? (maidon kanssa ainaki paremman makuinen)
kuinka kauan itse tehty juoma säilyy? säilyykö kelvollisena esim 1h salitreenin ajan ?

Ihan hyvin voit sekoittaa maitoon, säilyy kyllä vaikka 3 tunnin salitreenin ajan.

Mutta jos hifistellään ja mietitään että imeytyykö se proteiini nopeammin veteen vai maitoon sekoitettuna niin kyllähän se veteen sekoitettuna imeytyy nopeammin.

Paljos tuo hera maksaa marketeissa? Kun esim. tuo Whey näyttää olevan aika kallista. Mikä on edullisin vaihtoehto? Tuo malto on onneksi aika halpaa.

E: siis netissä kallista
Kyllä sitä netistä saa halvemmalla ku marketeista. Marketeissa taitaa olla lähinnä Fastin Hera80:a, maksaa jotain 15-20e/pussi ja oliskohan se pussi kilon tai vähän alle.. Niin ja American Pro Wheyta oli joskus kans muistaakseni Prismassa, tais olla jotain 13e pussi ja olisko ollu jotain 700-900 grammaa.. Netistä taitaa useammastakin paikasta saada heraa kilohinnalla 10-15e..

Ei siitä ole oikein hyötyä muuta kuin treenin jälkeen. Onhan näitä gainereita mitä voi juoda vaikka pitkin päivää jos ei saa esim. normaaliravinnosta tarpeeksi energiaa yms.

Jees. Voiko ateriankorvikkeena käyttää (MASS) whey ja (MASS) malto sekotusta? Siellä Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sivulla luki, et semmonen kelpais palkkariksi tai pre workout drinksuks, muttei kerrottu ateriankorvikkeesta mitään... Ideana olis vääntää semmonen koulussa. Voittais ainaki patukoiden hinnat.

Itte otan ennen treeniä vaan yhden annoksen mass isowheytä veteen kun en jaksa käydä kaupassa. Ei sillä nyt saa parhaiten energiaa mutta kyllä treeni ihan hyvin kulkee. Kunhan syö vaan koulussa hyvin. Eli ennemmin kunnon ruokaa kun näitä, tässä oma mielipiteeni mutta miksei näitäkin voi käyttää, kunhan et ala korvaamaan aamupaloja ja lämpimiä aterioita näillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom