Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon alotellu käymään nyt vähän enemmän salilla ja oon sen verran laiska etten jaksais ite alkaa mitään sekotuksii tekemään. Mikä olis hyvä proteiinijauhe jonka sais tilattuks netist? Oon vähä itte katellu noit enkä paljoo mitää ymmärrä. Olisko whey 80 hyvä? http://www.fitnesstukku.fi/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&Avd=5&artnr=585r

Mihin tarkotukseen oot protskua ottamassa eli massaa vaiko palkkariin? Jos palkkaria niin Leaderin After on hyvä vaihtoehto ja hyvän makunenkin.

Tässä nyt on vähitellen salitreeni lähtenyt käyntiin ja väkisinkin tullu mieleen nää palautusjuomat. Päivittäinen ruokavalio ei varmasti ole paras mahdollinen, jos edes hyvä ja siihen nyt suurempia muutoksia ei varmaan ihan heti tule tapahtumaan, jotenka varmaan jotain palkkaria olis ehkä hyvä ottaa? Aineevaihdunta on myös meikäläisellä melko nopea ja paino ei nouse millään. Lihasmassaa olis lähinnä tarkoitus kasvattaa.

Tässä nyt on vähitellen salitreeni lähtenyt käyntiin ja väkisinkin tullu mieleen nää palautusjuomat. Päivittäinen ruokavalio ei varmasti ole paras mahdollinen, jos edes hyvä ja siihen nyt suurempia muutoksia ei varmaan ihan heti tule tapahtumaan, jotenka varmaan jotain palkkaria olis ehkä hyvä ottaa? Aineevaihdunta on myös meikäläisellä melko nopea ja paino ei nouse millään. Lihasmassaa olis lähinnä tarkoitus kasvattaa.

Palkkarista on apua kyllä. Treenin jälkeinen ateria on yksi päivän tärkeimmistä aterioista lihasten kasvua ajatellen. Mutta jos muu syöminen menee päin peetä niin voi kyllä maksimaalisen kehityksen unohtaa.

Paino nousee varmasti, kun syöt enemmän kuin kulutat;). Siis ruokavalio ehdottomasti kuntoon. Pelkkä palautusjuoma ei kasvata lihaksia.

Palautusjuomaksi käy heraproteiini+maltodekstriini-yhdistelmä. Desi maltoa ja 1-1,5 desiä heraa shakeriin, ja juot sen treenin jälkeen. Sekaan voit heittää pari teelusikallissta kreatiinia, mutta se ei ole mitenkään välttämätöntä.

Paino nousee varmasti, kun syöt enemmän kuin kulutat;). Siis ruokavalio ehdottomasti kuntoon. Pelkkä palautusjuoma ei kasvata lihaksia.

Palautusjuomaksi käy heraproteiini+maltodekstriini-yhdistelmä. Desi maltoa ja 1-1,5 desiä heraa shakeriin, ja juot sen treenin jälkeen. Sekaan voit heittää pari teelusikallissta kreatiinia, mutta se ei ole mitenkään välttämätöntä.

Kyllä meikäläinen yleensä syö ku hevonen, kaveritkin aina sitä naureskelee, mutta mitään painon nousua ei silti tapahdu ja kulutus on nyt lähiaikoina ollut tosi minimaalinen. Mutta ymmärrän kyllä, että ruokavalio pitää olla kunnossa ja pitääkin sitä nyt alkaa funtsimaan tarkemmin.

Itse olen tässä käytänyt spiritin power recoveryä ja pääasiallisesti olen ollut tyytyväinen.

Onkos muilla käyttäjillä kokemuksia millainen toi on muihin vastaaviin verrattuna kun palautusjuomana nauttii?

Kyllä meikäläinen yleensä syö ku hevonen, kaveritkin aina sitä naureskelee, mutta mitään painon nousua ei silti tapahdu ja kulutus on nyt lähiaikoina ollut tosi minimaalinen. Mutta ymmärrän kyllä, että ruokavalio pitää olla kunnossa ja pitääkin sitä nyt alkaa funtsimaan tarkemmin.

Tuota minäkin sanoin neljäkymmentä kiloa sitten;)

Ihan fiiliksen mukaan syömällä tulee hyvin varmasti syötyä liian vähän. Ei ole kovin iso vaiva laskea vähän kaloreita, ja varmistaa näin, että lihaksille on ainakin rakennusainetta.

Tulipa vaa täs mielee, että pitäiskö välipäivinä vetää jonkilainen annos?

Kaapistahan löytyy glutamiinia, maltoa, heraa..

Paikallisen luontaistuotekaupan täti suositteli seuraavaa: Finnmax after training.
http://www.sf-protein.com/?page=tuotteet&id=palautumisvalmisteet

Otin sitten tuota, kun täällä suositeltiin hera+malto yhdistelmää ja tuosta löytyy molempia. Nyt mietin ainoastaan sitä, että olisiko tuo parempi sekoittaa rasvattomaan maitoon kuin veteen? Ohje kehottaa sekoittamaan veteen ja niin olen toistaiseksi tehnytkin. Ja lisäksi mietin tuota määrää. Ohje sanoo, että 3/4 desiä. Täällä tuntuu vain, että puhutaan suuremmista määristä.

Ja sanottakoon vielä, että treeninä on kyse body pumpista 3 krt/vko. Salia ei tässä vaiheessa ollenkaan.

Meinasin jos tilais tuolt pakkotoiston storest proteiini jauhoi, nii mitä mun kannattas ostaa ja mis suhtees niit sekotetaa?
Oon 16v, mitat noin +180cm/70kg, oon vastat alottan salil käynnin mut oon aika paljo himas treenaillu + pelaan korist aktiivisest.

eiköhän tääl oo mainittu. 1dl heraa ja 1dl maltoo. jos haluu nii creatiinii mukaa.

Paikallisen luontaistuotekaupan täti suositteli seuraavaa: Finnmax after training.
http://www.sf-protein.com/?page=tuotteet&id=palautumisvalmisteet

Otin sitten tuota, kun täällä suositeltiin hera+malto yhdistelmää ja tuosta löytyy molempia. Nyt mietin ainoastaan sitä, että olisiko tuo parempi sekoittaa rasvattomaan maitoon kuin veteen? Ohje kehottaa sekoittamaan veteen ja niin olen toistaiseksi tehnytkin. Ja lisäksi mietin tuota määrää. Ohje sanoo, että 3/4 desiä. Täällä tuntuu vain, että puhutaan suuremmista määristä.

Ja sanottakoon vielä, että treeninä on kyse body pumpista 3 krt/vko. Salia ei tässä vaiheessa ollenkaan.
Katso siitä pussin kyljestä että mikä siinä on sisältö. Bodypumppi on sen verran käsittääkseni aerobisen puolella että hiilaria voisi olla enemmän kuin 1:1. Ota vaikka 3:1 (hiilari:proteiini).
Jos sekotat sen maitoon niin huomaa laskea sieltä maidosta myös mukaan ne hiilarit ja prodet siihen drinkkiin. Ite oon pistäny 30 g proteiinia ja tuntuman mukaan hiilareita, mutta tosta nyt tulee jo aika massiivi juoma jos laittaa 90 g hiilaria ja 30 g proteiinia.

Mutta koita nyt aluksi vaikka sillä ohjeen mukaisella, jos se toimii hyvin niin sunhan kannattaa käyttää sitä.

palautusjuoma

jos palautus juomasta jättää malton pois ja laittaa vain esim.heraa ja kreatiinia niin vaikuttaako se enää lihaksia palauttavasti ku siinä ei olis hiilareita ku joku 5% meinaan että jos rasvaa meinaa polttaa niin sillon pitäs hiilarien määrää ravinnosta vähentää ja sehän on vain energiaa vai onko muutaki merkitystä?

jos palautus juomasta jättää malton pois ja laittaa vain esim.heraa ja kreatiinia niin vaikuttaako se enää lihaksia palauttavasti ku siinä ei olis hiilareita ku joku 5% meinaan että jos rasvaa meinaa polttaa niin sillon pitäs hiilarien määrää ravinnosta vähentää ja sehän on vain energiaa vai onko muutaki merkitystä?

No onhan tuo parempi kuin ei palkkaria ollenkaan mutta, dieetillä kun niitä hiilareita vähentää, niin silloin olisi juuri tärkeää saaha niitä hiilareita silloin treenin läheisyydessä, niin mieluummin vähennät muilta aterioilta hiilareita kun tosta palkkarista.

hiilarit

No onhan tuo parempi kuin ei palkkaria ollenkaan mutta, dieetillä kun niitä hiilareita vähentää, niin silloin olisi juuri tärkeää saaha niitä hiilareita silloin treenin läheisyydessä, niin mieluummin vähennät muilta aterioilta hiilareita kun tosta palkkarista.

mutta onko hiilareilla vain tarkotus täyttää tyhjentyneet energia varastot vai vaikuttaako se muutenki esim:proteiinin imeytymiseen tai että lihakset ei korjaa harjoituksessa syntyneitä vaurioita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom