Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
mutta onko hiilareilla vain tarkotus täyttää tyhjentyneet energia varastot vai vaikuttaako se muutenki esim:proteiinin imeytymiseen tai että lihakset ei korjaa harjoituksessa syntyneitä vaurioita?

On sillä vaikka mitä tehtäviä, mutta tärkeimpänä tässä tapauksessa varmaan se, että nautitun nopean hiilarin johdosta kohonnut insuliini parantaa aminohappojen (proteiinin) kulkeutumista lihassoluihin. Että edelleenkin jos sitä hiilaria jossain yhteydessä nauttii niin tässä se kannattaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On sillä vaikka mitä tehtäviä, mutta tärkeimpänä tässä tapauksessa varmaan se, että nautitun nopean hiilarin johdosta kohonnut insuliini parantaa aminohappojen (proteiinin) kulkeutumista lihassoluihin. Että edelleenkin jos sitä hiilaria jossain yhteydessä nauttii niin tässä se kannattaa.

just jotain tällasta muistelin jostaki kuulleeni tai lukeneeni en vain ollu aivan varma eli maltoa palkkariin surutta.

eli treenin jälkeen sekotetaan aina puolet maltoa ja puolet tuota heraa ja sitte vettä ja naamaan?

monta grammaa kumpaaki?

Mass Recovery (5kg/49e) + Mass Whey (4kg/49e) lienee hyvän hinta/laatusuhteen omaava setti aloittelijalle?

Kaveriksi ehkäpä vielä myöhemmin Mass Pump.

yks halpa tapa saada hyvä palkkari on sekoittaa proteiinia (whey) ja Maltoa. P-storesta löytyy UFS-tuotesarjasta halvat. 1dl molempia. Kilohintana halvempaa.
Makua voi laittaa esim kaakaojauheesta.

yks halpa tapa saada hyvä palkkari on sekoittaa proteiinia (whey) ja Maltoa. P-storesta löytyy UFS-tuotesarjasta halvat. 1dl molempia. Kilohintana halvempaa.
Makua voi laittaa esim kaakaojauheesta.
Whey 80 kestäis viikon pitempään, mut tosin kalliimpi vähäsen + ei tarviais ite sekotella.
P-Storessa tosin "Minimitilaus 20,00 euroa."
Eli siis joutuis ostaa jotain muuta lisäks, eli tulee kalliimmaks. Ja postikulut 1,50 e kalliimmat.

Olen liian pihi. :D

Mitäs ollaan mieltä. Haluaisin mielipiteen palautusjuomastani. Olen siis 70 kiloinen joten siksi "ehkä" pienet määrät . Heti tunnin kestävän 1-jakoisen reenin jälkeen 2,25dl vettä, mittakauhallinen Prolabin Pure Wheytä (22g proteiinia, 6g hiilaria) ja vielä sekaan yks banaani. Jos tuossa on mitään järkeä niin pitäiskö juuri ennen reeniä ottaa sama setti mutta puolet pienempänä? Mietin tätä koska vedän aina reilun puolen tunnin lenkin ennen reeniä.
Kiitoksia mielipiteistä!

Kannattaako ottaa heraa ja maltoa vain treenin jälkeen vai joka päivä? Entä mistä noita kannattais tilata/ostaa jos kerran tuolta p-storesta pitää tilata 20 eurolla?

Kannattaako ottaa heraa ja maltoa vain treenin jälkeen vai joka päivä? Entä mistä noita kannattais tilata/ostaa jos kerran tuolta p-storesta pitää tilata 20 eurolla?
No treeninjälkeen tietysti, jos palkkariksi nuo ostat.

Mutta kun lueskellut että porukat vetelee noita ilta-, aamupalojen yhteydessä tai päivittäin vaikka ei treenaisi päivittäin.
Siis voihan ainakin heraa vetää, jos tuntuu että ei saa ruuasta riittävästi protskua päivän aikana, mutta uskon että jos hyvin syö niin eipä noita tarvia nappailla ku palkkarina. Korjatkaa jos olen täysin hakoteillä.

Mutta kun lueskellut että porukat vetelee noita ilta-, aamupalojen yhteydessä tai päivittäin vaikka ei treenaisi päivittäin.
Maltoa ei ole mitään järkeä ottaa muuta kuin palkkarissa. Heraa tai muuta proteiinia voi sitten ottaa aamu- ja iltapalojen yhteydessä, tai milloin lystää, jos ei tunnu saavan tarpeeksi proteiinia oikeasta ruuasta.

Kysyisin täältä hieman neuvoa, tullut melkein koko ketju selattua läpi ja olen entistä enemmän sekaisin...
:nolo:

Olen 20kymppinen nainen, aloittanut laihdutuksen helmikuun alussa -09.
Tähän asti painoa on pudonnut n. 15kg. Harrastin pelkkää uimista ja lenkkeilyä kesäkuun alkuun asti, kunnes aloitin saleilun.
Mitat ovat: 168cm/77kg. Tarkoitus olisi ainakin vielä kymmenisen kiloa pudottaa.
Kiinnostuin kuitenkin saliharjoittelun aloittamisen jälkeen lisäravinteista/protskuista/palkkareista. Luulen etten saa tarpeeksi proteiinia päivässä. Kiinteytymiseksi minun pitäisi saada siis n. 1g protskua päivä? Elämänrytmiini ja ruokavaliooni palkkari sopisi ainakin. (muistaisinko ottaa muita ja tulisiko liikaa massaa muista ravinteista)
Tällä hetkellä kuntoilen mm. näin: 30min hölkkälenkkejä 3x viikossa, n. 3-5krt viikossa kuntosali, uintia salin jälkeen tai pelkästään uintia.
Eli mikä palkkari/ravinteet sopisivat minulle? Käsitykseni mukaan ei saisi olla hirveästi hiilareita ja kaloreita mukana kun tosiaan on edessä kiinteytystä vain näin ainakin aluksi.

Prismasta sais Hera80 17e ja Malto6 5e, ovatko nuo halpoja ja hyviä vai pitäiskä tuolta P-storesta tilata? Onko halvempi? P-storessa pitää vissiin tilata 20 eurolla eikä nuo UFS malto ja hera ole yhteensä 20e.

Tuossa hera80 luki että kuuluu otta 1-3 kertaa päivässä mutta riittääkö esim. vai kerran päivässä tai jopa vai treenin jälkeen? Jos joka päivä ottais niin koska tuo pitäisi ottaa jos ei ole treenipäivä?Illalla vai aamulla?

Itekki otan heraa ainoostaan palkkarissa. IMO Hera80 hinnaltaan aika suolasta, kuitenki pikkupussi perusheraa vaan kyseessä...

Prismasta sais Hera80 17e ja Malto6 5e, ovatko nuo halpoja ja hyviä vai pitäiskä tuolta P-storesta tilata? Onko halvempi? P-storessa pitää vissiin tilata 20 eurolla eikä nuo UFS malto ja hera ole yhteensä 20e.

Tuossa hera80 luki että kuuluu otta 1-3 kertaa päivässä mutta riittääkö esim. vai kerran päivässä tai jopa vai treenin jälkeen? Jos joka päivä ottais niin koska tuo pitäisi ottaa jos ei ole treenipäivä?Illalla vai aamulla?
Riittää, että ottaa pelkästään treenin jälkeen. Jos on ruuat kunnossa niin saat tarpeeks proteiiniä ruokailusta.

Onhan tuo paljon halvempaa, muista vielä että P-Storessa tulee mojovat 8,50 euron postikulut, ja tietysti pitää tilata min. 20 eurolla.
Tulee helvetin kalliiks lisäks jos heraa joka päivä nappailee 1-3 kertaa...

Tiivistettynä: Palkkarina nappailet, ei muuta tarvihe jos ruokailut kunnossa.

Onhan tuo paljon halvempaa, muista vielä että P-Storessa tulee mojovat 8,50 euron postikulut, ja tietysti pitää tilata min. 20 eurolla.
Tulee helvetin kalliiks lisäks jos heraa joka päivä nappailee 1-3 kertaa...

Niin siis Prismasta ostaminen on paljon halvempaa? UFS tuotteista saisi kuitenkin enemmän annoksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom