Palautusjuoma aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ere-
  • Aloitettu Aloitettu
Olenko ymmärtänyt väärin että hiilihydraatti hidastaa proteiinin imeytymistä. Esimerkkinä phase2:ssa ei ole hiilihydraatteja ollenkaan. Jos lihaksen haluaa parhaimmalla mahdollisella tavalla anaboliseen tilaan, treenin jälkeen pitää ottaa pelkästään proteiinia ja sitten 30min - tunti hiilareita.

Onko tossa mitään perää, itekki olen alottelija vielä näitten kanssa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon ainaki ymmärtäny et just se hiilari nostaa niitä insuliini (?) tasoja ja nopeuttaa proteiinin imeytymistä treenin jälkeen -> heti rakennusaineita käytettävissä.

Itse tuossa jokin aika sitten ostin Fastin MASS2sta, vaikka massanlisääjä on niin tuntuu toimivan myös palkkarina?
Muilla kokemuksia kyseisestä aineesta? :)

Onko mulla nää rotskut jne judut sekasin vai teenkö oikein?

aamulla tulee vetästyä 2-4 kpl Fastin OMEGA 3 kapselia

Illalla 1-2 tuntia enne salia ryyppään 2 dl hera rotskuu + ½ dl maltoa + 3 - 4 dl rasvatonta maitoa (tän jälkeen en syö mitään enne salia korkeintaan juon vettä!)

illalla ~19.00 sali siinä menee se 1-2 tuntia sitte sen jälkee vedän 2 dl heraa + 3-4dl rasvatonta maitoa

about 21-22.00 vedän purkin ehrmannia funlightin kera.

Onko tä kannattavaa pitäskö mun lisätä malton / heran määrää per drinkki? (Idea siis on laihtua.)

Siis tottakai syön normi safkaa mut tässä lähinnä arpaa heitän että meneeks mulla noi annostukset perseellee vai onko ne iha ok?

Ite vaihtaisin tossa palkkarissa ton maidon veteen.
illalla ~19.00 sali siinä menee se 1-2 tuntia sitte sen jälkee vedän 2 dl heraa + 3-4dl rasvatonta maitoa
Typo, saa poistaa!

Illalla 1-2 tuntia enne salia ryyppään 2 dl hera rotskuu + ½ dl maltoa + 3 - 4 dl rasvatonta maitoa (tän jälkeen en syö mitään enne salia korkeintaan juon vettä!)

Voisin mutu tuntumalla sanoo ettei kyl ennen treeniä tartte nopeita hiilareita vaan pikemmin palautusjuoman yhteydessä 1:1 protskun kanssa, takaen sitten sen, että se imeytyy nopeasti eikä keho kerkeä juurikaan kataboliaan. :)

Edit: Ja siis toi palkkari kantsii nauttia viimeistään 30min treenin jälkeen. :)

Viimeksi muokattu:
Ite tässä oon alotellu joku kuukaus sitte aktiivisen salilla käynnin ja kun alipainoinen olen, niin kannattaisko hankkia tuota MASS2:sta? Syön 2 kertaa päivässä lämpimän ruuan ja aamupalaa ja sit sellasta random syömistä, mutta geenit on yks syy tähän (en syytä pelkkiä geenejä) Eli ois tarkotus joku vähintää 4kg nostaa painoo, mielummin enemmän. Ja kun luin ton MASS2:en tuoteselostuksen nii kuulosti ihan lupaavalta.

Tolla mass2 ei tee mitää muuta ku palkkarina, kuten muutki "mass" sanan sisältämät tuotteet, koska niissä on niin paljon sokeria. Syö 3 lämmintä ateriaa päivässä, tukeva aamupala (puuroo ja 30 g protua) ja kunnon iltapala esim rahka ja 2 rkl rypsärii.

Edit. Pistä sivulle www.kalorilaskuri.fi sun tiedot ja tee ruoka ohjelma saamiesi kaloreiden mukaan, 500 kaloria enemmän.

Mitä ne 3 ateriaa pitää olla? Itekkin syön 2 ateriaa päivässä ja ei oikeen ehi kai alkaa valmisteleen 3 ateriaa. eka ateria, kalaa ja perunaa, toinen ateria makaronia ja lihaa, kolmas jotain keittoa? ja miksi pitäs sibalin syödä 2rkl rypsärii kun eikö siitä tuu vaan läskiä? eli sixpäkki katoo?

Ja onkse sillain että oma painon määrästä tuplasti proteiinia jotta voi treenauksesta olla hyötyä? jos painaa 60kg nii 100g protskuu?

ja miksi pitäs sibalin syödä 2rkl rypsärii kun eikö siitä tuu vaan läskiä? eli sixpäkki katoo?

Sillä saa enemmän kaloreita ja illalla nautittuna proteiini imeytyy hitaasti yön aikana, mikä on hyvä juttu.
Ja onkse sillain että oma painon määrästä tuplasti proteiinia jotta voi treenauksesta olla hyötyä? jos painaa 60kg nii 100g protskuu?
Se ois hyvä että nauttii päivässä 1,5g-2,5g protskuu/rasvaton painokilo eli oot oikeilla jäljillä. Muutenkin lihas kasvaa kunhan pysyy pluskaloreilla ja syö terveellisesti.

Ite oon juonu Fastin Hera80 + Fastin Maltoo nyt jonkun aikaa.
Nyt tekis mieli koittaa jotain massanlisääjää, joten mitäs suosittelisitte.
Ei mielellään mitään Fastin kun ovat niin kalliita.
Ja onko järkeä ottaa Massanlisääjä palautusjuoman paikalla ?
Onko noista massanlisääjistä ees huomattavasti hyötyä ?

Leaderin muscle+:lla pääsee hyvin alkuun(tosin on kallista).. riippuu siitä ootko tälläinen kukkakeppi niinkuin minä eli vaikka makaan 6viikkoa sängyssä siten että minulle syötetään päivässä 5 suklaalevyä +2000kcal edestä ihmisravintoa, en lihoa grammaakaan :dance2:
Nyt on menossa leaderin totalmass pussi 800g. Vinkkinä, että jos treenaat aamuisin ota treenin jälkeen joko puolikas annos sekoitettuna maitoon (jos olet juuri syönyt aamupalaa yms) jos et ota 2dl. älä ota ennen treeniä , mielummin ennen nukkumaan menoa!

Nyt on käytössä muscle+. Ajaisiko se saman asian, jos sekottaisin maltoa, proteiinia ja kreatiinia samassa suhteessa kuin muscle plussassa? Ainakin tulisi paljon halvemmaksi...

Samat sotkut saat itse sekoitettua noista jauheista mitä sulla nyt on verrattuna massanlisääjän nimellä myytäviin tuotteisiin. 50/50 heraa ja maltoa niin sulla on siinä samanlainen "massanlisääjä" ku vaikkapa muscle+. Massanlisääjiä voi käyttää palkkarinakin ihan hyvin.

Nyt on käytössä muscle+. Ajaisiko se saman asian, jos sekottaisin maltoa, proteiinia ja kreatiinia samassa suhteessa kuin muscle plussassa? Ainakin tulisi paljon halvemmaksi...

Ajaa saman asian.

Oma sekoitukseni.

Vettä 5 dl
UFS whey 1dl
FAST malto 6 1dl
FAST beta alaniini ennen reeniä 1,5g ja palkkariin 1,5g

Kohta vaihan tuon karnosiini valmisteen arginiiniin, jonka vedän illalla.

Sitten taas krean käytön lopetin väli-aikaisesti, että elimistö puhistautuu.

arginiinia kannattaa sitten taas aina välillä vaihdella jonkun muun valmisteen kanssa, esim. karnosiinin kanssa, mutta ei glysiinin kanssa, koska se on melkein sama juttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom