Treenaan jalat yleensä kahdessa osassa siten, että yhtenä päivänä etureidet ja pohkeet, toisena sitten takareidet. Ensin mainittu treeni on etureisien osalta todella tuskaista, (hack-)kyykkä ja prässiä tehdessä tuntuu että todella lähtee taju ja tulee huono olo. :urjo: Pitäisiköhän ottaa käyttöön pidemmät palautukset sarjojen välissä? Millaiset ajat teillä on tuntunu parhaalta? Vai pitäisikö vähentää sarjoja tms? Ite palauttelen sarjojen välissä nykyään 1-1,5min, koskee jokaista lihasryhmää. Etureisille tulee 9-10 sarjaa kaikkiaan.
Toinen kysymykseni koskee palautumista treenin jälkeen. Mulla on ollu tapana juoda heti treenin jälkeen Gainomax-purkki sekä ottaa 5kpl Master's BCAA:ta. Tästä noin 15min, ja olen kotona sekoittelemassa varsinaista palkkaria, johon tulee desi heraa, desi maltoa ja n. 10g kreatiinia. Onko tuollainen "2-vaiheinen" palkkari teidän mielestänne järkevä, vai riittäiskö pelkkä kotona tehty juoma?
Toinen kysymykseni koskee palautumista treenin jälkeen. Mulla on ollu tapana juoda heti treenin jälkeen Gainomax-purkki sekä ottaa 5kpl Master's BCAA:ta. Tästä noin 15min, ja olen kotona sekoittelemassa varsinaista palkkaria, johon tulee desi heraa, desi maltoa ja n. 10g kreatiinia. Onko tuollainen "2-vaiheinen" palkkari teidän mielestänne järkevä, vai riittäiskö pelkkä kotona tehty juoma?