Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Sekä Mishumon että Rustynealin lyhythihaisia paitoja on tuolta kymmenkunta tullut tilattua. Olen aikalailla keskivertokokonen 182/80, rinnanympärys about 104. Kaikki paidat olen tilannut XL kokoisena ja osan olen joutunut palauttamaan liian pienenä eli sanoisin että vähänkään isommalle kaverille ei onnistu. Osittain tietysti omasta mausta riippuen. Itse pidän istuvasta mutta en tiukasta.
Oon itse 189/95. Tilaan sit vaan ton XXL:n. Luulis, että se on sentään tarpeeks iso. Kiitti tiedosta! Olin jo vähän tota XL:ää tilaamassa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon itse 189/95. Tilaan sit vaan ton XXL:n. Luulis, että se on sentään tarpeeks iso. Kiitti tiedosta! Olin jo vähän tota XL:ää tilaamassa :D

Jos noiden huppareiden mitoitus on lähellekään lyhythihaisia niin sun mitoilla XXL ilman muuta oikea valinta, ei se ainakaan iso ole. Ja parin ekan pesun aikana vielä kutistuu.

Tietääkö kukaan saako Helsingistä sellaisia aurinkolaseja, joissa olisi vain sellainen kevyt tummennus, eli lähes kirkkaat linssit. Saisivat olla sellaiset ylisuuret, jotkut hieman Ray Banin Pilote-malliset muotoilultaan, tai jotkut vastaavat kasari-/retro-/vintagelasit. Ei missään nimessä mitään ylimodernisti muotoiltuja pyöräilylaseja tms. Löysin joskus Kreetalta sellaiset feikki-Ray Banit, jotka ovat juurikin sellaiset, mutta eivät kovinkaan kestävä. Linssit jo rikki

http://www.sunglasses-shop.co.uk/uk...tor-Sunglasses-Vintage-Silver-Mirror/2900.htm

Tuolla linkin takana on jotakuinkin sen tyyppiset lasit, joita etsin. Hinnalla ei hirveästi väliä...

Tietääkö kukaan saako Helsingistä sellaisia aurinkolaseja, joissa olisi vain sellainen kevyt tummennus, eli lähes kirkkaat linssit....

Itse olen suosinut viime vuosina Xoor merkkisiä laseja, noita voi kyllä suositella ihan laadun puolesta. Hintaluokka ovh. 150-250e. Myytäneen aika monessa paikkaa. Löytynee aika kirkkaitakin okulaareja mallistosta.

images

Minkälaiset aurinkolasit miehillä on tällä hetkellä IN ? Tollasia kärpäsiä ei huvita ostaa, jokaisella apinalla kun tuollaiset nykyään on. Semmoset Blues brothers lasit ois pirun tyylikkäät.
BluesBrothers.jpg

Onko muuten silmien terveyden kannalta hirveesti eroa noiden halvempien 10-30€ lasien linsseissä yleisesti verrattuna kalliimpiin 100-200€ laseihin?
Onko mitään tiettyä merkkiä merkkiä laadultaan ylitse muiden, jopa hinta/laatusuhteeltaan?

Polarisoituja laatulaseja oon ajatellut ostaa, joitakin Bolleja oon katellu mut ei oo osunu silmiin tarpeeks siistejä.

edit. http://kauppa.extremevideo.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=techxlblktweed tollaset vois sopiakkin, pirun siisti toi logo vasemmas sangas.

Onko muuten silmien terveyden kannalta hirveesti eroa noiden halvempien 10-30€ lasien linsseissä yleisesti verrattuna kalliimpiin 100-200€ laseihin? .

Ei ole, pääasia että jotain suojaa on edessä blokkaamaan uvta. Muovilinssit suodattaa wikipedian mukaan paremmina UVAa kuin lasilinssit.

Minkälaiset aurinkolasit miehillä on tällä hetkellä IN ? Tollasia kärpäsiä ei huvita ostaa, jokaisella apinalla kun tuollaiset nykyään on. Semmoset Blues brothers lasit ois pirun tyylikkäät.
BluesBrothers.jpg

Onko muuten silmien terveyden kannalta hirveesti eroa noiden halvempien 10-30€ lasien linsseissä yleisesti verrattuna kalliimpiin 100-200€ laseihin?
Onko mitään tiettyä merkkiä merkkiä laadultaan ylitse muiden, jopa hinta/laatusuhteeltaan?

Polarisoituja laatulaseja oon ajatellut ostaa, joitakin Bolleja oon katellu mut ei oo osunu silmiin tarpeeks siistejä.

edit. http://kauppa.extremevideo.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=techxlblktweed tollaset vois sopiakkin, pirun siisti toi logo vasemmas sangas.
Rayban Wayfarer. Osta ruskeina.

Mun isällä on tuollaiset "vanhat" Wayfarerit ja ei niissä ainakaan siinä linssissä lue mitään. Voihan tietty olla, että se on vasta myöhemmin keksitty lisätä siihen.
Mun isällä on taas sellaset 80-luvun lasit, ja niissä on toi teksti. Täytyy kyllä varmistaa vielä minkä ikäiset ne lasit oikeesti on, etten puhu läpiä päähäni. Minkä ikäiset lasit on vanhat?

Tatyy tarkistaa, kun menen illalla kotiin. Muistini mukaan 80-luvun wayfareissa ei ollut tekstia, eika 80-luvun lopun clubmasterereissa ei ole - sen tiedan, koska pidin niita tanaan paassani ajaessani toihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom