Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos joku aiemmin on kokeillut Ben Shermanin takkeja, onko mallit kuinka isoja? Esim vastaako L Suomen vastaavaa vai onko alas tai ylöspäin?
Ne menee ihan yksiin EU-kokojen kanssa. Eli kyllä. Mä olen jossain määrin hurahtanut Shermaniin ekan takin oston jälkeen. Erinomaista laatua, paitsi, että napit sais olla riuskemmin kiinni ommeltuja. Mutta ne hoituu vitosella vaatturilla.

Hillfiger on...no, jätetään sanomatta.

Joo, unohda noi Hilfigerit ihan suoraan... Sama koskee Lacostea...

Olen tässä jo jonkin aikaa pähkäillyt, että minkälaisen keväisen takin ostaisi ihan arkikäyttöön. Vähän taustatietoja: Pituus 175cm ja hoikka ruumiinrakenne. Jostain syystä minulla on kuitenkin varmaan 10cm itseäni pidemmälle tehdyt kädet, eli monesti on aika vaikea löytää paitaa/takkia, jossa on sopivan pituiset hihat ja joka ei silti näytä teltalta. Muuten pukeutumiseni: yleensä tummat kapeahkot farkut, t-paitaa, pooloa, hupparia, neuletta yms. (kesäisin tosin vanhat, reikäiset ja vaalet leviksen 501:set aina välillä eksyy jalkaan:rolleyes:) Jaloista löytyy yleensä Fred Perryn perus tennarit:
3799-BLK.jpg

Enivei, olen pähkäillyt, että joku lyhyehko villakangastakki mahdollisesti. Tai sitten joku ryhdikäs ja "trendikäs" takki ehkä jopa olkapolettihässäköillä. (noita on nyt jo vuoden pari näkynyt aika paljon miesten takeissa.) Muotia tai muuta en oikein seuraile, eikä takin nyt sinänsä mitään muotia tarvitse ollakkaan. Kaikenmoiset vinkit ja ehdotukset otan kyllä mielellään vastaan. Netistä en uskalla tilata kokeilematta oikein paitoja/takkeja juuri tuon takia, että kädet on kuin simpanssilla.

Sulla on Marsalkka kehno tyyli aloittaa provoaminen. Ihme sinänsä, ettet aloittanut jälleen liekkipaitaesimerkillä.

Vedä omat johtopäätöksesi. Ei vaadi paljon aivojumppaa, mikäli nyt sitä satut pelkäämään.

Sulla on Marsalkka kehno tyyli aloittaa provoaminen. Ihme sinänsä, ettet aloittanut jälleen liekkipaitaesimerkillä.

En aidosti ymmärrä miksi Lacosten pikeepaidassa näyttäisi 80-luvun tennispelaajalta. Ei minulla sinänsä ole mitään 80-luvun tennispelaajia vastaan.

Liekkipaita ei tähän aiheeseen sovi. Liekkipaita on vähän niin kuin Kiitos veteraaneille-paita. Niissä näyttää 2000-luvun alun junttiurpolta.

Onko porukka ostanut noita Mishumon kuteita? Onkos noissa koot suht "oikein"? Esim. tälläinen. Ei näytä löytyvän kun XL ja XXL, niin vähän mietin että minkähän kokoinen toi XL oikein on.

Ei helvetti vika kerta kun ostan netistä vaatteita sovittamatta. Slim fit housut oli todella slim fitit. Pohje ei mahtunut housun lahkeeseen.

Nonii pakkiksen tyylisäikeet, nyt olis kenkä ongelma. Eli siis kesäksi pitäis saada uudet kengät, housuina toimii yleensä mustat tai hiekanväriset housut, hupparina joko musta, punainen, tai valkoinen. Näitä vaatteita vaihtelen eri yhdistelminä ja olisi kiva löytää jotku sopivat kengät tuohon. Musta olisi perusvarma, mutta onko joku "erikoisempi" väri joka sopisi noihin vaatteiteni väreihin?

Jos ovat vapaa-ajan kengät, niin vältäppä sitä tylsää mustaa ja valkkaa jotain missä o pikkuisen väriä tai edes jotain kuviointia. Eikä kuvioinnilla tarkoiteta camoa ;)

Onko porukka ostanut noita Mishumon kuteita? Onkos noissa koot suht "oikein"? Esim. tälläinen. Ei näytä löytyvän kun XL ja XXL, niin vähän mietin että minkähän kokoinen toi XL oikein on.

Sekä Mishumon että Rustynealin lyhythihaisia paitoja on tuolta kymmenkunta tullut tilattua. Olen aikalailla keskivertokokonen 182/80, rinnanympärys about 104. Kaikki paidat olen tilannut XL kokoisena ja osan olen joutunut palauttamaan liian pienenä eli sanoisin että vähänkään isommalle kaverille ei onnistu. Osittain tietysti omasta mausta riippuen. Itse pidän istuvasta mutta en tiukasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom