Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä hesasta saisi hyviä ja vähän erikoisempia farkkuja? Pitäs ostaa yhdet lisää ja mielessä kävi dsquared2 tai d&g:n erikoisemmat mallit.

Keskustan stockalla en oo aikoihin käynyt, mitä sieltä löytyy? Vantaan jumbossa myynnissä armania, bossia ja dieseliä.
Kämp Gallerian Maranello. DSquaredia oli ainakin ennen eerikinkadun Sevenissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei auttakaas miestä mäessä. Miten tulee miehen pukuun laittaa siihen rintataskuun semmonen liina? Kuvaa tai jotain, mistä sen näkis.

No tuo on kätevä. Varsinkin näin lakkiaisissa kun varmasti tulee liina siellä heilumaan. Saa helposti sitten korjattua. On vaan aika liukasta kangasta se, että saas nähdä miten se pysyy siellä. Täytyykö sitten laittaa hakaneulalla kiinni takin sisältä :)

Mitäs mieltä Troynpaluu on siitä että valkoisesta pahvista taitellaan origami rintataskuun esittämään liinaa? Onko kovinkin eeppinen etikettivirhe? :)

Lisäkysymys? Saako liinaan niistää tai pyyhkiä pippelin pikaisen aktin päätteeksi? Vai pitääkö pyrkiä ensisijaisesti pyyhkimään neidon yo-kolttuun?

Itse asiassa mun piti kysyä, että onko lama vaikuttanut vaatemyyjien hintoihin? Jotenkin tuntuu siltä, että koko ajan pukkaa e-maililla erinäisten valmistajien uutispostia ja tarjouksia, jotka on itse asiassa ihan koukuttavia toisinaan. Ja muutenkin jotkut kuteet tuntuu halvemmilta kuin ennen...Tiedä sitten? Ehkä itsellään vaan on enemmän hynää kuin ennen? :D

Mistäs päin porukka on hommaillut tavallisia pikeepaitoja? Kaikki perussandit, hilfigerit ja muut on sovitettu, kaikissa tuntuu olevan joko a) mahapussi b) alaosa liian pitkä jolloin ylimäärä kertyy rullalle vyötärön korkeudelle c) olkapäiden leveys täääysin liian kapea.

Toiseksi haussa on http://www.asos.com/Ben-Sherman/Ben...110.000&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Tan tapaista/väristä nahkaa olevat kuitenkin kuvassa olevia rennommat kengät normikäyttöön parikymppiselle jampalle, jos jollain hajua niin kiitollisena otan vinkin vastaan.

Kertokaas mulle, mistä saa Hesassa hienoja (nahka)vöitä? Tarkoittaa myös sellaisia lafkoja, joissa ei ole riistohintoja. Jos jää huomenna aikaa, aattelin hieman kierrellä ja kattella ja mahdollisesti ostaa simmosen.

Mistäs päin porukka on hommaillut tavallisia pikeepaitoja? Kaikki perussandit, hilfigerit ja muut on sovitettu, kaikissa tuntuu olevan joko a) mahapussi b) alaosa liian pitkä jolloin ylimäärä kertyy rullalle vyötärön korkeudelle c) olkapäiden leveys täääysin liian kapea.

Toiseksi haussa on http://www.asos.com/Ben-Sherman/Ben...110.000&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Tan tapaista/väristä nahkaa olevat kuitenkin kuvassa olevia rennommat kengät normikäyttöön parikymppiselle jampalle, jos jollain hajua niin kiitollisena otan vinkin vastaan.

Minä olen ostanut viime vuosina n. 10 kpl Fred Perryn pikeepaitoja. Sopivan kapeita vatsan kohdalta. Stockan One Wayssa ainakin noita myydään, ja myydään ainakin Galleryssä kampin keskuksessa, ja Jim & Jillissä. Lacoste on kanssa ihan okei.

Kertokaas mulle, mistä saa Hesassa hienoja (nahka)vöitä? Tarkoittaa myös sellaisia lafkoja, joissa ei ole riistohintoja. Jos jää huomenna aikaa, aattelin hieman kierrellä ja kattella ja mahdollisesti ostaa simmosen.

NippaNappa, Liisankatu 19.

Hyvät ja hienot kesätossut (kankaiset?) joiden kanssa ei tarvitsisi käyttää sukkia, eli hyvin hengittävät. Ei sandaaleja eikä flipfloppeja. Ehdotuksia? Sanukeja kokeiltu, aika rumat.

Voi olla et oon kysyny ennenkin mutta olikos nuo dress for lessin tuotteiden koot samat kun täällä kaupoissa??

Voi olla et oon kysyny ennenkin mutta olikos nuo dress for lessin tuotteiden koot samat kun täällä kaupoissa??

On samoja. Toki samat merkkikohtaiset erot pätevät kuin paikallisissakin kaupoissa. Ts. italialaisten merkkien L-koko on keskimäärin pienempi kuin jenkkimerkkien L...

Hienoa kiitos ssi! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom