Ne on tommoset:
Mut kysyn siltä vielä, että minkä ikäset ne on..
Nää on Aviatorit, Wayfarerit on noi Blues Brothers pokat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne on tommoset:
Mut kysyn siltä vielä, että minkä ikäset ne on..
Juu niin on, mut oli puhetta niistä teksteistä siellä linssien reunoilla, niin mainitsin noi.Nää on Aviatorit, Wayfarerit on noi Blues Brothers pokat
Kokomustat Conversen Chuckit lähti tänään kaupasta mukaan. Aina on yhdet oltava, kun vanhat menee kappaleiksi. Ei meinaan jaksais milään Kurt Cobain-tyyliin käyttää yksiä ja samoja about 7 vuotta.
lol, tosta tuli mieleen; mulla on FCUK:n tennarit joiden lapussa kerrottiin, että niiden kuuluu hajota/kulua nopeasti (toki tiettyyn pisteeseen asti). Lisäksi niihin tarttuu lika eikä lähde irti. On se hienoa.Nythän olisi mahdollisuus saada Converset mitkä näyttävät uutena kuin olisivat olleet käytössä juuri sen 7 vuotta.
lol, tosta tuli mieleen; mulla on FCUK:n tennarit joiden lapussa kerrottiin, että niiden kuuluu hajota/kulua nopeasti (toki tiettyyn pisteeseen asti). Lisäksi niihin tarttuu lika eikä lähde irti. On se hienoa.
:D, oli pakko kirjottaa se siihen. :lol2:Toki.;)
Mjuuh, olipas vinkeitä. Miksei.Nyt jos haluat olla samalla ekologinen ja muodin mukainen, niin Veja Sneakers on oiva valinta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Veja_Sneakers
On muuten ihan hyvän näköisiä tossuja.
http://www.veja.fr/
Perkele, oon kolunnu miltei kaikki kaupungin optikot läpi, markettien hyllyjä myöten. Ei vaan löydy sellasia laseja mitä etin..
Jeesatkaa, tämän näköiset kiitos
mieluiten vaalealla ruskealla sävyllä.
edit. mistä optikoista löytää parhaiten mm. Serengetiä, Persolia, Tom Fordia ? millä optikoilla on ylipäätään parhaat valikoimat aurinkolaseja?
Tom Fordilla on hienoja. Ainakin espan Keops ja Rehab myy Helsingissä.edit. mistä optikoista löytää parhaiten mm. Serengetiä, Persolia, Tom Fordia ? millä optikoilla on ylipäätään parhaat valikoimat aurinkolaseja?
Mistähän liikkeestä lahdesta kannattaisi ruveta metsästämään ray baneja? Aviatorit oli mielessä!
Saa ehdotella myös hienoja kehys-linssi yhdistelmiä ko. laseista.
Voihan vitalis. Pitänee mennä uudestaan käymään, meinaan viime kerralla jäi yhdet RB:t mieleen. On mulla yhdet jo ennestään, mutta ne alkaa jo tympiä.Stockal on kanta-asiakas tarjoukses kaikki Ray Banit, itse kävin poistamassa New Wayfarerit hintaan 95e
Noita löytyy aika monelta optikolta. Lahdesta esim. TRIO:n Optikko Mäkelältä löydät varmaan mieleiset.
Eikö niissä vanhoissa laseissa just lue toi teksti?
Mun isällä on tuollaiset "vanhat" Wayfarerit ja ei niissä ainakaan siinä linssissä lue mitään. Voihan tietty olla, että se on vasta myöhemmin keksitty lisätä siihen.
Mä varmistin äsken isältä, niin sen lasit on ostettu 90-luvun taitteessa, ei muistanu ihan tarkkaan. Eli ikää laseilla on melkein 20 vuotta, ja niissä on teksti linssissä.Itseltä löytyy hieman harvinaisempaa (??) mallia olevat Wayfarerit jotka ovat "foldable" eli taittuvat, ikää noilla on liki 20v. eikä linssissä ole noita tekstejä, kuukeloin että vieläkö moisia saa, näytti
löytyvän ja näissä uusissa oli nuo tekstit.